Polskie Forum VTES

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - modzelino

Strony: [1] 2
1
Ogólne / Bydgoska dyskusja
« dnia: Czerwiec 10, 2015, 01:47:18 pm »
Dalem znac Pawlowi K.
Odpisal, ze jest spora szansa , ze tez bedzie :)
Gdybym za każdym razem jak ktoś pisze że jest spora szansa że będzie dostawał 1 grosz, to bym już nie musiał pracować :D, a my gralibyśmy 20+ osobowe turnieje

2
Zasady / Pack alpha- pytanie
« dnia: Maj 10, 2015, 08:46:48 pm »
Witam,
Mam pytanie dotyczące karty Pack Alpha.

Pack Alpha
Type: Combat
Discipline: Animalism
A vampire may play only one Pack Alpha each round.
[ani] This vampire employs an animal retainer from your hand before range is determined. Pay cost as normal.
[ANI] Burn an animal retainer employed by this vampire and put this card on this vampire. The minion with this card gets +1 strength. A minion may have only one Pack Alpha.

Zapis: "A vampire may play only one Pack Alpha each round." oznacza, że można zagrać 1 paczke na runde kombatu czy runde (obrót stołu)?
Z góry dzięki za info

3
Zasady / Trap- jak działa
« dnia: Styczeń 23, 2015, 11:27:59 am »
Witam,

Only usable before range is determined on the first round of combat.
During the press step, if any Methuselah has played a card earlier in the current round or during the two previous rounds, the Trap automatically provides a press to continue (either combatant can press to end).

Jeśli dobrze rozumiem to trap działa tak: od chwili kiedy żaden z graczy nie rzuci karty combatowej w obecnej rundzie, lub obecnej i poprzedniej dodawany jest automatyczny press, czyli:
1. enter combat,
2. nikt nic nie gra
3. press nr 1 z trapa
4. nowa runda, nikt nic nie gra
5. press nr 2 z trapa
6. nowa runda
7.nikt nic nie gra
8. koniec kombatu

czy w przypadku kiedy sytuacja wyglada tak ,że co 2 ture zagrywam, np target vitals, to combat bedzie trwał tak długo aż nie zagra (nikt) w ostatnich dwóch rundach kart combatowych.

1. enter combat,
2. nikt nic nie gra
3. press nr 1 z trapa
4. nowa runda,
5. target vitals
6. nowa runda,
7. nikt nic nie gra
8. press nr 1 z trapa
9. nowa runda,
10. press nr 2 z trapa
11. nowa runda
12.nikt nic nie gra
13. koniec kombatu

Ktoś może dokładnie opisać działanie tych pressów?

4
Zasady / Mictlantecuhtli + talbot chainsaw
« dnia: Sierpień 01, 2012, 08:50:49 am »
czy Mictlantecuhtli

 http://vtes.pl/card/341606

jest odporny na obrażenia zadawane w untapie przez talbot chainsaw?

5
Ogólne / boostry lotn
« dnia: Grudzień 19, 2011, 12:40:06 pm »
Mam pytanko, czy w boosterach lotn znajdują się karty z oznaczeniem P, znaczy te które znalazły się w podstawkach?

np wampir Thucimia lub Freak Drive (nie wiem w jakim starterze był ale ma oznaczenie P)

6
Zasady / Malkavian dementia
« dnia: Grudzień 02, 2011, 10:33:00 pm »
Jaki jest aktualny wording Malkavian dementi? Na jyhadowej nie ma wymagan klanu, na wersji vtesowej jest wymagany klan malk, natomiast na secret library znowu wymagania nie ma. Jestem lekko skolowany :alien:

7
Zasady / huiowe pytanie
« dnia: Październik 17, 2011, 09:52:00 am »
Pytanie dotyczy wampira: Huitzilopochtli

Independent: During your master phase, you may pay a pool to gain a master phase action if Huitzilopochtli is ready. +1 bleed. Infernal.

Czy korzystając z jego specjala mogę spalić więcej niż 1 poola żeby dostać więcej niż jedną dodatkową mpa?

8
Zasady / cancelowanie master out-of-turn
« dnia: Wrzesień 17, 2011, 10:13:10 am »
Czy można zagrać sudden reversal(oczywiście w turze innego gracza) na mastera out-of-turn(np. archon investigation)?

9
Inne karcianki / Ciekawosta ze świata mtg
« dnia: Wrzesień 01, 2011, 01:03:36 pm »
Wotc zaprezentowało niedawno obrazek wampirzycy z nowego dodatku:

http://media.wizards.com/images/magic/daily/arcana/788_15_ep6rcphx9y.jpg

Przypatrzcie się uważnie, uprzedzam że odkrycie pewnego szczegółu skutkuje mindfuc kiem :D

10
Zasady / Torrent
« dnia: Sierpień 26, 2011, 09:07:28 pm »
Torrent
Combat
[cel] Additional strike.
[CEL] Strike: combat ends. If this vampire was blocked while performing an action, the action continues as if unblocked.

Czy dobrze kminie że torrenta można zagrać wielokrotnie w jednej akcji(przy każdym bloku)?

11
Zasady / Approximation of Loyalty: pytanko
« dnia: Lipiec 28, 2011, 10:18:57 pm »
Jaki jest prawidłowy tekst karty Approximation of Loyalty?

12
Zasady / Pytanko o zasady
« dnia: Lipiec 25, 2011, 08:26:50 pm »
mam wampira z 2 blooda na sobie, rzeczony vampir zagrywa np. governa

inny vampir próbuje go zablokować i pojawia się pytanie:

ile mogę wykorzystać krwi na modyfikatory akcji?

2- ale wtedy nie miał bym jak zapłacić za akcję govern kiedy okaże się że nie bedzie ona zablokowana?

1- bo odkładam "grocha" na governa i dopiero potem sprawdzam stan krwi którą mogę wydać na modyfikatory?

13
Zasady / Pytanko na temat combo card
« dnia: Lipiec 17, 2011, 05:52:48 pm »
pytanie dotyczy kart combo, taki na przykład Swallowed by the night:

[obf] [ACTION MODIFIER] +1 stealth.
[OBF] [COMBAT] Maneuver.
Action Modifier/Combat

Czy w przypadku kiedy aktujący vampir dorzucił stealtha z rzeczonego swalloweda to czy w kombacie (np na skutek wyblokowania akcji) może użyć kolejnego Swalloweda jako manewr?

14
Zasady / Kevlar vest i dbr
« dnia: Lipiec 08, 2011, 05:29:45 pm »
Pytanko dotyczy kart:
Kevlar vest:
Bearer may prevent 2 damage from gun strikes or 1 damage from any other source each combat. A minion may have only one Kevlar Vest.

Dragon breath rounds:
Only usable before resolution of a gun's strike. This gun inflicts +2 aggravated damage each strike for the remainder of this combat. Burn the gun after strike resolution. No more than one ammo card can be used on a gun each combat.

Czy mogę kevlarem sprewentować te dwie dodatkowe agrawy?

15
Zasady / Alastor + Helicopter pytanko
« dnia: Maj 09, 2011, 05:15:01 pm »
Czy wyszukany alastorem helicopter wchodzi do gry tapnięty czy odtapnięty?

Alastor:
Choose a ready Camarilla vampire. If this referendum is successful, search your library for an equipment card and place this card and the equipment on the chosen vampire. Pay half the cost (round down) of the equipment. This vampire may enter combat with any vampire controlled by another Methuselah as a +1 stealth (D) action. This vampire cannot commit diablerie. A vampire may have only one Alastor.

Helicopter:
When a minion equips with the Helicopter, tap it. After resolving a successful action, this minion may tap the Helicopter to untap. A minion may have only one vehicle.

Mnie się wydaje że odtapnięty ponieważ na alastorze jest napisane "place this card (alastor) and equipment on the chosen vampire", więc nie equipujemy vampira, tak jak w przypadku mots-a na którym napisane jest "equip this acting vampire"

Czy mój tok myślenia jest prawidłowy?

Strony: [1] 2