Postanowiłem stworzyć deck oparty na bardzo fajnej zdolności niejakiego Hektora. Nie ma co ukrywać iż jest to combat deck z elementem polityki.
Crypt: (12 cards, Min: 32, Max: 40, Avg: 9,33)
4 Brenner CEL POT PRE FOR 10 Archbishop
5 Hektor CEL POT PRE for 9 Priscus
3 Marcel CEL POT PRE 9 Archbishop
Na pierwszy rzut oka taki wybór krypty może wydawać się trochę dziwny, ale w moim założeniu przy rozgrywaniu meczu raczej nie wystawie więcej niż 2 wampiry. Jasne, mógłbym włożyć mniejsze wampy i mieć na stole 3-4, ale po pierwsze nie mają one dyscyplin jakich potrzebuje na odpowiednich poziomach (to już klasyk 3ed, że dyscypliny i ich poziomy są strasznie dziwnie porozkładane), po drugie i tak wszystkie robią tło dla hektora, a !brujahy nie słyną z redirectowania bleedów, względnie robienia trudnych do zablokowania wjazdów (z OBF), lub używania masek w celu przyłożenia komuś hektorem
Dlatego małą ilość wampów rekompensuje w tym decku ich jakość.
Library 74 total [mała biblioteka będzie podstawą sukcesu i gwarantem wchodzenia tego co trzeba]13xMaster4xBlood Doll
2xMinion Tap
2xFortitude
4xInformation Highway
1xFame
IH chyba wiadomo po co są. Z pewnością wielu nie zgodzi się z używaniem BD i MT (oczywistym jest, że MT przy takich dzikach byłyby na pierwszy rzut oka lepszą inwestycją). Bawimy się tutaj jednak combat deckiem, a ten nie może wysysać MT swoich podopiecznych za bardzo bo jeden nieprzewidziany blok, DI i leżymy kwicząc. A reinforcements pomoże cofnąć MT jeśli to będzie potrzebne.
Brak Dreamsów - za dużo ostatnio tego w moim meta, wole IH i większą pewność, że szybko przebudzę to, co jest mi potrzebne [czyli hektora
]. Forty są koniecznie, aby lepiej działał Sos. Fame to taki miły dodatek.
13xPolitical Action4xDogs of War
6xKine Resources Contested
3xReinforcements
DoW robią nam w tym decku grę. Myślałem o jeszcze jednych, ale uznałem, że x4 w zupełności wystarczą. Kine wiadomo po co, Reinforcements wracają nam do biblioteki to, co trzeba.
14xAction Modifier5xIron Glare
5xVoter Captivation
4xForced March
Glary to głosy i bleedy, Votery dają nam poola i juchę, Forcedy pozwalają zrobić niekiedy więcej niż jedną akcję, albo dodać stealtha.
30xCombat6xTorn Singpost
5xTaste of Vitae
7xPursuit
5xSkin of Steel
4xImmortal Grapple
3xPsyche!
Combat czyli esencja. Torny wiadomo, taste chyba także. Pursuity dają nam manewry lub poprawienie z łapy jeśli ktoś przeżył pierwszy strike Hektora. Brak blurów - zastanawiałem się nad nimi, ale uznałem, że w tym decku są akurat niepotrzebne. SoS wiadome zastosowanie. IG i Pscyhe! również wydają mi się jasnym wyborem.
3xReaction3xVendetta
Nad tą częścią decku najbardziej się zastanawiam. Czy jest to potrzebne? Z pewnością pozwala upewnić się, że jakiś duży bleed będzie ostatnim. Cóż, pożyjemy, zobaczymy...
1xAlly1xMylan Horseed
Wiadomo, duże wampy więc i Mylan ma zajęcie.