Dobrze zatem, oto kilka bliższych informacji o grze:
Po pierwsze nie będzie groźby kolejnej graficznej wtopy w stylu aniołów, nie będzie też niebezpieczeństwa nietrafienia z rysownikami, z tego prostego względu, że strona graficzna (po raz pierwszy w polskiej produkcji) opierać się będzie na zdjęciach, a jak wiadomo o niezłych, czy nawet bardzo dobrych fotografów znacznie łatwiej niż rysowników chociażby na średnim poziomie (i nie, nie będzie to gra o wyścigach samochodowych, a raczej o czymś co wśród karciarzy może cieszyć się większym zainteresowaniem). Również sam layout kart nie będzie kolejnym powielaniem tych samych pomysłow, bo i tutaj będzie pewien powiew oryginalności.
Gra nie będzie też w stylu pokemonów czy czegoś podobnego, nie będzie miała mechaniki prostej jak budowa cepa, a raczej coś bardziej zaawansowanego, co od graczy wymagać będzie jednak trochę myślenia, planowania i strategii. Pomimo tego, że sam "świat" gry nie będzie pozbawiony pewnych elementów humorystycznych, sama mechanika będzie jak najbardziej "na poważnie". Mechanika wpływać będzie także na potencjalnie dużą różnorodnosć decków już od podstawki nawet. Podziął na rodzaje kart będzie raczej klasyczny, będą postacie, akcje, efekty, sprzęty, lokacje i kilka innych (już nieco bardizej nowatorskich). Talia podstawowa będzie się składać z 50 kart, do tego jeszcze będzie talia postaci (coś podobnego jak w VTES chyba, ale funkcjonowac będzie juz na innych zasadach). Nie będzie elementów typowo losowych (czyli żadnego rzucania kostkami), jeśli losowość bęzie, to raczej bardziej kontrolowana (jeśli ktoś miał okazje zetknąć się z SWCCG to wie, w jaki sposób można to osiągnąć).
Na razie to tyle, mam nadziejęze to rzuciło nieco więcej światła na nasz projekt i być może zachęcilo do niego kilka osób.
Pozdrawiam
Wojtek
Wydawnictwo Pole Position