nie widze powodu by uczepiac sie tak tylko ventrue, tym bardziej ze tylko 6 z nich ma glosy, a 4 z nich jest w stanie zagrac archona/anatheme
z drugiej strony (czytaj:po konsultacji z deck builderem
) nie bardzo jest w czym wybierac
hrothulf jest w tym zestawie bardzo pozytywny, wbudowane wejscie w combat - moze tak go wiecej?
lucindy z powodu tytulu/umiejetnosci tez bym chyba dal wiecej
pieterzoon - przy jego umiejetnosci na podstawce, grajac combatem? imho srednio, a adv ma fajna umiejetnosc
wrzuc lazverinusa - wszystko co trzeba na superiorze, umiejetnosc, glosy (z island of yiaros, *mmmm*
)
akcje:
bum's rush nie jest warunkowany - po ostatnim turnieju jestem jego fanem
moze z jedno imperial decree dla funu? a juz na pewno blood hunt
z combatu wyrzuc increased strength, szkoda slotoow - na ich miejsce torny lub fists of death
to samo z mighty grapple - pressy masz z immortali, a jak chcesz wiecej to wrzuc trapa (a torn/fists caly czas dziala
)
wiekszosc preventoow ktoore wypisales zamienilbym na rolling with the punches (przynajmniej w tej postaci 10/12 wampoow ma FOR, wiec w razie potrzeby placisz krew i jedziesz)
thrown sewer lid - kamon, przeciez mamy juz earth shocki, i z tornem zadzialaja, i nie uniknie jakis celgunowiec (tfu, po co ja to pisze
)
unflinching persistence - 4 kartami seleryty i tak nie przemanewrujesz, i tak wyparujesz, a press na nastepna ture w drodze - out
mastery:
gdzie jest fame?!?
island of yiaros - jak fun to fun, musi byc
moze jakiegos minion tapa?
reakcje:
moze by tak pokorzystac wiecej z tych tytuloow, i 2nd trad troche wrzucic? - totalnie nie masz jak zablokowac chociazby +1 stealtha
a tak w ogoole poza konkursem to pomysl nad eye of hazimel
ech, po co ja to pisze, i tak tych scierw nie trawie, chocby sie nawet za porzadny combat wzieli