Polskie Forum VTES
VTES CCG => Decki => Wątek zaczęty przez: Vegas w Stycznia 20, 2018, 09:08:10 pm
-
Deck Name: Dmitra Combat
Created By: Kamil Ignaczuk
Description:
Crypt: (12 cards, Min: 26, Max: 37, Avg: 7,91)
----------------------------------------------
2 Carlak dom pot CEL PRE8 Brujah
4 Dmitra Ilyanova obf CEL FOR POT PRE9 Brujah
1 Jann Berger dem for CEL POT PRE10 Brujah
3 Karen Suadela POT CEL pre obf7 Brujah
2 Tara cel POT PRE 6 Brujah
Library: (90 cards)
-------------------
Master (16 cards)
2 Fame
1 Guardian Angel
1 Haven Uncovered
1 Jake Washington (Hunter)
2 New Carthage
1 Pentex(TM) Subversion
1 Secure Haven
2 Vessel
4 Villein
1 Warzone Hunting Ground
Action (10 cards)
10 Bum`s Rush
Action Modifier (6 cards)
6 Forced March
Reaction (9 cards)
9 Second Tradition: Domain, The
Combat (47 cards)
1 Death of My Conscience, The
2 Disarm
2 Glancing Blow
1 Hidden Strength
9 Immortal Grapple
7 Pursuit
2 Sideslip
2 Skin of Steel
8 Taste of Vitae
13 Torn Signpost
Equipment (1 cards)
1 Codex of the Edenic Groundskeepers
Event (1 cards)
1 Dragonbound
Chętnie wysłucham opinii... :) Proszę o konstruktywną krytykę.
-
parę uwag ode mnie
1. Na Hunting Groundy szkoda mastera i poola, jak grasz 8x taste of vitae
2. Jake Washington tez raczej zbedny, krew masz jak uzupelniac
3. masz duzo glosow, new carthage i odtapki. Czemu nie wlozyc paru polityk, np. kilka parity shift
4. pewnie wlozylbym kilka resist earth's grap
grałeś już tą talią?
-
Pogrywałem ze zmniejszonym modułem masterowym. Mam dużo głosów po to, aby korzystać ze zdolności dmitry. Mimo wielu taste of vitae deck dalej miewa problemy z krwią. Albo referendum z odzyskiwaniem krwi się nie uda, albo bije jakiegoś allaia i się nie napełnię albo inny combat mnie obije... Stąd Jake'a bym zostawił. Parity z jednej strony dobre, z drugiej rozmywają deck.
-
Dla mnie parita jest tak silną kartą, że jak tylko masz głosy i prince'ów/justicarów, to opłaca się wziąć zawsze. Zyskanie 5 poola jedną kartą to nie rozmywanie:)
-
Co w takim razie wyjąć i za co je włożyć?
-
Ja bym:
- tradycja
- hunting ground
- death of my conscience
- 2 glancing blow
+2 sideslip (praktycznie wszyscy maja sup cel)
+3 parity shift :)
-
Wrzuciłbym też Tension in the Ranks. Bardzo mocna karta przeciwko deckom, z którymi combat na dużych wampirach często miewa problemy.
Zwiększa też Twój ousting power, co nigdy nie jest złe.
Ja bym zrobił to tak:
1 Guardian Angel -> 1 Tension in the Ranks (więcej ousta)
1 Jake Washington -> 1 Haven Uncovered (więcej opcji wejść w combat)
1 Warzone Hunting Ground, 1 New Carthage -> 2 Resist Earth's Grasp (bardzo dobra karta)
1 Death of My Conscience, 1 Hidden Strength -> 2 Superior Mettle (dobrze współgra z grabiami)
3 Torn Signpost -> 1 Immortal Grapple, 1 Pursuit, 1 Flurry of Action (torn nie jest tak podstawowy jak grabie, flurry of action jest dobre do przewijania kart, zwłaszcza jak masz odtapki)
2 Glancing Blow -> 2 Parity Shift (są tytuły, można grać)
1 Second Tradition: Domain -> 1 Monster (odtapka ze stołu)
2 Second Tradition: Domain -> 2 Infernal Pursuit (przewijanie decku) lub 2 Ambush (alternatywne wejście w kombat, wampy nie mają wbudowanego więc warto by włożyć więcej niż 10, ja gram na 12 nawet jak mam wampa, który może z siebie wchodzić)