Tak, wiec sa Ventrusy.
Crypt [12 vampires] Capacity min: 5 max: 10 average: 8.75
------------------------------------------------------------
3x Lucinde, Alastor 10 DOM FOR PRE obf pot tha justicar Ventrue:3
3x Marcus Vitel 10 DOM FOR OBF OBT PRE prince Ventrue:3
3x Queen Anne 10 DOM FOR PRE aus obf prince Ventrue:2
3x Catherine du Bois 5 DOM for obf pre Ventrue:3
Library [90 cards]
------------------------------------------------------------
Action [2]
1x Dominate Kine
1x Judgment: Camarilla Segregation
Action Modifier [30]
2x Awe
4x Bewitching Oration
5x Forgotten Labyrinth
5x Freak Drive
2x Kiss of Ra, The
4x Lost in Crowds
8x Voter Captivation
Combat [14]
8x Majesty
3x Rolling with the Punches
3x Skin of Steel
Master [13]
3x Blood Doll
1x Creepshow Casino
2x Direct Intervention
1x Dreams of the Sphinx
1x Elysium: The Palace of Versailles
3x Minion Tap
1x Obfuscate
1x Ventrue Headquarters
Political Action [17]
1x Ancient Influence
4x Banishment
8x Kine Resources Contested
1x Political Stranglehold
1x Praxis Seizure: Geneva
1x Reinforcements
1x Reins of Power
Reaction [14]
8x Deflection
6x Second Tradition: Domain
Jak to dziala kazdy chyba wie, bo deck jest prosty jak budowa cepa (od razu mowie - z Ariki zrezygnowalem z bardzo prostego powodu; troche za duzo agresji powoduje dziewczyna na stole
). Pytanie do was brzmi, co zmienic, poprawic itd. Pool w zadnym momencie gry nie jest problemem (no, chyba, ze sie uwezmie na niego jakis heavy bleeder, ale i tak jest w stanie przetrwac wiecej), problemem sa natomiast wolno wytaczajace sie wampiry. Myslalem, ze Zillah's Valley (tak ze 4), ale nie wiem co wyrzucic (tzn. mam pewna idee, ale nie wiem jeszcze jak ja zrealizowac). Myslalem o Info Highway, ale to trzebaby miec przynajmniej ze 2, bo jeden to sie oplaca mocno srednio. Slucham jakichs propozycji, ale tez bez rewolucji, bo rewolucji nie potrzebuje.