Polskie Forum VTES

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - filavander

Strony: [1]
1
Wymiana / Torvus Bloodbeard Rabbat...
« dnia: Sierpień 01, 2020, 06:17:47 pm »
Jesli ktos by sie chcial pozbyc, albo wymienic:
Entrancement x 1
Torvus Bloodbeard x 4.
Rabbat x 2
Guard Dogs x 4
Rat's Warning x 3
... i byc moze jeszcze kilku commonow, to prosze dac znac na priv.

2
Wymiana / Przygarnę Malgorzatę...
« dnia: Kwiecień 23, 2019, 03:20:51 pm »
Cześć,
Tak jak w temacie, przygarnę Małgorzatę szt. 1. Mogę nabyć/wymienić się jeszcze innymi kartami, żeby deal nie był taki "suchy".
Zainteresowanych zapraszam na PRIV.
Miłego po Świętach.

3
Wymiana / Disarm i Eye of Hazimel...
« dnia: Czerwiec 10, 2014, 06:26:52 pm »
Ma ktoś na zbyciu Disarm i Eye of Hazimel? kupię lub wymienię...

4
Zasady / Odp: Ooutside Hourglass + Majesty + Disarm
« dnia: Czerwiec 08, 2014, 03:21:14 pm »
Czyli po tym jak player (A) rzuca Psyche!, player (B) ma prawo rzucić Disarm, który rozpatrywany wcześniej, powoduje wrzucienie wampira (A) w torpor, więc nowego combat'u nie będzie, ponieważ warunek z Psyche! nie został spełniony. Jeśli dobrze zrozumiałem, to dziękuję wszystkim za wyjaśnienie :).

5
Zasady / Odp: Ooutside Hourglass + Majesty + Disarm
« dnia: Czerwiec 06, 2014, 11:35:38 am »
Co masz na myśli mówiąc timing? Kto pierwszy rzuci kartę? :). Nie mam pewności która karta ma prawo być zagrana jako pierwsza po 'Combat Ends', Psyche!, czy Disarm (i dlaczego), zakładając że 'Acting Player' to ten, który chce zagrać Psyche!. Przypuszczam że Disarm, bo jest na koniec rundy, a Psyche! na koniec 'Combat'u'... Jeśli się mylę to prosiłbym o wyjaśnienie dlaczego.

6
Zasady / Odp: Ooutside Hourglass + Majesty + Disarm
« dnia: Czerwiec 05, 2014, 11:25:12 am »
dziala jak napisales, tzn. zagrywasz disarm i psyche nie ma juz jak zagrac bo jeden z wampow jest w torporze

Dzięki za odpowiedź :). Czy zagranie Disarm zawsze będzie poprzedzało zagranie Psyche! po 'combat ends'? (Z powodu, który wymieniłem powyżej). Co jeśli wampirem 'acting' będzie wampir, który chciałby zagrać Psyche!... ?

Przykład:
Wampir A (zagrywający Psyche! i jest 'acting')
Wampir B (wampir zagrywający Combo HtO+CE+Disarm)

...
A: Strike: 'Dowolny Strike'
B: Strike: Combat Ends
A: Rzuca: Psyche!
B: Rzuca: Disarm(?) (Co się dzieje z Psyche!?)

A może powinno się zagrać 'na raz' Combat Ends+Disarm? (ale co wtedy z kartami 'na koniec rundy' od wampira A?) Jak dokładnie powinno się taka sytuację rozegrać?

7
Zasady / Odp: Ooutside Hourglass + Majesty + Disarm
« dnia: Czerwiec 04, 2014, 04:26:04 pm »
Skoro już wiadomo że combo Outside the Hourglass+CE+Disarm działa, to mam pytanie o zagranie Psyche!
Mógłby mi ktoś wyjaśnić kiedy jest moment zagrania Disarm, a kiedy Psyche? (na superior). Po zagraniu Outside the Hourglass, manewrów nie było (Immortal'a również), strike wampira, który zagrał OtH to Combat Ends.
Rozumiem, że zagrywając CE najpierw kończy się runda combat'u, potem Combat. Czyli kolejność wchodzenia kart do gry to Disarm, a następnie Psyche! (która już nie wejdzie, bo jeden wampir ląduje w torporze i nie jest ready). Czy to tak działa?

http://dnn.vtes.net/Cartas/Rulings/tabid/462/language/en-US/Default.aspx
Things that are played "at the end of round" (Disarm, Taste of Vitae, etc.) are played after all presses for the round are handled (if the round makes it that far; they can be played if the round ends prematurely, as normal). [RTR 20030519]

Psyche!
[cel] Press.
[CEL] Only usable at the end of a combat when both combatants are still ready. Enter combat with the opposing minion. This is a new combat.

Disarm
[pot] Only usable at the end of a round of combat in which this vampire successfully inflicted more damage at close range than the opposing vampire. Not usable by a vampire being burned or going into torpor. Put this card on the opposing vampire and send that vampire into torpor. The vampire with this card has -1 strength. He or she may burn this card by burning 3 blood. A vampire can have only one Disarm.
[POT] As above, but the vampire with this card has -2 strength.

8
Zasady / Odp: Nephandus+Antonio+Sunstrip Hollywood
« dnia: Maj 13, 2014, 12:13:45 pm »
Dzięki za wyjaśnienie :)

9
Zasady / Nephandus+Antonio+Sunstrip Hollywood
« dnia: Maj 13, 2014, 12:04:16 pm »
Witam,

I
Czy Nephandus jest mortal ally? nie ma napisane 'mortal' jak np. Carlton... ale może Mag z default'a jest 'mortal'.

II
Zakładając że Nephandus jest mortal, to czy korzystając ze zdolności Antonio można obniżyć jego koszt za pomocą Sunset Strip Hollywood? (Czy w tym wypadku 'put in play' jest równoważne 'recruit')?

Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam,
filavander

10
Wymiana / Odp: przygrane/kupie :d
« dnia: Czerwiec 15, 2010, 06:35:11 am »
Hej,
Mam kilka kart na zbyciu z Twoich wantów jeśli jeszcze aktualne.
Mniej więcej, choć dokładnie muszę sprawdzić.

3 x Donal O'Connor
3 x Volker, The Puppet Prince
2 x Constanza Vinti
1 x Juggler
3 x Theo Bell
2 x Jaroslav Pascek
2x Persephone
4x Gerald Windham

Reszta:
4x Second Tradition: Domain
5x Blur
3x Decapitate
4x Disarm
4x Pushing the Limit
4x Thrown Gate
4x Side Strike
1x Kindred Spirits

4x  Pulled Fangs


2x No Trace
4x  Touch of Clarity

3x Swallowed by the Night
Heart of Nizchetus
4xElder Impersonation
2x Swallowed by the Night

11
Wymiana / Odp: kupie startery
« dnia: Marzec 31, 2010, 03:11:17 pm »
Co prawda nie mam starterów ale mam pełno kart do Tremerów i Tremerów Antitribu. Karty ze startera, którego potrzebujesz również mam. Jeśli coś szczególnego chciałbyś wymienić służę swoją kolekcją.

Ze swojej strony oszukuję:
4xSpiritual Intervention
9xAshur Tablets
4xAnson

Zdaję sobie sprawę, że są to karty trudne do zdobycia, więc mogę się rówież zdealować w kasie.
Pozdro.
F.

12
Turnieje / Odp: Zdjęcia Pszczyna
« dnia: Styczeń 10, 2007, 10:53:30 pm »
W kwestii formalnej, zdjęcie z podpisem "Kahalet Army", powinno mieć podpis "Filavander Army"  :D
Pozdro.

Strony: [1]