Polskie Forum VTES

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Serek

Strony: [1] 2 3 ... 33
1
Decki / Odp: Juliusz Inceptor (autorski proszę się nie śmiać :D )
« dnia: Sierpnia 21, 2020, 03:53:41 pm »
OK no to tak by wygladala wersja julusza z TEM .

Deck Name: Julius Inceptor
Author: 
Description:

Crypt (12 cards; Capacity min=1 max=8 avg=4.428571)
==================
1x Elizabeth Dimitros            4 obf SER                  Follower of Set:3
3x Julius                        1 qui ser                  Caitiff:2
1x Nepata                        4 obf pre ser              Follower of Set:2
4x Synesios                      8 obf ser POT PRE TEM      True Brujah:2
1x Celine Chevalier              3 obf ser                  Follower of Set:2
1x Dedefra                       5 nec obf SER              Follower of Set:2
1x Allonzo Montoya               6 ani aus OBF SER          Abomination:3

Library: 85 cards

Master (26 cards)
==================
1x Anarch Troublemaker
4x Heidelberg Castle, Germany
4x Inceptor
1x Archon Investigation
2x Perfectionist
1x Tabriz Assembly
3x Vessel
5x Wash
2x Wider View
3x Blood Doll

Action (20 cards)
==================
1x Mind Numb
7x Summon History
12x Temptation

Action Modifier (17 cards)
==================
2x Forgotten Labyrinth
2x Into Thin Air
3x Tangle Atropos' Hand
10x Domain of Evernight

Combat (10 cards)
==================
10x Outside the Hourglass

Ally (3 cards)
==================
1x Ponticulus
1x Tye Cooper
1x Veneficti

Retainer (2 cards)
==================
1x Robert Carter
1x Tasha Morgan

Equipment (5 cards)
==================
1x Guarded Rubrics
1x Heart of Nizchetus
1x Ankara Citadel, Turkey, The
1x Camera Phone
1x Codex of the Edenic Groundskeepers

Event (2 cards)
==================
2x Narrow Minds


Nie dalem ty !Tremere za to jest juliusz ktorego mozna wyszukac z summon history na sup. Jestem otwarty na wszelkie propozycje zmiany.

Deck na temptacjach i marionetkach wrzuce w innym poscie.

2
Decki / Odp: Mimir & Aksinya - Deep S**t
« dnia: Sierpnia 20, 2020, 04:31:50 pm »
Fajny deck taki toolbox. Jedyne co mnie martwi to cap vampirow. Beda sie wolno toczyc a potem trzeba z nich poodpijac krew.

Nie wiem czy 5  Zillah's Valley to nie za malo chociaz z drugiej strony nie wiem co mozna by za nie wywalic.

No i z oustem moze byc troche slabo. Niby jest jeden codex po ktory mozna isc z MoS ale nie wiem czy to wystarczy. Do przetestowania

3
Decki / Odp: Juliusz Inceptor (autorski proszę się nie śmiać :D )
« dnia: Sierpnia 20, 2020, 01:35:37 pm »
No bede testowal. Ale wtedy to bedzie inny deck bo nie grasz Domain of Evernight i Domain of Evernight combo. Wtedy na grupie 4 z Black Lotus i Halim Bey. Zloze cos dzisiaj i podesle moze spis w nowym watku. Ale generalnie widze to tak zeby zrobic 2 decki pierwszy na Synesios bez marionetek a drugi na grupie 4 bez comba

4
Decki / Odp: Juliusz Inceptor (autorski proszę się nie śmiać :D )
« dnia: Sierpnia 20, 2020, 12:34:07 pm »
Wczoraj przetestowalem nastepujaca wersja. Stolu nie wzialem ale byly 2 vp a mialem 1cap DBR na plecach.

Crypt (12 cards; Capacity min=1 max=8 avg=4.833333)
==================
1x Elizabeth Dimitros            4 obf SER                  Follower of Set:3
3x Julius                        1 qui ser                  Caitiff:2
1x Kephamos, High Priest of Marrakech8 dom obf pre SER          Follower of Set:2
4x Synesios                      8 obf ser POT PRE TEM      True Brujah:2
1x Celine Chevalier              3 obf ser                  Follower of Set:2
2x Count Ormonde                 5 dom pre ser OBF          Follower of Set:2

Library: 84 cards

Master (23 cards)
==================
4x Heidelberg Castle, Germany
6x Inceptor
1x Archon Investigation
1x Tabriz Assembly
6x Vessel
3x Wash
2x Wider View

Action (24 cards)
==================
8x Spirit Marionette
6x Summon History
10x Temptation

Action Modifier (17 cards)
==================
2x Faceless Night
2x Forgotten Labyrinth
3x Tangle Atropos' Hand
10x Domain of Evernight

Combat (10 cards)
==================
10x Outside the Hourglass

Ally (3 cards)
==================
1x Ponticulus
1x Tye Cooper
1x Veneficti

Retainer (1 cards)
==================
1x Robert Carter

Equipment (4 cards)
==================
1x Guarded Rubrics
1x Heart of Nizchetus
1x Camera Phone
1x Codex of the Edenic Groundskeepers

Event (2 cards)
==================
2x Narrow Minds

Gra sie tym bardzo ciezko. Trzeba strasznie duzo kminic jakie akcje chce sie w danym momencie wykonywac. Dochodzi do momentu kiedy czyjesz ze mozesz zgrac caly deck w jednej turze. To co siada fajnie to  oczywiscie combo na torpor. Fajnie dziala z Tye Cooperem bo opierdziela vampy w torporze i z przejentymi vampirami z temptation na diabolery. 

Oczywiscie Summon History tez smiga elegancko. Zazwyczaj idzie sie po Codex, Guarded Rubrics czy Robert Carter jako dopalka do bleeda. Potem odtapka i cisniesz bleedy stale za 4 czy nawet 6

Spirit Marionette wbrew pozorom przydaje sie tez w late game. Niespodzianki nie bylo ale opcja zagrania na +1 stealth zeby przejac i wytapowac przeciwnika jest calkiem zacna. Problem jest taki ze zagra to jeden wampir i tylko jak zalozy inceptora.

Fajnie tez gra mini combo Synesiosa umiejetnosci z washami. Dobra opcja zeby zatrzymac krew na vampach przeciwnika. Mega pomaga w oustcie.

Problemy:
1. Jest mega problem z krwia na vampirach i 1 cap na Juliuszu. Summon history i temptacje kosztuja. To powoduje ze spada krew z vampirow i robi sie ciezko. Wiem wiem powinno sie huntowac i odtapowywac z temptacji ale jakos zawsze brakuje akcji i odtapki. Skonczylo sie tak ze cofalem krew z vesseli zeby dac vampom ktore sa puste zeby mogly cisnac do przodu z bleedami
Promocycje na rozwiazanie problemu? Myslalem o Perfekcjoniscie, Ankare pod summon history, Abactorze do hunta przejentym czy swoim jak jest malo glosow na stole?

2. Poola jak zwykle jest malo. Nie blokuje. Nie odbijam wiec ciezko robi sie z poolem. Zwlaszcza jak ma sie 10x 1cap na plecach. Vessele kosztuja tez po 1 co nie pomaga. Myslalem czy nie dac 50/50 vessel i blood doll

3. Nie ma carltona ;P. Carlton musi byc bo daje opcje. Opcje defensywne jako blocker i opcje spalenia wampira co diabolizowal ( mozna przejac vampa, zdjaboleryzowac i potem oddanego spalic )

4. Spirit Marionette. Sam nie wiem czy to dobry pomysl grac to marionetki. Niby fajnie niby ciekawa opcja i niezla niespodzianka ale jest malo vampow ktore moga nie zagrac. Nie wiem czy nie lepiej Juliuszowi podkladac summon history pod inceptora czy moze cos innego? Jakies propozycje?

5. Szerokopojetych opcji. jest summon history to mozna dodac cos co by pomoglo np z polityka na plecach czy jakims ostrym bleedem eventualnie mocnym combatem.

Ale ogolnie to sie gra tym bardzo smiesznie. Macie pomysly jak to upelszyc?

5
Decki / Odp: Brujah Anarch Ousting
« dnia: Grudnia 19, 2019, 06:02:48 pm »
Myslisz ze Blood Turnip by tu gralo? Nie jestem jakos przekonany.

Nie no wiadomo ze jak wywali sie polityke i wrzuci male vampy to robi sie z tego swietny bleed deck. Tylko wtedy zamieniasz illegalism na undue influence no nie zalezy ci na multiactingu.

Wersja z polityka gralaby za to troche ciekawiej. Nie cisniesz na stole tak bardzo az tu nagle bleed za duzo odtapka i recless. Dodatkowo dopalki do bleeda kosztuja sporo krwi. Myslalem ze polityka pozwoli generowac troche krwi na wampirach.

Co myslicie o tym combacie? Dodge/dopalka do sily. Troszke Disarmow. Myslicie ze bedzie dzialac?

6
Decki / Odp: Brujah Anarch Ousting
« dnia: Grudnia 19, 2019, 03:52:28 pm »
Troche multiactingu jest (illegalism, Firebrand). Dlatego tez wolalbym grac na illegalism.

Odchudzanie nie jest latwe. Jakies sugestie bez czego moglbym sie obejsc?

7
Decki / Odp: Brujah Anarch Ousting
« dnia: Grudnia 19, 2019, 01:44:20 pm »
Jak tak teraz patrzę na te Bujahy to trochę to koncepcja podobna do twoich Ishitarri którymi kiedyś grałeś.

8
Decki / Odp: Brujah Anarch Ousting
« dnia: Grudnia 19, 2019, 01:15:09 pm »
Myślałem ze nowy gra tym !Brujah wpierdzielania.

9
Decki / Brujah Anarch Ousting
« dnia: Grudnia 19, 2019, 11:14:27 am »
Nie ma to jak przedświąteczna deckowa rozkmina. Dzisiaj Brujah w wersji Anarch. Ok wiem ze combat jest tu trochę dziwny ale chciałem potestować jak dodge z palcem w oko działa z disarmem. Poza tym deck ma dużo ousta i mało defensywy. Jeszcze nie grany wiec nie wiem jak. Propozycjami.

Gwiazda tu jest Salvador który obniża koszty wszystkich Power of One. NcNeil i Rain wyciskają co się da z Illegalism czyli untap, +1 bleed i +1 stealth

Deck Name: Anarch Brujah
Author: 
Description:

Crypt (12 cards; Capacity min=1 max=7 avg=5.666667)
==================
1x Father Juan Carlos            6 aus cel pot tha PRE      Brujah antitribu:4
4x Anarch Convert                1 -none-                   Caitiff:ANY
2x Jeremy MacNeil                7 cel chi AUS POT PRE      Brujah:3
1x Marguerite Foccart (ADV)      6 aus pot CEL PRE          Brujah:4
1x Rain                          7 cel chi dem pot pre AUS  Toreador antitribu:4
3x Salvador Garcia               7 pot pro CEL PRE          Brujah:4

Library: 80 cards

Master (11 cards)
==================
2x Anarch Railroad
1x Garibaldi-Meucci Museum
1x Anarch Troublemaker
1x Libertas
1x Twilight Camp
3x Vessel
1x Carfax Abbey
1x Club Illusion

Action (15 cards)
==================
1x Entrancement
1x Fee Stake: Boston
1x Fee Stake: Corte
1x Fee Stake: Los Angeles
1x Fee Stake: New York
1x Fee Stake: Perth
9x Illegalism

Action Modifier (21 cards)
==================
3x Monkey Wrench
3x Perfect Paragon
9x Power of One
2x Awe
4x Voter Captivation

Action Modifier/Combat (6 cards)
==================
6x Resist Earth's Grasp

Action Modifier/Reaction (2 cards)
==================
2x Scalpel Tongue

Political Action (7 cards)
==================
3x Firebrand
2x Reckless Agitation
2x Eat the Rich

Combat (15 cards)
==================
1x Fast Hands
4x Bollix
3x Disarm
7x Dust Up

Ally (1 cards)
==================
1x Grey Thorne

Retainer (1 cards)
==================
1x Crypt's Sons

Equipment (1 cards)
==================
1x Ivory Bow

10
Decki / Odp: Malk Improvised Flamethrower wall
« dnia: Września 13, 2019, 08:50:27 am »
Dzięki Zaraz na ciebie zawsze można liczyć. Krypta legalna? Nieee ;).

Jeśli chodzi o Anarch converty to wydaje mi się ze 4 to dobra liczba. Dana jest anatchem bez niczego wiec 6 kart w krypcie gra moduł anarchowy.

Powywalalem co mówiłeś jeśli chodzi o mastery ale zostawiłem combat tak jak był. Jak zmieniłem kryptę na Malk to 6 vampow ma małego cel a 4 to converty. Myśle ze będzie grało. Protestuje i dam znać.

Teraz wyglada to tak:
Deck Name: Malk Improvised Flamethrower wall
Author: 
Description:

Crypt (12 cards; Capacity min=1 max=6 avg=3.333333)
==================
4x Anarch Convert                1 -none-                   Caitiff:ANY
2x Victoria                      5 cel obf AUS              Malkavian:2
2x Zoe                           3 cel obf AUS              Malkavian:2
1x Brazil                        2 aus                      Malkavian:1
2x Dancin' Dana (ADV)            6 dom obf AUS CEL          Malkavian:1
1x Dollface                      3 aus obf                  Malkavian:1

Library: 86 cards

Master (15 cards)
==================
1x Anarch Free Press, The
2x Anarch Revolt
2x Madness Network
1x Powerbase: Montreal
1x Rack, The
3x Smiling Jack, The Anarch
3x Vessel
2x Direct Intervention

Action (3 cards)
==================
3x Constant Revolution

Action Modifier (3 cards)
==================
3x Monkey Wrench

Combat (15 cards)
==================
3x Groundfighting
6x Disguised Weapon
6x Dust Up

Equipment (10 cards)
==================
5x Improvised Flamethrower
1x Ivory Bow
2x Sniper Rifle
1x Bowl of Convergence
1x Codex of the Edenic Groundskeepers

Reaction (40 cards)
==================
1x Eluding the Arms of Morpheus
4x Enhanced Senses
6x Eyes of Argus
3x Forced Awakening
4x My Enemy's Enemy
3x On the Qui Vive
2x Precognition
3x Spirit's Touch
5x Telepathic Misdirection
2x Delaying Tactics
7x Eagle's Sight


Szczerze? Nie wiem czy 3misiowy wall nie grał by lepiej. Co myślicie?

11
Decki / Malk Improvised Flamethrower wall
« dnia: Września 11, 2019, 08:31:07 pm »
A taki wall na szanse pograć?

Deck Name: Malk Improvised Flamethrower wall
Author: 
Description:

Crypt (12 cards; Capacity min=1 max=6 avg=4.166667)
==================
4x Anarch Convert                1 -none-                   Caitiff:ANY
1x Kisha Bhimji                  5 cel obf pot AUS          Osebo:3
1x Victoria                      5 cel obf AUS              Malkavian:2
2x Zoe                           3 cel obf AUS              Malkavian:2
2x Colonel, The                  5 cel dem obf AUS          Malkavian antitribu:3
2x Dancin' Dana (ADV)            6 dom obf AUS CEL          Malkavian:1

Library: 85 cards

Master (16 cards)
==================
1x Anarch Free Press, The
2x Anarch Revolt
2x Madness Network
1x Pentex(TM) Subversion
1x Powerbase: Montreal
2x Smiling Jack, The Anarch
1x Twilight Camp
3x Vessel
1x Wider View
2x Direct Intervention

Action (2 cards)
==================
2x Constant Revolution

Action Modifier (3 cards)
==================
3x Monkey Wrench

Combat (15 cards)
==================
3x Groundfighting
6x Disguised Weapon
6x Dust Up

Equipment (9 cards)
==================
5x Improvised Flamethrower
1x Ivory Bow
2x Sniper Rifle
1x Bowl of Convergence

Reaction (40 cards)
==================
1x Eluding the Arms of Morpheus
4x Enhanced Senses
6x Eyes of Argus
3x Forced Awakening
3x My Enemy's Enemy
3x On the Qui Vive
2x Precognition
3x Spirit's Touch
6x Telepathic Misdirection
2x Delaying Tactics
7x Eagle's Sight

12
Decki / Odp: Juliusz Inceptor (autorski proszę się nie śmiać :D )
« dnia: Września 07, 2019, 11:07:49 am »
Niespodzianka jest za pierwszym razem a potem mechanika się nie zmienia. Pewnie pierwsza sztukę będzie się grało defensywnie w tył  bo vampy przydadzą się bez krwi na bleedy. A potem gadasz ze stołem jaki koń jest każdy widzi co nie zmienia faktu ze combo działa. Bo co twój predator powie ze nie wyciąga więcej vampirow? Ok super to robisz rush do przodu bo nie masz noc na plecach. I tak musza coś wystawić żeby moc zagrać a spłukany z krwi vampir to tez vampir który może coś zrobić.

Villein myślałem ze się przyda na Synesiosa. Za 4 czy 5 zależy of stołu i sytuacji bo marnujesz krew z przejętych vampirow. Ale może masz racje. Nie wiem noe testowałem.

Grupa 2;
+ tye couper
+ narrow minds


Jeśli chodzi o które 4 to zgadzam się ze wyglada solidniej ale przez to ma mniej ciekawych opcji. Combo gra jeden vamp Ok reszta korzysta z obf ale nadal. Smoke and Mirrors chyba out bo zadko kiedy dociągnę 2 convertychyna ze zrobię ich 5 i dorzucę jeszcze jedno Wider View. Dodatkowo nie bardzo wiem co mechanika Anarchoea ma do zaoferowania dla tego decku.


13
Decki / Odp: Juliusz Inceptor (autorski proszę się nie śmiać :D )
« dnia: Września 06, 2019, 02:35:02 pm »
W wersji z DOM mam pewne obawy.

Combo gra tylko 1 cap.
Nie wiem czy Smoke and Mirrors będzie grało bo Converta trzeba wystawić. Może zwiększyć ich ilość w krypcie
Mały obf na vampach może być za mały
Nie wiem czy propozycje się są ok



14
Decki / Odp: Juliusz Inceptor (autorski proszę się nie śmiać :D )
« dnia: Września 05, 2019, 04:43:35 pm »
Wersja ba 4 grupie.

Deck Name: FoS Inceptor Spirit
Author: 
Description:

Crypt (12 cards; Capacity min=1 max=6 avg=3.75)
==================
4x Anarch Convert                1 -none-                   Caitiff:ANY
3x Halim Bey                     6 obf tha DOM SER          Follower of Set:4
2x Keith Moody                   3 DOM                      Tremere antitribu:4
3x Black Lotus                   5 aus obf ser DOM          Follower of Set:4

Library: 90 cards

Master (20 cards)
==================
4x Heidelberg Castle, Germany
6x Inceptor
1x Infernal Pact
1x Opium Den
2x Vessel
4x Villein
2x Wider View

Action (21 cards)
==================
4x Govern the Unaligned
7x Spirit Marionette
10x Temptation

Action Modifier (25 cards)
==================
2x Forgotten Labyrinth
4x Smoke and Mirrors
4x Bonding
5x Conditioning
10x Domain of Evernight

Combat (10 cards)
==================
10x Outside the Hourglass

Ally (1 cards)
==================
1x Saatet-ta

Equipment (1 cards)
==================
1x Codex of the Edenic Groundskeepers

Reaction (12 cards)
==================
4x On the Qui Vive
8x Deflection

15
Decki / Juliusz Inceptor (autorski proszę się nie śmiać :D )
« dnia: Września 05, 2019, 04:36:37 pm »
Ok dzisiaj następujący zarys. Deck w stylu tab an bleed z ekwipunkiem przenoszonym Heidelbergiem.

No może nie do końca bo główna mechanika decku jest przejmowanie wampirów spłukiwanie ich z krwi itd. Od jakiegoś czasu chciałem złożyć coś z Inceptorem. Idea jest następująca. Wskakuje Juliusz i strzela sobie Temptacje do multiactingu. Następnie dostaje Incepcje i od pierwszej tury jest w stanie sklejać marionetki a jak się komuś nie podoba to w torpor z comba. Dodatkowo Synesios wspomaga mechanikę i pare węży do zgrywania niepotrzebnych marionetek na dominacji. Jak Juliusz wpadnie w torpor to się pali wiec można pociągnąć następnego i zasadzić mu incepcje lub wyciągnąć sztukę z Summon History. Summon pomaga rozwiązać inne problemy bo można szukać czego trzeba w danym momencie.

Tak jak mówiłem zarys dopiero. Myślałem tez o grupie 4 z FoS z wyższa dominacja i Anarch Convertem na incepcji ale to trochę inny deck. Dodatkowo w tej grupie jest 3 trenerze anty któremu możemy dawać pact. Tylko wtedy chyba grać Nehemiasha i nie wiadomo co robić z convertem jak wpadnie w torpor.

Deck Name: Julius Inception
Author: 
Description:

Crypt (12 cards; Capacity min=1 max=8 avg=4.833333)
==================
1x Elizabeth Dimitros            4 obf SER                  Follower of Set:3
3x Julius                        1 qui ser                  Caitiff:2
1x Kephamos, High Priest of Marrakech8 dom obf pre SER          Follower of Set:2
4x Synesios                      8 obf ser POT PRE TEM      True Brujah:2
1x Celine Chevalier              3 obf ser                  Follower of Set:2
2x Count Ormonde                 5 dom pre ser OBF          Follower of Set:2

Library: 80 cards

Master (23 cards)
==================
5x Heidelberg Castle, Germany
6x Inceptor
1x Archon Investigation
1x Tabriz Assembly
2x Vessel
3x Villein
4x Wash
1x Wider View

Action (26 cards)
==================
8x Spirit Marionette
4x Summon History
14x Temptation

Action Modifier (17 cards)
==================
2x Faceless Night
2x Forgotten Labyrinth
3x Tangle Atropos' Hand
10x Domain of Evernight

Combat (10 cards)
==================
10x Outside the Hourglass

Ally (2 cards)
==================
1x Ponticulus
1x Veneficti

Equipment (2 cards)
==================
1x Guarded Rubrics
1x Codex of the Edenic Groundskeepers

Strony: [1] 2 3 ... 33