Polskie Forum VTES

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Autor Wątek: MARCHEVA!!!  (Przeczytany 4113 razy)

baal

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2634
    • Zobacz profil
MARCHEVA!!!
« dnia: Maj 13, 2006, 02:03:08 pm »

Ja zapomnialm a ty nic ne mowisz!!
Podaj mi swoj adres wreszcie bo nigdy ci tego nie wysle :D
Zapisane

ZaraZ

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2026
    • Zobacz profil
Odp: MARCHEVA!!!
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 13, 2006, 03:20:17 pm »

baal!
tak sobie przypomnialem ze faktycznie zapominalski jestes :lol:
Zapisane
"Make it personal. . ."

Quellcrist Falconer
Things I Should Have Learnt By Now Vol II

Dude

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 6154
  • Archbishop of Warsaw
    • Zobacz profil
Odp: MARCHEVA!!!
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 13, 2006, 04:51:56 pm »

a nie prosciej priva wyslac? :lol:

watek na razie zostaje, bo nawet jak skasuje to zaraz zalozycie drugi...:)
Zapisane
"It is no measure of health to be adjusted to a profoundly sick society" - Jiddu Krishnamurti

BACK FROM RETIREMENT

Duch Nyi

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1104
    • Zobacz profil
Odp: MARCHEVA!!!
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 13, 2006, 07:05:56 pm »

Jak na razie najlepszy temat w tym miesiącu :D :D
Zapisane
Wywróżę Ci wszystko czego pragniesz

baal

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2634
    • Zobacz profil
Odp: MARCHEVA!!!
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 14, 2006, 11:38:18 am »

Wiem ZaraZ ja zapominam a nikt mi nic nie mowi i piwo trzeba odlozyc :/
Moj blad kajam sie waszmosc.
Nastepnym razem sobie zapisze zeby nie bylo!!
Zapisane

ZaraZ

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2026
    • Zobacz profil
Odp: MARCHEVA!!!
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 14, 2006, 11:49:39 am »

jakbym pamietal to bym sie pewnie i upomnial ;)
takze chill out, poza tym jeszcze sie niejedna okazja trafi, n'est pas? :D
wuasnie, btw, jedzie ktos do pragi?
Zapisane
"Make it personal. . ."

Quellcrist Falconer
Things I Should Have Learnt By Now Vol II

baal

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2634
    • Zobacz profil
Odp: MARCHEVA!!!
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 14, 2006, 12:13:04 pm »

Nie wiem jak z flota zalezy ile to bedize kosztowac ale dla mne pewno drogo bo ze szczecina wiec moze byc kiepsko
Zapisane

mirumo

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 4025
    • Zobacz profil
Odp: MARCHEVA!!!
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 14, 2006, 07:16:25 pm »

A kiedy jest jakis event w Pradze??

No dobra juz wiem :P
« Ostatnia zmiana: Maj 14, 2006, 07:19:39 pm wysłana przez mirumo »
Zapisane
PVP Team

Marchewa

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1012
  • da n00bz house
    • Zobacz profil
Odp: MARCHEVA!!!
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 14, 2006, 08:01:08 pm »

LoL  ... mam swoj wlasny watek :D :D :D :D :D
Dude zostaw go plz  :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

ps Juz Ci napisalem baalu ;)
Zapisane
In V:tes world
                                                                                                                I am Lord Voldemort

Boboosh

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 401
    • Zobacz profil
Odp: MARCHEVA!!!
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 19, 2006, 05:09:49 pm »

Baal przejazd do Pragi samochodem o pojemności 1.6 litra w dwie strony kosztuje ok 400 zł czyli na 5 masek w wozie po 8 dyszek. nie tak źle. gorzej z noclegiem: przeciętnie 75 euro za dobe od 2 osob.
Zapisane
thou shall not create the sire...

mirumo

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 4025
    • Zobacz profil
Odp: MARCHEVA!!!
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 19, 2006, 05:29:49 pm »

Jak bedziecie mieli autko to sprobojcie sie z Karelem skontaktować, swego czasu wspominał ze ma chate parenascie kilosow od pragi i jakies warunki do noclegu tam są.
Zapisane
PVP Team

baal

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2634
    • Zobacz profil
Odp: MARCHEVA!!!
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 19, 2006, 08:15:25 pm »

pewno chatke bambusowa albo z trzcin :P
Jakies warunki sa nie  :wink:
Zapisane

nekhomanta

  • Administrator
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
    • http://vtes.pl
Odp: MARCHEVA!!!
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 21, 2006, 06:50:09 pm »

gorzej z noclegiem: przeciętnie 75 euro za dobe od 2 osob.

10 euro od osoby w hostelu w pokoju 4-5 osobowym, gdzie warunki sa znosne. Testowalem :)
Zapisane

baal

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2634
    • Zobacz profil
Odp: MARCHEVA!!!
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 21, 2006, 11:53:16 pm »

Ehh ciezko *cenzura*
Zapisane