Polskie Forum VTES

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - satyr

Strony: 1 ... 39 40 [41]
601
Zasady / seraph
« dnia: Sierpnia 23, 2006, 01:56:46 pm »
przeszukiwałem rulebooki i nie znalazłem informacji co robi seraph. czy daje jakieś voty, czy po prostu jest wymagany do rzucenia pewnych kart? a może ma ułomność?

602
Decki / Odp: ANI weenie
« dnia: Sierpnia 22, 2006, 03:04:23 pm »
ja bym używał 10 ravenów (bez wintropa), twój deck nie wytrzyma followera

603
Ash Heap / Odp: szukam mieszkania w Warszawie
« dnia: Sierpnia 04, 2006, 08:35:57 am »
mam kilka ogłoszeń bo sam szukałem nedawno

kawalerki są od 850zł, w centrum nawet do 1300 więc się zastanów 2 razy albo znajdź kogoś żeby zmniejszyć koszty

604
Zasady / Odp: Preventy
« dnia: Lipca 24, 2006, 03:15:29 pm »
pamiętaj też że nie można preventować na zapas, czyli np zagrać skin of rock żeby spreventować 2 ciosy za 1. możesz za to użyć superior skin of rock żeby spreventować 1 z ciosu i 1 z retainera (czyli ogólnie dmg z różnych źródeł), ponieważ jest to ta sama faza damage resolution.

605
Gry komputerowe / Odp: Herosi V
« dnia: Maja 29, 2006, 09:16:01 am »
walczący bohaterowie w h4 może nie był za dobry pomysł

ale h4 ogólnie miała lepszą mechanikę. widze że bardzo chcesz poznać argumenty dlaczego h4 była lepsza

- nie było łańcuszków z herosów, którzy w 1 ture przenosili armie przez całą mapę
- nie było przegietych czarów jak dimension door i fly oraz równie przegietych artefaktów dających to samo co wspomniane czary
- morale nie dawało dodatkowej akcji, która była przegięciem (crusader bijacy 4 razy)
- jednostki i bohaterowie nie musieli chodzić ze sobą (można było 1 nooba wysłać po zasoby)
- fog of war dawał możliwość zaskoczenia i podnosił realizm

wymieniłem najważniejsze bo musze już kończyć

606
Turnieje / Odp: Eq wyniki
« dnia: Maja 10, 2006, 01:24:45 pm »
A co z największym bleedem itd? Ciekaw jestem czy w historii vtesa ktoś na świecie zrobił więcej niż moje 30 torporów

607
Zasady / Odp: direct intervention
« dnia: Kwietnia 07, 2006, 01:46:20 pm »
Since the NRA rule is applied to the acting minion when the action resolves (is blocked or is successful), the minion whose action card is canceled by Direct Intervention is free to attempt the same type of action again, even with (another copy of) the same card

Myślę że się to tyczy również polityk

608
Gry komputerowe / Odp: WoW i inne mmorpg
« dnia: Kwietnia 07, 2006, 11:40:34 am »
Polecam Guildwars bo jest bardzo podobne do vtes, masz kilkaset skillów i musisz wybrać 8. To jak składanie decku.

Poza tym jest nastawione nie na grind tylko fun. Można sie o 20 umówić na GvG i zagrać 30-60 minut czystej zabawy. Wadą jest to że jest to gra nastawiona bardzo mocno na teamplay i jak nie masz z kim grać to nie grasz (ja nie grałem 3 tygodnie bo mi sie gildia rozsypała). No chyba że ktoś lubi rpg i explore, świat jest śliczny.

Mam pytanko o Kalonline. Czy wciąż jest tam tylko jedna nacja? Miałem nadzieję że jak w Knightonline zrobią orki i będzie można pograć raidy PvP ale jeśli dalej ta gra polega tylko na zabijaniu mobów cpu to szkoda.

609
Gry komputerowe / Odp: World of Warcraft
« dnia: Kwietnia 07, 2006, 11:35:41 am »
Jaki cel ma ta gra? tzn co tam można osiągnąć?

Ja gram w Guildwars i Counterstrike, czasem w mordobicie czy PES5, po prostu lubię rywalizację.

Z tego co słyszałem w WoW wyższe miejsce w ladderze ma nie ten kto jest lepszy tylko ten który więcej grał, czy to prawda?

Poza tym szkoda że ludzie są podzieleni na serwery, nawet jak bym miał nr1 na jednym to czułbym niedosyt że nigdy nie zawalczę z najlepszymi gdzieś tam.

610
Gry komputerowe / Odp: Bite Fight !!! MMORPG VampireVsWearewolf !!!
« dnia: Kwietnia 07, 2006, 11:28:46 am »
jeszcze gorsza od ogame, mniej do roboty

ja nie lubię gier w których nie ma końca i celu: Ogamy itd, battleon, kalonline itp

611
Turnieje / Odp: Eq dla polski - Rejestracja
« dnia: Marca 21, 2006, 03:53:44 pm »
100%

612
Spotkania / Odp: porzadki w dziale "spotkania"
« dnia: Stycznia 05, 2006, 10:52:11 am »
popieram,

tyle że nie iwem czy każde miasto jest warte zakładki

może tylko 2 zakładki? wawa i reszta świata?

613
Gry komputerowe / Odp: ogame
« dnia: Października 23, 2005, 11:09:43 am »
gra jest po to żeby ją wygrać, bawić się można klockami, co jest zresztą podobne do ogame, buduje się bez celu i bez punktu odniesienia


614
Gry komputerowe / Odp: ogame
« dnia: Października 22, 2005, 11:20:50 am »
ta gra z abardzo przypomina sims, nie ma końca, nie można jej przegrać, ot taka sobie zabawa bez celu

grałem pół roku i skasowałem po tym konto, nikt w tym czasie nie podbił mojej planety bo to jest niemożliwe, kradli mi tylko surowce. podobnie ja nie mogłem nikogo wyeliminować

nie widziałem w niej sensu, może gdyby były sezony, gdzie każdy startuje na równych szansach i potem sie oblicza kto najlepiej wypadł.....

Strony: 1 ... 39 40 [41]