Polskie Forum VTES

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Cormak

Strony: [1]
1
Decki / Enkidu an anarch sociopath
« dnia: Października 27, 2013, 11:58:08 pm »
Stworzyłem deczywo i trochę nim pograłem (co prawda na Lackey CCG, ale zawsze) przerobiłem, trochę pograłem i znowu przerobiłem i znowu pograłem ;) Finalna wersja jest taka :

Deck Name:   Enkidu an anarch sociopath.
Created By:  Cormak
Description: 

Crypt: (12 cards, Min: 4, Max: 44, Avg: 6)
------------------------------------------
  6  Anarch Convert                     none           1  Caitiff
  6  Enkidu                             for ANI CEL OBF POT PRO11 Gangrel Antitribu

Library: (90 cards)
-------------------
Master (19 cards)
  1  Archon Investigation
  1  Campground Hunting Ground
  1  Direct Intervention
  1  Elder Library
  1  Fame
  1  Giant`s Blood
  1  Guardian Angel
  1  Monastery of Shadows
  1  Pentex(TM) Subversion
  1  Secure Haven
  1  Sociopath
  1  Twisted Forest
  4  Vessel
  3  Wash

Action (3 cards)
  1  Abbot
  1  Preternatural Strength
  1  Shadow of the Beast

Action Modifier (10 cards)
  1  Enkil Cog
  9  Instantaneous Transformation

Reaction (9 cards)
  9  Sense the Savage Way

Combat (40 cards)
  9  Diversion
  6  Hell-for-Leather
  1  Pack Alpha
  15 Psyche!
  3  Slam
  6  Taste of Vitae

Retainer (9 cards)
  1  Homunculus
  1  Jackie Therman
  1  Mr. Winthrop
  6  Raven Spy


Wbrew pozorom skręca się całkiem fajnie. Zamysł jest prosty w swojej turze chodzimy po retainerów/inne akcje oddtapka z Instantaneous Transformation i lecimy combat. Na koniec swojej tury jesteśmy znowu oddtapowni z umiejętności enkidu i stoimy do bloku. Prawie każdy kombat kończy się torporem dla wrogiego vampira. Kluczem w combacie są 2 karty Diversion i Hell-for-Leather, umiejętne operowanie nimi daje świetne efekty ;)
Wiadomo że to one man army więc Pentexy i inne Temptacje bolą nas niesamowicie ale na to kisimy Washe na ręku! Broń boże na jakieś villeiny czy inne hunting groundy. Jest też spory problem z weenie bleed, bo nim wytoczymy naszą świnkę jesteśmy na bardzo niskiej ilości poola. Na pewno znajdzie się jeszcze wiele innych talii na które jest ciężko, ale mimo wszystko gra się niesamowicie przyjemnie ;)

2
Zasady / Ally po ally ;)
« dnia: Września 13, 2013, 01:53:23 pm »
Cz klanowy ally może iść po tego samego klanowego ally ?
Czyli np. War Ghoul może wykonać akcję rekrutacji War Ghoula?

3
Decki / Mistress Is My Rifle
« dnia: Lipca 27, 2013, 01:10:02 pm »
Z założenia deck blok/kombat. Mistresska musi wyjść jest gwiazdeczką ;) Dzięki jej umiejętności jak najszybciej podpinamy karabin > helikopter > rutors handa, a potem dzięki multi akcji robimy z niej choinkę do bloku, maluchy z auspexem są tylko do Anima gathering ewentualnie jakiegoś bloku/bleeda, Massasi natomiast wychodzi tylko gdy widzie się na stole naprawdę dobrze i jest pool.

Tutaj potrzebował bym jakiejś głębszej analizy. Ponieważ pograłem trochę tym deckiem i nie hula za dobrze. Jest strasznie powolny i często jakaś jedna krzywa akcja, jak np. szybki combat z immortalem czy allay z trapem udupia  go na całą grę.
Jak go przyspieszyć ?


Deck Name:   Mistress is my rifle.
Created By:  Cormaq


Crypt: (12 cards, Min: 10, Max: 44, Avg: 7,5)
---------------------------------------------
  1  Almiro Suarez                      aus            2  Tremere
  1  Feo Ramos                          aus            1  Pander
  1  Maldavis                           for pre AUS    4  Caitiff
  1  Martin Franckel                    tha AUS        3  Tremere
  4  Massassi                           AUS CEL POT QUI obf9  Osebo
  4  Mistress Fanchion                  AUS CEL DOM OBF THA VIC11 Tremere

Library: (84 cards)
-------------------
Master (18 cards)
  1  Academic Hunting Ground
  1  Dreams of the Sphinx
  1  Elder Library
  1  Giant`s Blood
  1  Guardian Angel
  1  Information Highway
  1  Monastery of Shadows
  1  Pentex Subversion
  1  Rack, The
  1  Smiling Jack, The Anarch
  3  Vessel
  3  Villein
  2  Wash

Action (6 cards)
  2  Anima Gathering
  3  Magic of the Smith
  1  Rutor`s Hand

Action Modifier (3 cards)
  3  Lost in Crowds

Political Action (2 cards)
  1  Alastor
  1  Year of Fortune

Reaction (23 cards)
  4  Eagle`s Sight
  6  Eyes of Argus
  5  On the Qui Vive
  4  Quicken Sight
  4  Telepathic Misdirection

Combat (19 cards)
  4  Blur
  4  Psyche!
  11 Pursuit

Equipment (10 cards)
  2  Assault Rifle
  1  Bowl of Convergence
  1  Flak Jacket
  1  Helicopter
  1  IR Goggles
  1  Kevlar Vest
  1  Light Intensifying Goggles
  1  Palatial Estate
  1  Sargon Fragment, The

Combo (3 cards)
  3  Swallowed by the Night



4
Decki / Iliana will return!
« dnia: Lipca 27, 2013, 11:49:56 am »
Takie dziwadło wymyśliłem ;)
W czystej teorii ma to działać tak: wychodzi Iliana vileinuje ją do niezbędnego minimum krwi, bleed za 6, potem golconda. W miedzy czasie przelewamy na resztę krypty po 3 krwi by móc ją wystawić w następnej turze + jak wejdzie combo z Soul gemem to wraca na szybko ;) Pula generuje to dużego. Bloki dzięki Form of Mist mało mnie interesują. Combat cóż jak dostane po pysku to trudno zaraz wyjdzie nowa. Kotroli raczej na nią się nie opłaca. Redirecty trochę to udupiają, ale hej! Nie można mieć wszystkiego. Ogólnie siedzisz na stole z jednym vampem lub w ogóle bez i takie okazjonalne bleedy za 6 puszczasz ;)
Nie grałem nim, taki tylko projekt ot co! Ale fun musi być przedni !

Coś dodać, coś zmienić ?


Deck Name:   Iliana will return!
Created By:  Cormaq

Crypt: (15 cards, Min: 28, Max: 28, Avg: 7)
-------------------------------------------
  15  Iliana                            DOM FOR PRO tha7  Gangrel

Library: (85 cards)
-------------------
Master (28 cards)
  1  Backways
  5  Thaumaturgy
  1  Dreams of the Sphinx
  1  Ecoterrorists
  1  Elder Library
  1  Giant`s Blood
  6  Golconda: Inner Peace
  4  Parthenon, The
  6  Villein
  2  Wash

Action (18 cards)
  3  Dominate Kine
  2  Force of Will
  5  Govern the Unaligned
  3  Magic of the Smith
  5  Slaughtering the Herd

Action Modifier (21 cards)
  3  Bonding
  7  Conditioning
  7  Freak Drive
  4  Seduction

Reaction (3 cards)
  3  Deflection

Combat (13 cards)
  2  Earth Meld
  11 Form of Mist

Equipment (2 cards)
  2  Soul Gem of Etrius


5
Zasady / Form of Mist i aggro bez krwi.
« dnia: Maja 29, 2013, 04:53:49 pm »
Form of Mist
[pro] Strike: dodge
[PRO] Strike: combat ends. If this vampire is acting, he or she may burn 1 blood after combat ends to continue the action at +1 stealth as if unblocked (this action can still be blocked). A vampire may play only one Form of Mist at superior each action.

Załóżmy że ktoś zblokował moją akcję na +1 stealh dokładając + 1 cept. Zagrywam Form of Mist na superiorze. Akcja idzie dalej na +2 stealth, czy ten sam minion który blokował może po zagraniu untapy jeszcze raz blokować? I czy będzie on miał dalej +1 cepta?


I druga sprawa, bo nie pamiętam jak to było z aggro. Co się dzieje z wampirem na 0 krwi jeżeli dostanie 1 agrro a co jak 2 aggro ?

6
Zasady / Eyes of Blades
« dnia: Kwietnia 22, 2013, 09:08:17 am »
#Eyes of Blades, Combat, Auspex & Celerity
Do not replace until your untap phase.
[aus][cel] Strike: dodge, and this vampire may prevent 1 damage from a retainer.
[AUS][CEL] Only usable before range is determined. This round, this vampire cannot strike, and strikes and damage from retainers have no effect on this vampire and any non-retainer cards on him or her.

O co chodzi z tą końcówką na superiorze?"and any non-retainer cards on him or her. " Wydaje mi się że mam kilka możliwych interpretacji ale poczekam na wyjaśnienia ;)

7
Zasady / Dark Influences
« dnia: Marca 08, 2013, 02:08:09 pm »
#Dark Influences, Master, 2 pool
Master: out of turn. Cancel a minion card as it is played. No cost is paid. That card cannot be played again for the remainder of the turn. Put this card in play. The next card played that would cancel another Methuselah`s minion card as it is played is canceled (no cost) and this card is burned instead.

Nie rozumiem wordingu na tej karcie. A mianowicie "The next card played that would cancel another Methuselah`s minion card as it is played is canceled".
Czy dobrze rozumiem, osoba zagrywająca Dark Influences, pozostawiając je w grze sprawi że następna cancelka nie zadziała, ale tylko ta zagrana na na innego gracza? Tak - nie? Prosił bym o wytłumaczenie ;)

8
Zasady / Concealed Weapon i Disguised Weapon.
« dnia: Marca 04, 2013, 12:42:13 pm »
Witam, zastanawiam się jaka jest konkretnie różnica i czego lepiej używać:

#Disguised Weapon, Combat, Obfuscate
Only usable before range is chosen if you have a weapon card in your hand.
[obf] Equip this vampire with that weapon (and pay cost to equip as normal).
[OBF] As above, but usable when choosing a strike.

#Concealed Weapon, Combat
Equip this minion with a non-unique weapon card from your hand at the beginning of a round. Pay the weapon`s equip cost, as normal. The weapon cannot cost more than 2 pool or inflict (with a regular strike) aggravated damage or more than 3 damage.

Moje miniony miały by tylko zwykłego [obf], a żaden z weaponów nie kosztował by więcej niż 2 poola i nie był uniqe. Będzie jakaś różnica między tymi kartami wtedy?


I mał off top.
#Anima Gathering, Action
+1 stealth action.
[aus] Put this card on this acting vampire and choose another minion you control. Burn this card if this minion untaps. During your untap phase, you may choose not to untap this minion as normal. The chosen minion gets +2 intercept.
[AUS] As above, and the chosen minion also gets +1 bleed.

Załóżmy, że minion który zakładał tą kartę wpadł w torpor. Dalej mogę "choose not to untap this minion" przez co ona będzie dalej działać?

9
Zasady / Eagle`s Sight a moment untapa.
« dnia: Marca 01, 2013, 04:17:05 pm »
Witam, pytanko mam ;)

#Eagle`s Sight
[aus] This reacting vampire gets +1 intercept.
[AUS] This reacting vampire attempts to block the current action, ignoring the normal prey, predator or target restrictions for blocking actions.

Jeżeli mój wampir jest ztapowany w którym momencie mogę zagrać untapkę z tą reakcją, chodzi mi konkretnie o:

#Black Sunrise
Only usable by a tapped vampire.
[qui] Only usable during a (D) action directed at you or something you control. This vampire untaps and attempts to block.
[QUI] As above, but usable on any action.

tzn. chodzi o to że na untapce wymuszone jest "attempts to block" czyli, czy mogę zagrać tego untapa potem zagrać Eagle`s Sight. Czy muszę najpierw zagrać Eagle`s Sight potem untapkę?


10
Wymiana / Z chęcią przygarnę ;)
« dnia: Stycznia 21, 2013, 02:52:24 pm »
Witam wszystkich.

Składam sobie decka, od kilku miesięcy. Jest prawie kompletny natomiast mam duży problem z pozyskaniem niektórych kart.
Karty chcę kupić, bo na wymianę mam naprawdę bardzo niewiele kart.

5x Villein
1x NSA Trio
2x Wash
1x Alamut
1x Carlton Van Wyk (Hunter)

Gdyby ktoś je posiadał, chciał je sprzedać i był teraz na turnieju w Częstochowie (26.01.13) na pewno się jakoś dogadamy ;)
pzdr.

11
Zasady / Koszt kart a redukcja kosztu.
« dnia: Grudnia 14, 2012, 12:47:08 am »
Witam wszystkich ;)

Mam pytanko, jak dokładnie jest w momencie gdy coś redukuje mi koszt zagrania karty o 1 blooda, a karta ta ma w tekście napisane, że możesz spalić 1 blood żeby cośtam...

Konkretnie chodzi mi o wampira Sajid al Misbah oraz masterkę The Path of Blood w przypadku zagrywania Selective Silence na superiorze.

opis kart z ELDB:

#Sajid al Misbah, 4, QUI, Assamite
Independent: Cards that require Quietus cost Sajid 1 less blood. Sajid cannot block oldervampires. Blood cursed.

#Path of Blood, The, Master, 1 pool, Assamite
Unique master. Put this card in play. Assamites burn 1 less blood when playing cards that require Quietus [qui]. Any minion may burn this card as a (D) action; if that minion is a vampire, he or she then takes one damage (damage not preventable) when this card is burned.

#Selective Silence, Combat, Quietus
Only usable on the first round of combat.
[qui] Maneuver.
[QUI] Only usable before range is determined. This vampire burns 1 blood to set the range for this round. Skip the determine range step this round.

pzdr i zgóry dzięki ;)


Strony: [1]