Polskie Forum VTES
VTES CCG => Decki => Wątek zaczęty przez: Manit0u w Maja 28, 2019, 04:10:59 pm
-
Kolejny deczek, którym grałem na turnieju. Sympatyczna koncepcja do spuszczania łomotu maluchami :P
Postuję z racji dużego zainteresowania.
Crypt (12 cards; Capacity min=1 max=5 avg=3.285714)
==================
6x Anarch Convert 1 -none- Caitiff:ANY
1x Gustavo Morales 4 ani cel for Gangrel:3
1x Janni 5 cel for obf qui Assamite:4
1x Kenyatta 4 cel for pre Ishtarri:4
1x Abu Nuwasi 3 cel for Ishtarri:4
1x T.J. 3 cel for Gangrel:4
1x Caroline Bishops 3 cel for pot Pander:4
Library: 90 cards
Master (14 cards)
==================
2x Fame
2x Haven Uncovered
1x Libertas
1x Pentex(TM) Subversion
1x Tension in the Ranks
4x Villein
1x Blood Turnip
2x Dreams of the Sphinx
Action (13 cards)
==================
2x Ambush
1x Aranthebes, The Immortal
10x Bum's Rush
Action Modifier (4 cards)
==================
4x Forced March
Combat (48 cards)
==================
6x Groundfighting
4x Hell-for-Leather
6x Taste of Vitae
8x Concealed Weapon
24x Diversion
Equipment (10 cards)
==================
8x .44 Magnum
1x Ivory Bow
1x Codex of the Edenic Groundskeepers
Event (1 cards)
==================
1x Dragonbound
-
Dlaczego villeiny a nie tribute to the master? Zamieniłbym.
-
Dlaczego villeiny a nie tribute to the master? Zamieniłbym.
Do płacenia za gnaty. Z regóły masz 3, max 4 wampy w stole (rzadko się zdarza, żeby było więcej). Villein jest też triflem, co pozwala zrzucić z łapy mastery i się nimi nie zapychać (częsta plaga combatu). Co można by jeszcze rozważać to dorzucenie vesseli dla dodatkowego odzyskiwania poola.
Villein działa nawet jak masz 1 wampa w stole, tribute już słabo.
-
Koncepcja fajna, ale przeraża mnie ta liczba Diversion :P
Nie zapycha Ci to ręki Krzysiu?
Ja bym spróbował modułu z Anarch Revoltami bardziej mnie to przekonuje, bo jest to szybszy oust (często od pierwszej tury) i możesz zrezygnować z Fame'a (często kontestowany i musi dojść), Dragonbounda (mniej kart na ręce), Tensiona (miecz obusieczny. W takim układzie do wywalenia jeszcze Pentex. Dreamsy dyskusyjne, tak jak napisałem w wątku o swoich legionistach contest za contestem - oczywiście do rozważenia.
Wywaliłbym jeszcze codex i łuk, aranthebesa zamieniłbym na Scourge of Enochians.
-
Aranthebes jest pewnie do contestu.
-
Przy revoltach nie byłby już potrzebny.
-
Koncepcja fajna, ale przeraża mnie ta liczba Diversion :P
Nie zapycha Ci to ręki Krzysiu?
Ja bym spróbował modułu z Anarch Revoltami bardziej mnie to przekonuje, bo jest to szybszy oust (często od pierwszej tury) i możesz zrezygnować z Fame'a (często kontestowany i musi dojść), Dragonbounda (mniej kart na ręce), Tensiona (miecz obusieczny. W takim układzie do wywalenia jeszcze Pentex. Dreamsy dyskusyjne, tak jak napisałem w wątku o swoich legionistach contest za contestem - oczywiście do rozważenia.
Wywaliłbym jeszcze codex i łuk, aranthebesa zamieniłbym na Scourge of Enochians.
Diversion nie zapycha ręki bo jest bardzo uniwersalne i w każdym właściwie kombacie zrzucasz przynajmniej 2 sztuki (1 na prevent, 1 na additional).
Próbowałem na Revoltach, za dużo masterów się robi (bo nie ma jak tych revolt bronić). Fame przyspiesza oust bardziej niż revolty bo potrafi dać tego bursta w odpowiednim momencie, poza tym bardzo dużo teraz ludzi gra na anarchach więc często gęsto może to nic nie robić a fame działa zawsze właściwie. Pentex dyskusyjny ale jest to bardzo uniwersalna karta, która rzadko się marnuje. Dreamsy owszem często mogą być kontestowane ale to najlepsza karta do kontrowania minusów Bum's Rush i Dragonbound (które aż tak w tym decku nie bolą bo jak już masz guna to do combatu potrzebujesz tylko diversion, które przewija się łatwo i szybko).
Łuk można wywalić niby ale to dobry straszak na decki, z którymi normalnie jest ciężko (inne cel guny i animalizm). Zwłaszcza, że Janni bije z niego za 2 agg z additionalami, co jest już mocno bolesne dla wielu talii (nie mówiąc już o frustracji jak grasz combatem bez agg a musisz się borykać z cooperem albo pontim). Aranthebesa można wywalić za coś (np. scourge) ale ja lubię tą kartę bo nie ma tutaj za bardzo obrony a jak ci siądą weenie na plecach i nie zdążysz powybijać to jest słabo.
Tension musi zostać (rozważam nawet zwiększenie do 2 szt.) bo przyspiesza ousta i bardzo boli talie na małych rzeczach co często spadają (nocturny, tupdogi, weenie, większość ally decków). Dragonbound jest dyskusyjny ale zbyt wiele razy już spotykałem się z sytuacją, gdzie prey ma 4-5 wampirów w torporze, kupę poola a ja chodzę i bleeduję po 1 (z różnymi combatami) więc teraz do każdego combatu 1 szt. wkładam zawsze bez wyjątku. Codex również zostaje bo potrafi bardzo przyspieszyć ousta, zwłaszcza jak masz odtapki (bleed z codexu -> drugi wampir bierze codex -> forced march -> bleed z codexu -> rinse and repeat, kiedyś tak typowi zjadłem 12 poola w 1 turze i się zdziwił).
W każdym razie deczek zapostowałem, możecie sobie testować różne wersje i dawajcie znać w tym wątku co wam działa a co nie :P Wspólnymi siłami możemy to ulepszyć jak trzeba.