Deck Name: Harbingers Emerald Legion
Author: Łukasz Ho Thanh
Description:
Crypt (12 cards; Capacity min=1 max=8 avg=5.)
==================
1x Anarch Convert 1 -none- Caitiff:ANY
1x La Viuda Blanca 6 for obf AUS NEC Harbinger of Skulls:6
2x Mordechai Ben-Nun 8 ANI AUS FOR NEC Harbinger of Skulls:5
1x Pearl 4 obf AUS Malkavian antitribu:5
2x Veejay Vinod 3 AUS Nagaraja:6
1x Hecate 6 AUS FOR NEC Harbinger of Skulls:5
3x Khurshid 8 AUS FOR NEC POT Harbinger of Skulls:6
1x America Johnson 4 vic AUS Tzimisce:5
Library: 90 cards
Master (16 cards)
==================
1x Erciyes Fragments, The
1x Fragment of the Book of Nod
1x Giant's Blood
1x Guardian Angel
2x Pentex(TM) Subversion
1x Powerbase: Montreal
1x Rack, The
1x Barrens, The
1x Smiling Jack, The Anarch
4x Vessel
2x Direct Intervention
Action (2 cards)
==================
1x Anima Gathering
1x Abbot
Action Modifier (5 cards)
==================
1x Kiss of Ra, The
2x Trochomancy
2x Call of the Hungry Dead
Action Modifier/Combat (4 cards)
==================
4x Breath of Thanatos
Action Modifier/Reaction (4 cards)
==================
4x Spectral Divination
Combat (5 cards)
==================
3x Hidden Strength
2x Rolling with the Punches
Ally (11 cards)
==================
11x Emerald Legionnaire
Equipment (6 cards)
==================
1x .44 Magnum
1x Ivory Bow
1x Kevlar Vest
2x Sniper Rifle
1x Bowl of Convergence
Reaction (36 cards)
==================
3x Enhanced Senses
11x Eyes of Argus
5x Forced Awakening
3x My Enemy's Enemy
4x On the Qui Vive
6x Telepathic Misdirection
4x Eagle's Sight
Event (1 cards)
==================
1x Unmasking, The
W ciągu kilku ostatnich miesięcy deck trochę ewaluował. W porównaniu do pierwotnej wersji zaszło kilka zmian:
- Smiling Jack - Tak jak kiedyś wspomniał Dude ta karta powinna tu być i rzeczywiście są gry, gdzie rzeczywiście w late game może zrobić stół.
- Fortitudge - moduł z preventkami jest tutaj dość skromny. Zasadniczo scpetycznie podchodzę do walki z deckiem combatowym. Jeżeli ma zabić, to i tak zabije. Ważniejsze jest, aby legioniści bronili. Niemniej nie wykluczam dalszych testów, gdzie będę zwiększał fortka. We Wrocławiu mógłbym obejść bez tego, chociaż w fianle rzeczywiście trochę brakowało tych prevetek
- Anima gathering - po dyskusji z Manitou zdecydowałem się potestować i rzeczywiście wielokrotnie ratuje tyłek taki silny peramcept. Głównie przeciwko polityce na OBF, która jest dla legionistów zabójcza.
- Trochomancy - przez długi czas zastanwiałem się, czy dopałka do bleeda jest konieczna, a jeżeli już to która? IoV czy Trochomancy? Wygrywa zdecydowanie Trochomancy na podstawie testów. Coraz więcej decków na "dziewczynach". Możliwość skasowania ashurów i likwiadacji jest tutaj na wagę złota, aby zdążyć z oustem decków na pool gain. W Nowej Soli skasowałem Pączkowi prawie wszystki konwikcje, więc nawet rzadko widziani Imbuedzi mogą być ofiarą tejże karty.
- Kiss of Ra - jak kiedyś napisał Zaraz ta karta zawsze ma miejsca na sklejenie pocałunku przez Annekę lub Goratrixa.
Ostatnimi zmianami nad jakimi pracuje, to kwestia intercepta a odtapki. Głównie chodzi o enhanced sens i eagle sight. Deck jest trudny w graniu i nie jest klasycznymi legionistami, które wychodzą szybko z likwidacji, czy coraz bardziej popularnego summon history. Niemniej jednak to kwestia stylu grania. Tutaj mamy wersję, która jest wolna, ale ma niezwykle silną defensywę.
Co ciekawe, na Lackeyu i TWDA pojawią się coraz to ciekawsze wersje legionistów, więc dla mnie to wciąż księga otwarta dla tego archetypu