Polskie Forum VTES
VTES CCG => Decki => Wątek zaczęty przez: Serek w Września 11, 2019, 08:31:07 pm
-
A taki wall na szanse pograć?
Deck Name: Malk Improvised Flamethrower wall
Author:
Description:
Crypt (12 cards; Capacity min=1 max=6 avg=4.166667)
==================
4x Anarch Convert 1 -none- Caitiff:ANY
1x Kisha Bhimji 5 cel obf pot AUS Osebo:3
1x Victoria 5 cel obf AUS Malkavian:2
2x Zoe 3 cel obf AUS Malkavian:2
2x Colonel, The 5 cel dem obf AUS Malkavian antitribu:3
2x Dancin' Dana (ADV) 6 dom obf AUS CEL Malkavian:1
Library: 85 cards
Master (16 cards)
==================
1x Anarch Free Press, The
2x Anarch Revolt
2x Madness Network
1x Pentex(TM) Subversion
1x Powerbase: Montreal
2x Smiling Jack, The Anarch
1x Twilight Camp
3x Vessel
1x Wider View
2x Direct Intervention
Action (2 cards)
==================
2x Constant Revolution
Action Modifier (3 cards)
==================
3x Monkey Wrench
Combat (15 cards)
==================
3x Groundfighting
6x Disguised Weapon
6x Dust Up
Equipment (9 cards)
==================
5x Improvised Flamethrower
1x Ivory Bow
2x Sniper Rifle
1x Bowl of Convergence
Reaction (40 cards)
==================
1x Eluding the Arms of Morpheus
4x Enhanced Senses
6x Eyes of Argus
3x Forced Awakening
3x My Enemy's Enemy
3x On the Qui Vive
2x Precognition
3x Spirit's Touch
6x Telepathic Misdirection
2x Delaying Tactics
7x Eagle's Sight
-
Pograć pogra, ale po pierwsze trzeba zapewnić legalność krypty ;) Albo grupy 1-2, albo 2-3, ale skupiłbym się na klanowych miśkach, a niekoniecznie na wyższym auspeksie. Zoe, Aleph, Victoria to fajny zestaw z 1-2, do tego Brazil, Dollface i albo druga sztuka Victorii (jak dla mnie nieocenione przy opcji korzystania z Madness Network), albo jakiś Roland Bishop, na przykład. Do tego sześciu convertów.
Pentexa bym chyba olał po erracie, nie grasz na żadnym starze. W/w zmiana krypty pozwala się pozbyć Twilight Camp i Wider View. Robisz dzięki temu miejsce na kolejnego Smilinga, Revoltę, albo Madnessa, ew. techowego Rotschrecka. Trzeci Constant też by się przydał. W związku ze zmianą krypty Dust Up co najwyżej techowo, zamieniłbym na Groundfighting, które może zagrać każdy anarch. Ze sprzętu dorzuciłbym Codex of Edenic Groundskeepers. Przetestować możesz też Field Training.
Do reakcji za wiele uwag nie mam, zamieniłbym Eluding the Arms of Morpheus/FA na OtQV i Telepathic Misdirection na My Enemy's Enemy, żeby zmniejszyć koszt w krwi.
-
Dzięki Zaraz na ciebie zawsze można liczyć. Krypta legalna? Nieee ;).
Jeśli chodzi o Anarch converty to wydaje mi się ze 4 to dobra liczba. Dana jest anatchem bez niczego wiec 6 kart w krypcie gra moduł anarchowy.
Powywalalem co mówiłeś jeśli chodzi o mastery ale zostawiłem combat tak jak był. Jak zmieniłem kryptę na Malk to 6 vampow ma małego cel a 4 to converty. Myśle ze będzie grało. Protestuje i dam znać.
Teraz wyglada to tak:
Deck Name: Malk Improvised Flamethrower wall
Author:
Description:
Crypt (12 cards; Capacity min=1 max=6 avg=3.333333)
==================
4x Anarch Convert 1 -none- Caitiff:ANY
2x Victoria 5 cel obf AUS Malkavian:2
2x Zoe 3 cel obf AUS Malkavian:2
1x Brazil 2 aus Malkavian:1
2x Dancin' Dana (ADV) 6 dom obf AUS CEL Malkavian:1
1x Dollface 3 aus obf Malkavian:1
Library: 86 cards
Master (15 cards)
==================
1x Anarch Free Press, The
2x Anarch Revolt
2x Madness Network
1x Powerbase: Montreal
1x Rack, The
3x Smiling Jack, The Anarch
3x Vessel
2x Direct Intervention
Action (3 cards)
==================
3x Constant Revolution
Action Modifier (3 cards)
==================
3x Monkey Wrench
Combat (15 cards)
==================
3x Groundfighting
6x Disguised Weapon
6x Dust Up
Equipment (10 cards)
==================
5x Improvised Flamethrower
1x Ivory Bow
2x Sniper Rifle
1x Bowl of Convergence
1x Codex of the Edenic Groundskeepers
Reaction (40 cards)
==================
1x Eluding the Arms of Morpheus
4x Enhanced Senses
6x Eyes of Argus
3x Forced Awakening
4x My Enemy's Enemy
3x On the Qui Vive
2x Precognition
3x Spirit's Touch
5x Telepathic Misdirection
2x Delaying Tactics
7x Eagle's Sight
Szczerze? Nie wiem czy 3misiowy wall nie grał by lepiej. Co myślicie?
-
sciana na miotaczach bez rotschreckow?
-
Trzymisiowy wall gralby lepiej:)
-
Celerka w tym wydaniu daje tylko możliwość skorzystania z Dust Up, więc nie jest kluczowa. W/w Rotschrecki ratują tyłek dużo skuteczniej, imho. Groundfighting zagra każdy anarch, z AC włącznie :) Btw, widzę że pozbyłaś się Wider View, ale dublety w krypcie pozostały :P
-
Kryptę to bym proponował w ten deseń:
1x Dancin' Dana
1x Victoria
1x Aleph
1x Zoe
1x Dollface
1x Brazil
6x Anarch Convert (albo 5 convertów + Dana ADV)