Polskie Forum VTES

Rozrywka => Gry komputerowe => Wątek zaczęty przez: sathriel w Maja 25, 2006, 11:29:24 am

Tytuł: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: sathriel w Maja 25, 2006, 11:29:24 am
Polska premiera jeszcze przed nami (chyba), ale na pewno ktos juz dopadl pirata. Wrazenia?

Sathriel
Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: Pinapple w Maja 25, 2006, 12:39:46 pm
Very Very good. Idealne połaczenie trójki i tych elementów które były fajne w 4.
Tytuł: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: SLave w Maja 25, 2006, 01:20:16 pm

A można dokładniej? Ja tyż jestem zainteresowany. Właśnie, miast wreszcie zabrać się za angielski, właśnie gram w trójkę. Nie ukrywam, że dopiero jakieś trzy miesiące, bo wcześniej tylkow The Settlers gierzyłem. I gra się bardzo fajnie. Co prawda, komputer oszukuje jak może, ale i tak jest dobrze. Tylko ciężko się gra jak czarować nie można - komputer wykorzystuje to bezwzględnie.

A odnośnie piątki, to ile mamy tam lvls stworków? Ja wiem, że pewnie dalej siedem, bo ciężko cosik tu dołożyć (nie grałem nigdy w IV, bo ponoć tragedia), ale czy zrobili 1.3, czy dalej tylko do dwóch można takiego szkieleta?
Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: Ivil w Maja 25, 2006, 01:52:20 pm
gwoli informacji H3 mialo 14 vl stworow (Abażur Dragon mial lv14), mozna to chyba sprawdzic gdzies w map editorze
Tytuł: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: SLave w Maja 25, 2006, 01:58:37 pm
A no, ale ja jeszcze edytora nawet nie odpaliłem.

Jak wiadomo, zubożały gracz miał do dyspozycji tylko siedem Lvls.
Ale, w związku z pawłowym info, moje pytanie jest jeszcze bardziej zasadne.
To ile mamy, my gracze, i ile jest ich tak z grubsza w V? Anybody???

I dlaczego ja muszę się męczyć z wersją polską (lub ruską)?
Skąd wy bierzecie giery po angielsku???
Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: sathriel w Maja 25, 2006, 02:02:14 pm
Dalej mamy w zamku siedem poziomow jednostek. http://jaskinia.celestialheavens.com/h5/ dla wiekszej ilosci informacji.

Slave jak grasz w 3 to polecam In the Wake of Gods, swietny suplement zrobiony przez Rosjan, calkowicie nowa gra. Komputer oszukuje, ale z dobrym graczem i tak nie ma szans, wiec oszukiwanie przynajmniej zrownouje szanse :)

Sathriel
Tytuł: Re: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: SLave w Maja 25, 2006, 02:04:03 pm

Slave jak grasz w 3 to polecam In the Wake of Gods, swietny suplement zrobiony przez Rosjan, calkowicie nowa gra.


Mam, ale działa.... no niemal nie działa. Masz wersję, w której można rozegrać wszystek kampanie?
Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: Ivil w Maja 25, 2006, 02:09:38 pm
slave google will make you frep !!

a moje h3 z pelnym wyposarzeniem (WoG included) juz kilka lat na moim dysku lezy - wersja angielska ofkoz

procarzom mowimy NIE!
Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: Docent w Maja 25, 2006, 02:52:11 pm
wersją polską (lub ruską)?
Skąd wy bierzecie giery po angielsku???

ze sklepu, co to za pytanie? regulaminu działu nie czytales?
Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: sathriel w Maja 25, 2006, 03:24:50 pm
Hehe, alpy (Vampire Lords) ci sie nie podobaly? No ty ty niedobry Ivilu ;P

A tak btw to byla jakos w ostatni czasie update'acja do WoGa?

Sathriel
Tytuł: Heroes V
Wiadomość wysłana przez: SLave w Maja 25, 2006, 04:06:33 pm
wersją polską (lub ruską)?
Skąd wy bierzecie giery po angielsku???

ze sklepu, co to za pytanie? regulaminu działu nie czytales?

Toć ja nie sugeruję piractwa. Ale sklepów wiele, a polskie oferują wyłącznie gry po polsku, no chyba, że strzelaniny, etc. Zresztą, po kilku latach, łatwiej grę na Allegro kupić, niż u pirata znaleść. Problem jest jeden, i jedni i drudzy mają ciekawsze gry (pokroju HM&M III) wyłącznie po polsku. Przynajmniej ja nie znalazłem innych. Takoż samo, Baldur's Gate nie udało mnie się znaleźć w sklepach polskich (czy u kuternogi) w innej niż polska wersji językowej. Stąd pytałem się jak następowało.

Również moje pytanie do Sathriela było czysto teoretyczne, ale widzę, że jakaś inhibicja w narodzie, i wszystko co może się źle skojarzyć podlega przemilczeniu.

I, oczywiście, że nie kupiłbym giery za pięćdziesiąt złotych, o większych sumach nie wspominając. Ale, że zaraz od pirata? Ja swoich Herosów mam za darmo (jak Kara Saun :wink:).

EDIT:
A Vampire Lords są po prosty przegięte. Używam, czywiście, bo przecież Nekropolia jest najfajniejszą frakcją, ale jak na poziom czwarty, to przesadzeni wybitnie. Z zombiakami obronią każdy zamek. Bez zombiaków pewnie też, ale nie próbowałem, bo zombiaki niezbyt nadają się do walki na otwartej przestrzeni.
Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: sathriel w Maja 25, 2006, 04:56:37 pm
Sorry Slave. Nie widzialem Twego pytania. Co do kampanii t owlasnie dlatego pytalem o update, bo wiekszosc kampanii byla w wersji poczatkowej i mozna byl ozagarc misje lub dwie i po frytkach. Zreszta kampanie to akurat to co mi w WoG najmniej pasilo. Zakrecone jak domek slimaka. Zreszta jak, by kampanii w Herosach nie bylo i tak byla by to super gra dzieki multiplayowi, a to w WoG jest super.

O Alpach wspomnialem a propos tlumaczenia. No Nekroomanta (nie mylic z Nekhomanta, chcoiaz on tez) jest przegiety dzieki vampirom i Nekromancji wlasnie. A jak ktos jeszcze zlozy Kape Ciemnosci to szok ...

Sathriel

Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: Pinapple w Maja 25, 2006, 05:15:48 pm
No to pewnie was zmartwi(albo ucieszy) Ale nekro dostal pozadnie po jajach w 5. Koniec z armia 15000 szkieletow(teraz najwieksza jaka zgromadzilem to 2500  :D ). A i wampiry, mimo ze im umiejetnosci nie obcieli, sa slabsze poniewaz mocniejsze jednostki (5,6,7) poziom moga szybko sie z nimi rozprawic(oczywiscie w rozsadnych ilosciach). A i nie jest tak latwo zgromadzic armi np 200 wampirow.
Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: Ivil w Maja 25, 2006, 05:35:07 pm
wlasciwie nie wiem co znaczy ostatnio ten WoG co to ja go sobie mam to ma juz kilka lat. wiec napisze jakie podniety dla graczy przygotowali nasi slowanscy bracia zza wschodniej granicy przy uzyciu edytora HEX'ow :

- Event Related Scripts (ERM) calkiem nowy rodzaj skryptu pozwalajacy oprogramowac samemu badz sciagnac z netu skrypty umozliwajace zmiane w grze doslownie wszystkiego, zestaw podstawowy zawiera kilkadzisiat najciekawszych zdanem autorow skryptow. jest to zwiazane z istnieniem calkiem nowych lokacji/budynkow/questow
 
- lv 8 units dla kazdego zamku

- wiele nowych jednostek takich jak Ghosts z HoMM2, Dracoliches czy Sorceress i inni

- nowy rodzaj jednostek - commander, czyli mily pan, pani lub trup ktory chodzi z nami i rozwija sie wraz z naszym bohaterem, commander bierze udzial w walce i moze tam rowniez zginac

- nowy  rodzaj jednostek - henchmen, ale w sumie nie wiem dokladnie co to jest bo wyglada dla mnie na przegiecie

- unit exp - Tak! teraz i nasze potworki dostaja rowniez ekspa wiec warto o nie dbac, doswiadczone potworki zyskuja zycie, pri stats, atak oraz rozne umiejestnosci drugorzedne (jak double atak czy no obstacle penalty i inne).

- unit artifact - banner. kazdy unit stack moze dostac specjalny artefakt-banner dajacy jej rozne zdolnosci w zaleznosci od wyboru gracza (np +50% exp czy +2 speed)

- mozliwosc nieograniczonej zabawy kompletnie za darmo

napewno cos przeoczylem ale to tak po krotce bylo. kampanie chyba sa kompletne wszystkie a jesli nie to na forum sa poprawki skryptow i wogole.

no i zapodam linke bo mnie to w sumie nie zaboli a na niektorych google dziala jak woda swiecona(bezalkoholowa) na moich kolegow :P

http://wakeofthegods.strategyplanet.gamespy.com/

Tytuł: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: SLave w Maja 25, 2006, 05:45:10 pm
Jam jeszcze na sieci nie grał, i chyba nie prędko się zdecyduję, bo ja lubię popatrzeć tu i ówdzie, a grałem już z ludźmi w tematyce obeznanemi, i oni preferują 2 minuty. Z początku nie byłem w stanie zrobić połowy rzeczy przez ten czas, a nawet jak już zacząłem nadążać, to, moim zdaniem, gra na tym traci, bo nie można sobie tworzyć w wyobraźni nic poza tym co jest na planszy. Ruszyć się nie można, pozwiedzać, tylko trza się skupiać na rozbudowie armii. A, poza tem, takie rozpędki często przegrywają, bo nie patrzą, tylko atakują co się da. Z doświadczenia ecoAnarchisty wiem zaś, że na sieci wszyscy gnają przed siebie. Jak Eco zaczynał grać na sieci w Fallout Tactics, to nie obejrzał swoich ludzi, a już go atakowali. Eee, nie klimatyczne to.

W V na pewno będę chciał zagrać, tylko nie wiem kiedy. Zostało mnie jeszcze tyle trójki, że... Poza tem, trza czekać aż potanieje.

A odnośnie alpów, jeszcze, to ktoś się orientuje dlaczego tak a nie inaczej. W jakimś bestiariuszu były? Tłumaczom chyba wydawało się, że znają się bardziej na fantasy niż twórcy gry. Nie mówię, że nie, bo Treefolk/Ent pasuje mnie bardziej niż jakieś tam Dendroidy. A już Dragon Fly, to chyba pomyłka.

I jeszcze jedno, coby z tematem się nie minąć. Osobiście nie brakowałoby mnie, mówię w nawiązaniu do linka zapodanego, Hacka i kumpli. Moim zdaniem, najsłabsza frakcja III (nie licząc żywiołków).
Tytuł: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: SLave w Maja 25, 2006, 05:53:49 pm
- lv 8 units dla kazdego zamku

A to ciekawe.  :shock:  A jakie?

- nowy rodzaj jednostek - commander, czyli mily pan, pani lub trup ktory chodzi z nami i rozwija sie wraz z naszym bohaterem, commander bierze udzial w walce i moze tam rowniez zginac

Mnie się tam nie spodobał. Wyłączyłem.

- nowy  rodzaj jednostek - henchmen, ale w sumie nie wiem dokladnie co to jest bo wyglada dla mnie na przegiecie

Dziwne, bo mnie się akurat henchmen spodobali. Nie są przesadzone.
Fajnie grają, ale nawet najsilniejszego można zrąbać.

- unit exp - Tak! teraz i nasze potworki dostaja rowniez ekspa wiec warto o nie dbac, doswiadczone potworki zyskuja zycie, pri stats, atak oraz rozne umiejestnosci drugorzedne (jak double atak czy no obstacle penalty i inne).

To akurat uważam za błąd. Kolejna okazja dla komputera do dokonania oszustwa. Jakoś nie wieżę w te mieczyki na drugi tydzień, bo ja muszę się natrudzić, żeby cokolwiek awansować. A i nagrywać muszę przed łączeniem oddziałów, bo przecież nie będę uczył się proporcji. 8)

- unit artifact - banner. kazdy unit stack moze dostac specjalny artefakt-banner dajacy jej rozne zdolnosci w zaleznosci od wyboru gracza (np +50% exp czy +2 speed)

Banner dobra rzecz. Wszystkom niemal zban(n)ował. Przegięte i tyle.

napewno cos przeoczylem ale to tak po krotce bylo. kampanie chyba sa kompletne wszystkie a jesli nie to na forum sa poprawki skryptow i wogole.

no i zapodam linke bo mnie to w sumie nie zaboli a na niektorych google dziala jak woda swiecona(bezalkoholowa) na moich kolegow :P

http://wakeofthegods.strategyplanet.gamespy.com/

 :P

Ale dzięki. Już wlazłem. Zaraz pościągam co trzeba, tylko musze wywalić coś z Incoming Folder.

Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: Ivil w Maja 25, 2006, 06:26:50 pm

I jeszcze jedno, coby z tematem się nie minąć. Osobiście nie brakowałoby mnie, mówię w nawiązaniu do linka zapodanego, Hacka i kumpli. Moim zdaniem, najsłabsza frakcja III (nie licząc żywiołków).

z calego niezrozumialego postu ta czesc jest dla mnie nabardziej enigmatycza. ze niby moi koledzy to kiepszczaki ?

co do reszty to masz dzial 'features' gdzie wszystko jest napisane, a jak cos sie nie podoba to jak slusznie zauwazles mozna to wylaczyc, nawet unit exp.

a wszystkie te oszustwa kompa i tak nic mu nie pomagaja bo gra jest zdecydowanie za latwa nawet na impossible (pod warunkiem ze nie grasz na small map) a exp sie latwo zdobywa bijac wszystko co popadnie. a jesli juz cie to nieludzko boli to masz automatic combat.
Tytuł: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: SLave w Maja 25, 2006, 06:38:41 pm
 :lol:

A teraz chill-out.

Ten post powstał przed twoim poprzednim. Napisałem oddzielny komentujący twoją wypowiedż, z myślą, że tak wystarczy, że wszystko będzie jasne. Ale nie jest. To już tłumaczę:

Wypowiedź cytowana przez ciebie tyczy się postu Sathriela i, po trosze, Ananasa ( :wink:). Hack, to w niej Crag Hack (może przez dwa 'a', nie pamiętam dobrze). jego kumple, to w niej barbarzyńcy, których przez jakiś czas ma nie być w piątce, co wiemy z linku Sathriela.

No offence intended. 8)
Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: sathriel w Maja 25, 2006, 07:48:01 pm
Ale t owlasnie o to chodzi, bo gra staje sie trudniejsza, bo komputer szybciej awansuje i wojsko kupuje z budek i zamkow juz wyszkolone.

Co do Alpow tto one sa z jakiejs mitologii, ale nei pamietam z jakiej. Sapek cos o tym pisal.

Henchmeni tez mnie nie uraczyli, ale commanderzy sa w kazdej grze :) SMieszne ludki, choc znowu przepowerzyli Nekhomante.

Sathriel
Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: Ivil w Maja 25, 2006, 08:34:19 pm
ja mam wlasna teorie na ten temat :D

jak upujesz dwellinga to na dachu mansiona pojawiaja sie 3 trumny, wiadomo ze po to aby wampiry mogly sie na dachu opalac - pelen luksus, i ja mysle ze z tych trumien jest widok na Alpy, albo maja w nich fototapete z alpami. a tak poza tym to nie wiem co macie do homo-dendroidow.
Tytuł: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: SLave w Maja 25, 2006, 08:54:27 pm

To chyba ironicznie, nie?

No bo Treefolk to takie sympatyczne stworzonko. Heartwood Treefolk, i tyle. Ent to z tych co to na wojnę szły.
Ale Dendroid? A właśnie... Co jest po Encie? Pewnie sam zobaczę, ale dopiero 2% gałęzi pozbierałem.

I jeszcze pytanie do piątkowiczów. Czy rozwinięcia z V pokrywają się choć nieco z wytworami WoG Teamu?
Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: Docent w Maja 25, 2006, 09:39:39 pm
kurde zagrasz to zobaczysz! :P jeny :P
nie no, dla mnie ta gra skonczyla sie na czesci 2giej, nie chce widziec pozniejszych :)
Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: sathriel w Maja 26, 2006, 11:36:12 am
Raczej sie nie pokrywaja. Niestety (chyba) zaden z pomyslow tworcow WoG nie zostal wykorzystany przy tworzeniu piatki. Zreszta dosc sporo jest nowych jednostek (mroczne elfy haha) i pare zniknelo (nie ma behemothow?). Ale gra zbiera ogolnie pozytywne recencje, przewaznie w okolicach 4, 4+.

Sathriel
Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: Ejdżej w Maja 26, 2006, 11:52:27 am
Ci Herosi to powiedzmy sobie takie polaczenie HoMM2 i HoMM3. Na pewno odstaje lata swietlne od czesci IV, ale czy przebija pamietna II to nie wiem. Narazie jestem w trakcie 2. kampanii i gra sie nad wyraz dobrze. Jednostki maja duzo umiejetnosci i w koncu nie liczy sie wylacznie masa, ale tez rozsadne wykorzystanie skilli.
Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: sathriel w Maja 26, 2006, 02:36:16 pm
Odstaja od IV? W jakim sensie? Czworka byla totalnym cofnieciem sie w stosunku do jakosci oferowanej przez serie od poczatku. Moze sie myle, ale zdecydowana wiekszosc fanow serii nie polubila zbytnio czworki. Na ten temat moge dyskutowac godzinami <szuka chetnych> :evil:

Sathriel
Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: Dude w Maja 26, 2006, 03:31:59 pm
hmm...gralem w kazda czesc (i kazda skonczylem wraz z dodatkami) i kazda byla w pewnym sensie inna, jednak nadal to bylo to samo. pytanie czy chce mi sie grac w to jeszcze raz :)
Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: sathriel w Maja 26, 2006, 03:53:37 pm
No wlasnie w tym problem, ze IV byla za bardzo inna. Wprowadzenie bohaterow do walki calkowicie zmienilo rownowage gry. Czesto wystarczylo miec dwoch bohaterow wypasionych w oddziale, zeby sami mogli zmlocic wszystko (szczegolnie jak to byli Chaosnicy ze Stealthem). No i podstawowa zaleta III, tryb multiplayer lezal w czworce, nie bylo mozliwosc tworzenia losowych map, a pole gry bylo duzo mniejsze przez wprowadzenie troj wymiaru.

W tym rzecz, V moze sie wielu wydawac zbyt podobna do trojki, ale fani serii beda tym zachwyceni.

Sathriel
Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: Ejdżej w Maja 26, 2006, 10:15:11 pm
Odstaja od IV? W jakim sensie? Czworka byla totalnym cofnieciem sie w stosunku do jakosci oferowanej przez serie od poczatku. Moze sie myle, ale zdecydowana wiekszosc fanow serii nie polubila zbytnio czworki. Na ten temat moge dyskutowac godzinami <szuka chetnych> :evil:

Sathriel
Chodzilo mi o to, ze odstaje lata swietlne NAPRZOD. Czyli jest o dwadziescia klas lepsza. IV to kupa, zgadzam sie. ;]
Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: Dude w Maja 26, 2006, 11:03:57 pm
dla mnie wprowadzenie bohaterow w IV bylo ciekawostka, calkiem przyjemna imo, ale nie zmieniajaca wiele
tak naprawde gra jakos specjalnie inna nie byla
ale piatka...pewnie zagram, ale jak juz mi sie WoW znudzi :)
Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: sathriel w Maja 27, 2006, 11:10:50 am
A to sorry Thilus. Zle zrozumialem.

Ad Dude. Niestety czesto herosi samodzielnie potrafili wygrywac walki. Tak bylo w Chaosie, gdzie dzieki Stealthowi mogles przejsc niezauwazony kolo jednostki dostajac za to 50.000 doswiadczenia a potem zabic ja za kolejne 100.000.

Bylo to ciekawe doswiadczenie wprowadzenie herosow do walki, ale w WoG komanderzy sie lepiej sprawdzali. Niie zmieniali tak status quo i bylo lepiej.

Sathriel
Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: satyr w Maja 29, 2006, 09:16:01 am
walczący bohaterowie w h4 może nie był za dobry pomysł

ale h4 ogólnie miała lepszą mechanikę. widze że bardzo chcesz poznać argumenty dlaczego h4 była lepsza

- nie było łańcuszków z herosów, którzy w 1 ture przenosili armie przez całą mapę
- nie było przegietych czarów jak dimension door i fly oraz równie przegietych artefaktów dających to samo co wspomniane czary
- morale nie dawało dodatkowej akcji, która była przegięciem (crusader bijacy 4 razy)
- jednostki i bohaterowie nie musieli chodzić ze sobą (można było 1 nooba wysłać po zasoby)
- fog of war dawał możliwość zaskoczenia i podnosił realizm

wymieniłem najważniejsze bo musze już kończyć
Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: Duch Nyi w Czerwca 05, 2006, 12:19:13 pm
walczący bohaterowie w h4 może nie był za dobry pomysł

ale h4 ogólnie miała lepszą mechanikę. widze że bardzo chcesz poznać argumenty dlaczego h4 była lepsza

- nie było łańcuszków z herosów, którzy w 1 ture przenosili armie przez całą mapę
- nie było przegietych czarów jak dimension door i fly oraz równie przegietych artefaktów dających to samo co wspomniane czary
- morale nie dawało dodatkowej akcji, która była przegięciem (crusader bijacy 4 razy)
- jednostki i bohaterowie nie musieli chodzić ze sobą (można było 1 nooba wysłać po zasoby)
- fog of war dawał możliwość zaskoczenia i podnosił realizm

wymieniłem najważniejsze bo musze już kończyć

 - za to były łancuszki pojedynczych jednostek i nawet było ich więcej
 - dimens. door i fly nie były przegięte w porównaniu do Town portal które było zawsze muss sein i dawały potrzebnego edge'a czarodziejowi który od ok 30 levelu postaci tracił BARDZO w porównaniu do herosa wojownika
 - wysyłanie 1 nooba po zasoby raczej właśnie nie podnosiło realizmu ];
 - fog of war rzeczywiście
 - najlepsze i tak są H3  :)
 
Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: ThorR w Czerwca 05, 2006, 01:25:50 pm
Co do Alpow tto one sa z jakiejs mitologii, ale nei pamietam z jakiej. Sapek cos o tym pisal.

Alpy to zdaje się Elfy u ludow germanskich.
Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: mirumo w Czerwca 05, 2006, 03:36:40 pm
Grałem i ogólne wrażenie bardzo dobre, podoba mi się ,że jednostki są dopracowane w sensie graficznym i mozna je sobie dokładnie wyoglądać. To ,że defaultowo bohater może atakować tez mi się podoba. Zmiany imeagu ogółem na plus tylko jedna rzecz mnie zdenerwowała, z ciekawego zamku jakim był Dungeon zrobili ordynarne dark elfy :/ . Wogule klimat taki bardziej warhammerowski jest teraz.
Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: Satrapa w Czerwca 05, 2006, 03:53:49 pm
Dark elfy są fajne. Nie spaprali mojego ulubionego zamku. Dalej są fajne minotaury, znowu są hydry, ciągle są smoki. Jestem zadowolony. Szkoda tylko, że nie ma już meduz :cry:
Tytuł: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: SLave w Czerwca 05, 2006, 05:53:04 pm

Meduzy były fajne, to prawda, tylko mało strzałów miały. Szkoda, że ich nie będzie.
A te elfy to jak działają?

Warhammerowski? Jak długo nie będzie magów krasnoludzkich, tak długo nie będzie źle.
Ponoć gryfy mają cudną animację.
Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: sathriel w Czerwca 24, 2006, 10:42:32 am
A wlasnie podstawowe pytanie: Czy istnieje w piatce mozliwosc losowego tworzenia map? (podejrzewam, ze niestety nie).

Sathriel
Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: Ejdżej w Czerwca 24, 2006, 11:38:16 am
A ktoras czesc to miala? Nie, nie ma w ogole takiej opcji.
Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: Docent w Czerwca 24, 2006, 01:14:54 pm
mysle ze trudnobyloby wygenerowac losowo zrownowazona mape ;-)
Tytuł: Re: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: SLave w Czerwca 24, 2006, 02:21:24 pm
A ktoras czesc to miala?

In WoG we trust!

Fakt, to nie część, jako taka, ale mogli z dobrego wzorca zaczerpnąć.
Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: sathriel w Czerwca 24, 2006, 04:17:18 pm
A ktoras czesc to miala? Nie, nie ma w ogole takiej opcji.

Przepraszam? Wszystkie dodatki do 3 mialy te opcje. To bylo wlasnie piekne w trojce, ze podlaczajac Armageddon's Blade i Shadow of Death mialo sie zabawe na dlugie miesiace, ba lata. WoG oczywiscie wykorzystywal ta opcje dodajac jeszcze nowe mozliwosci do kreacji losowej mapy.

Sathriel
Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: Ejdżej w Czerwca 24, 2006, 04:20:54 pm
To pewnie dlatego, ze zadna z poprzednich czesci poza HoMM2 mnie nie wciagnely i zadnego dodatku nie widzialem (oprocz Prince of Loyalty z HoMM2).
Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: Boboosh w Lipca 24, 2006, 03:43:38 pm
edytor ma byc w nastepnym pathu a w jeszcze nastepnym edytor map losowych
Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: mirumo w Lipca 24, 2006, 06:59:43 pm
Skoro ktoś odświezyl temat, to dodam od siebie ,ze inteligencja komputera jest wysoce niezadowalająca, zdarza się ze bohaterzy stoja kilka tur i nic nie robią, albo zabijają potwory a nie zbierają stuff-u.
Tytuł: Re: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: SLave w Lipca 24, 2006, 11:36:15 pm
Skoro ktoś odświezyl temat, to dodam od siebie ,ze inteligencja komputera jest wysoce niezadowalająca, zdarza się ze bohaterzy stoja kilka tur i nic nie robią, albo zabijają potwory a nie zbierają stuff-u.

Mnie tyż się zdarza, to co - oni nie mogą?  :roll:
Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: sathriel w Sierpnia 15, 2006, 01:31:10 pm
Mirumo, a zauwazyles, zeby komputer robil jakies walki podczas gier tak jak w trojce?

No niestety AI komputerowych pzreciwnikow w Herosach nigdy nie bylo zbyt wysokie. W III grywam sam przecwi druzynie 7 komputerowych ludkow i przegram jedynie jak mi jakies swinstwo zablokuje zamek lub dojscie do jakiegos startegicznego surowca.

Sathriel
Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: Qkieu w Sierpnia 21, 2006, 11:00:05 am
Herosi 5 sa cudowni w swojej herosowatosci ale neistety, bardzo niedopracowani. Gra wyszla mimo wszystko o 5-6 miechow za szybko. Cala nadzieja w paczach. Bogu dzieki, ze Nival poczyl sie odpowiedzialny i nie spoczal na laurach czyli tych chyba 750k sprzedanych kopii i naprawia bledy. Map editor bedzie w paczu. Random map generator bedzie w paczu. Mase bugow textowych naprawiaja w paczach, bledy map tez. Dodaja nowe mapy. Szlifuja Ai (taa, tworcy gry wiedza, ze ejst do dupy :P Teraz ja podszlifowali troche i juz troche lepiej sie sprawdza. Narzekacie na kompa? zagrajcie z kumplem. Oczywiste. A moze nie? Jednak nie, gdyz herosi 5 maja mase bledow w Mp. I zgadnijcie co? Naprawia to w paczu!  :smileyogre: ( http://www.celestialheavens.com/forums/viewtopic.php?t=3387 http://www.celestialheavens.com/forums/viewtopic.php?t=3274 polecam. ).

Oczywiscie sa jeszcze imba problems (imba = imbalance). Minowicie, tworcy gry stwierdzili, ze Academy jest najbardziej przegietym, 1337 zamkiem (BUHAHAHA) i zmienili ich jedyna skuteczna strategie w early game, a mianowicie golem + master gremilin.  teraz MG ma tylko jedno naprawianko na walke. smieszne. No ale gracze spamuja spamuja, testerzy pracuja, jeszcze 3-4 pacze i gra bedzie skonczona. Troche groteskowo to brzmi nie? ale coz, takie ejst zycie.

ale wracajac do meritum. mam o sobie zdanie wielkiego fana i fanatyka herosow, gralem we wszystko z wszystkim, od king's bounty. Najbardziej urzekli mnie herosi 3. polecam gre na najwyzszym stopniu trudnosci, trzeba sie niezle napocic.  Od lat w nich gram. Co do 5, imho mimo wszystkich swoich przywar jest to bardzo fajna gra ;) klimacik niezly, szkoda, ze setting zmieniony ale co tam, niech bedzie, fabula nigdy nei byla mocna strona herosow (ale za to m&m to jzu inna historia). Jak ich solidnie wypaczuja, dodadza 2 nowe zamki w doadtkach, pozbeda sie imby to bedzie to miod :) thumbs up
Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: sathriel w Sierpnia 21, 2006, 01:12:45 pm
Kukiel bracie :P

Problemy z balansem herosi mieli zawsze. Pomyslec wystarczy chocby o takim Nekromancie(przegietym zawsze, nawet w WoG). 3 zdecydowanie byla najlepsza czescia gry i najbardziej zywotna, a to wlasnie dzieki opcji losowego tworzenia map. Jesli dodadza to w patchu to bedzie ok :)

Sathriel
Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: Boogie w Sierpnia 21, 2006, 01:14:50 pm
Chcialbym przypomniec, ze w 3 na poczatku tez tej opcji nie bylo ;p Tak czy owak - tez mam nadzieje, ze jej nie skopia ;)
Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: Qkieu w Sierpnia 21, 2006, 01:53:44 pm
cala nadzieja w dodatkach.

Cytat: sathriel
Pomyslec wystarczy chocby o takim Nekromancie(przegietym zawsze, nawet w WoG)

heh, chyba zalezy na jakich mapach. Na malych mapach nekromanta jest miazdzony przez stronghold i dungeon. Na moje to sa 2 najmocniejsze miasta w zakresie mapek malych do srednich. Nekromanta ma szanse na XL, gdzie ma szanse wylapac sporo szkieletow i wychodowac kolo 100-150 Vampire Lordow.

A co do wielkich plusow herosow 5. Padlo stwierdzenie, ze czary takie jak Town Portal i Dimension Door byly przegiete. Odpowiadam. Byly. Ale chodzenie w czary zawsze bylo, jest i bedzie gambitem. Oplacalo sie to tylko w 3 przypadkach:
a) grales kampanie na impossible :P
b) grales na mapkach powyzej L.

no i zalezy na jakich poziomach trudnosci zaczynasz walczac z innym graczem. jak na impossible to od razu daruj sobie gildie powyzej poziomu 3. Sam doradzalbym odpuszczenie sobie 3. Na 2 poziomie sa 2 genialne czary, lightning bolt i blind, reszte zajebistego combat packu stanowia "massowki". no chyba, ze dobrze sobie combat zaplanujesz to jeszcze clone jest w cholere mocne.

Ale wracajac do herosow 5. Bardzo sprytnie obeszli potege town portala i dimension doorsow. Town portal zjada calosc punktow ruchu i tylko do najblizszego miasta. Dobra zmiana, bo przyznaje, jak ktos wylapal TP a jeszcze szedl w magie ziemii (kazdy mag musi w to isc, imho najlepsza szkola) to byl trudny do rozwalenia. Teraz ma to kazdy. Przyznaje, ze przydalaby sie zakladka na herosie, jak klikniesz na niego prawym przyciskiem muszy, nearest city. Tymbardziej, ze czasem ciezko w tym 3d swiecie ocenic odleglosci, no coz, to juz kwestia skilla i wybadania map. Dimension doorsy sa teraz przydatne tylko do omijania przeszkod i naglych zasadzek, juz stracily swoja role jako glownego pokonywacza terenu.

A dla zwolennikow 4 tez dali dobry bonusik. Ja zawsze bylem przeciwnikiem wysylania oddzialow samopas, dlatego ciesze sie, ze zrezygnowali z tej opcji i poszli po bardziej tradycyjne rozwiazanie. czar przyzywajacy stworki z najblizszego zamku. 1 mana za 1 stwora. przyznaje, jest to pewne ograniczenie, ale studnie teraz sa w duzej ilosci porozmieszczane na mapach. 2-3 tury i voila.

jeszcze co do magii. ciesze sie, ze zrezygnowali z masy bezuzytecznych i beznadziejnych czarow. niektorzy moga poczytac to za wade, ze czarow jest duzo mniej niz w powszednich seriach ale mi to pasuje. wiadomo, zdazaja sie syfy w postaci min, ale stosunek uzytecznych czarow do bezuzytecznych jest mniejszy niz wczesniej,
Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: sathriel w Sierpnia 21, 2006, 01:54:55 pm
Boogie: oczywiscie. Tylko jak po dlugim okresie grania w 3 z dodatkami musialem sie na chwile przesiasc na sama trojke pamietam jak stwierdzilem "Ale ta plansza pusta". Dla mnie 3 bez dodatkow to jak Ventrue bez Ariki ;P

Miejmy nadzieje, ze dodatki i patche uczynia z 5 cos rownie dobrego jak 3 :)
Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: Boogie w Sierpnia 21, 2006, 02:03:14 pm
No ja mialem tylko na mysli to, ze musimy sie uzbroic w cierpliwosc. Mi osobiscie 5 baaardzo sie podoba - fajnie wywazyli calosc, komp jak glupi byl tak jest, spowolnili fajnie przewalki w rozbudowie miasta, kazda rasa da sie grac, fajny sposob rozwoju postaci (tylko do jasnej k**wy nedzy plansze sa za slabo zaludnione zeby wypasic podstawowego skilla na 4 poziom :/ ). Mi sie baaardzo podoba i w to sie glownie teraz zagrywam (odkad znudzil mi sie oblivion to tylko h5 no i morrowind :) ). A 3 patch juz niedlugo wiec zobaczymy co zrobia. Jakby co to h3 ze wszystkimi dodatkami lezy sobie na poleczce i czeka ;)
Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: sathriel w Sierpnia 21, 2006, 03:08:29 pm
Taaa, teraz po czasie sama trojka tez sie wydaje uboga. Miejmy, wiec nadzieje, ze wraz z dodatkami pojawia sie nowe lokacje i inne bajery do zapelnienia planszy (trzyma kciuki).

Sathriel
Tytuł: Odp: Herosi V
Wiadomość wysłana przez: Mastermistrz w Września 17, 2006, 04:20:06 pm
siema, jestem tu nowy, ale jestem wielkim fanem herosów i po waszym optymiźmie myślę, że załatwie sobie 5