Polskie Forum VTES

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Autor Wątek: Uzupełnienie Grupy 4  (Przeczytany 8325 razy)

Satrapa

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 710
    • Zobacz profil
Odp: Uzupełnienie Grupy 4
« Odpowiedź #30 dnia: Stycznia 11, 2007, 08:08:36 pm »

Co do dodatków z magami, wilkołakami i odmieńcami to chodzi mi tu o to, że poza Vtesem stary WoD nie istnieje. Łowcy nie są jakoś szczególnie popularni, nie sądzę też żeby byli rozwijani, a daje to opcję, którą poszerza świat gry. Jakby wyszły pozostałe dodatki zapewne ludzie by się za nie wzięli, ale nie mając takiej różnorodności, jak przy wampirach i tak częściej by grali pijawkami. Sam bym bardzo chętnie złożył sobie jakiś deczek na dworze Unseelie (docelowo chce mieć i tak każdego nadającego się do wystawienia w moich deckach odmieńca i żałuję, że oznacza to całego Mylana, Redcap wildera i nic więcej, nawet biorąc pod uwagę, że Kiasydzi zawarli dla Sabbatu sojusz z Unseelie :( ), Srebrnych kłach, Władcach cienia, Verbenie, opustoszałych lub Synach eteru.

Cytuj
jak by dali Bloodline'om tyle wampirow co np indie to mozna bylo by sie zwijac z pozstalymi kilunastoma klanami do domu, dyscypliny bloodlineowe nieco deklasuja te normalne ( no moze poza PRO), i tak np kiasydzi maja niezly power
Które dyscypliny? Jeżeli zalicza się do nich mytherceria to powiedz mi, co jest takiego potężnego w tej dyscyplinie, bo ja widzę tylko kilka użytecznych kart, ale prawie nic, czego by nie było w mocniejszej wersji gdzie indziej. Earth Swordsy są fajne, ale w potencji są dużo mocniejsze, basilisk touch wygląda fajnie, ale entombment bije go na głowę (3R + prevent 1 na inferiorze i 4R z 2 preventu na superiorze, może e.s. to common, ale kiasydzi nie nadają się do walki, bo ich najlepsze karty bojowe są słabsze od wszystkich pozostałych dyscyplin combatowych, co do basilisk touch to wypada taniej niż entombment, ale kosztuje sporo krwi i jego wynik nie jest pewien), stone travel jest świetny, ale na samej Mythercerii nie wyciągnie się wysokiego stealtha, zaletą jest tu oszczędność karty o S:CE. Jak dotąd najlepszą kartą na mythercerii wedle moich doświadczeń jest Pandoras whisper. Karty pod kiasydów też nie powalają. Chanjelin ward jest fajny, ale nie powala, palla grande jest dużo mocniejsze od song of pan, covincraft jest fajny, ale kiasydzi nie mają za dużo opcji politycznych i jest to tylko okazjonalne przyblokowanie cudzej polityki.
Co do spirytusu i ahrimanes to spirytus daje manwery, pressy, trochę ceptów, stealthy, ale nie widzę żeby w czymkolwiek był w czołówce. Cept ahrimanes wedle tego, co zauważyłem polega jednak głównie i tak na animalizmie i lokacjach. Z naprawdę ciekawych kart jestem w stanie wymienić Swiftness of stag (fajna, wielozadaniowa wspierająca walkę i ew. dozbrajanie), Falcons Eye (fajne, dobrze, że to common, ale auspex też ma tego odpowiednik, a do tego dużo mocniejszego intercepta), Nose of the Hound (chyba najlepsza karta do wchodzenia w walkę, ale walka u tych kobiet kuleje) i Speak with Spirits (odtapka i/lub lekki intercept też nic powalającego). Walki na nich porządnej się nie zrobi z braku choć jednego elementu zbioru {agrawki, wysokie obrażenia, dodatkowe ciosy}. Mogą bić decki niewalczące, dadzą sobie radę z bleedem, interceptują porządnie.
Odnośnie Samedich to wielokrotnie słyszałem, że są niegrywalni, ale tematu nie znam.
Valeren uważam za bardzo mocną dyscyplinę bojową.
Gargulce mają problem z byciem slave'ami 2 różnych klanów, więc nawet z ich wszystkimi zaletami jest z nimi cienko (zwłaszcza, gdy weźmie się pod uwagę fakt, że z klanami swoich panów nie dzielą żadnej dyscypliny).
Klany ze scarre mają mało członków i ciężko coś na nich złożyć (mała ilość wampirów, które nie są w większości powalające na kolana).
Baali wbrew moim początkowym wątpliwością radzą sobie bardzo dobrze.
Może ich nie doceniam, nie widzę potencjału, nie umiem grać, ale nie wydaje mi się, żeby bloodline'y były jakoś szczególnie groźne. W deckach osiągających coś na dużych turniejach okazjonalnie widzę jakiekolwiek bloodline'y. Wśród decków z sieci ostatnie zwycięstwo kiasydów na dużym turnieju było o ile dobrze pamiętam w 2004.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 11, 2007, 08:43:29 pm wysłana przez Satrapa »
Zapisane
Prośba o uściślenie lub rozwinięcie wypowiedzi to nie opinia.
Torpor czy infernal?

Dude

  • Global Moderator
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 6261
  • (Former) Archbishop of Warsaw
    • Zobacz profil
Odp: Uzupełnienie Grupy 4
« Odpowiedź #31 dnia: Stycznia 11, 2007, 09:30:22 pm »

a to glownie dlatego, ze bloodlines w zalozeniu byly supportem dla innych klanow
poza tym jak wychodzil set bloodlines, to bylo wyraznie powiedziane, ze jest dla zaawansowanych graczy
dyscypliny wampow scarce sa mocno wygiete, obeah chociazby, ale i temporis naprawde daje rade
co do spiritus, to 1 karta - squirrel ballance - troche powala. reszta to bardzo dobry support, w polaczeniu z animalizmem jest naprawde niezla
valeren - racja, !salubri to nadal moj ulubiony klan. ale tu dochodzi opcja grania combatem na weeniasach. no chyba ze combatowy saulot :D
baali sa niezli ale niezbyt latwo sie tym gra
w ogole bloodlines nie za latwo sie gra. i tak ma byc
Zapisane
"It is no measure of health to be adjusted to a profoundly sick society" - Jiddu Krishnamurti

Retired

Ivil

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 938
  • Apostół Flaków
    • Zobacz profil
Odp: Uzupełnienie Grupy 4
« Odpowiedź #32 dnia: Stycznia 11, 2007, 10:32:48 pm »

no coz

@ad mytherceria

ES sa darmowe i sa commonem i sa darmowe, najblizszy odpowiednik - > Sacrament of Carnage
Aura Absorbtion - konkretna darmowa karta
Fae Contortion - jak wyzej, po prostu bardzo dobra karta
Stone Travel - gdzie masz lepszy odpowiednik tej karty, poza tym wydawalo mi sie ze kolejna klanowka Kiasydow jest Obt, dodatkowo jedzie karcianego cepta ostro i bez gumy, nawet jesli wyciagniesz tylko te "nedzne" 3 z samej MYT to i tak przeciez nic nie tracisz
Darkling Trickery - to jest troche chora karta i na pewno nie warta swojej ceny, ale jak by nie patrzec na myt masz efekt flasha z CEL a na MYT masz
cos-dziwnego-co-nie-wiadomo-czy-sie-przyda-ale-i-tak-jest-zajebiste

i  owszem czysta MYT moze nie powala na glebe ale ale w polaczeniu z obt... metamorfoza jak wymanewrujesz na daleki i dziabniesz 2x ES i zagrasz taste, owszem nie jest to najlepsze combatowe combo ale daje rady i to calkiem niezle (dorzucmy darkness within, shadow step, albo nawet thoughts betrayed ? )
co do song of pan, owszem, ale czy !torri maja jakiegos steatha ?? (maja alacrity)

nawet thanatosis ma dobre karty, tylko w odroznieniu od pozostalych klanow dyscypliny samedi wcale nie wspolgraja z thn

@ad magowie i inne scierwa

jedna postawowa zasada vtes sprawia ze wszystko co jest nie-wampirem jest kompletnie z dupy - aggravated damage.
zeby bylo erpegowo wszystko co jest nie-wampirem nie idze do torporu kupujac agravke, co wiecej taki wilkolak nie dosc ze sprzedajac ci bule na ryj wali agg, to do tego jest odporny na nie-agg co jest juz lekko wygieciem, oczywiscie jesli by wydali juz wilkolaki to pewnie nie byly by tak rzeznickie ale aby oddac im sprawiedliwosc musieli by miec najwiekszy agg-output z lapy ze wszystkich istot w grze na co np magowie czy imbued by sobie lali balistycznym ale wampiry by to po prostu masakrowalo.
kolejna rzecz to sprawa kart gehenny, wydajac te wszystkie wilko-magi wampiry by tak koszmarnie po dupie dostaly ze staly by sie niegrywalne, takie eventy jak blood weakens czy restricted vitae bywaja dosc bolesne, do tego dokladasz wormwooda a ze masz w dupie efekty gehenny to mozesz tych eventow nawsadzac do woli wiec ostatecznie moze sie skonczyc ze caly stol to wampiry o cap 1, ktore placa dodatkowa krwinke za superiory, nie moga normalnie polowac (chociaz jedynek to juz nie boli) wyciaganie ich z torporu kosztuje 3 krwi (sic!)a ty sobie siedzisz ze swoja armia changelingow jak poganski krol i masakrujesz nawniakow grajacych w gre pt "Vampire: the Ethernal Struggle" jakimis syfnymi wampirami.

wiem ze przedstawilem tu wizje nieco apokaliptyczne ale takie akcje sa juz sporadycznie wykonalne. dodam ze nie jestem wielkim fanem wampira z systemow WoD ale, do *cenzura*a Laplace'a,  karcianka to wampir i niech taka pozostanie, udala sie calkiem ladnie WW( WotC w sumie), jest rozbudowana, daje wiele mozliwosci i ogolnie nie polega tylko na rzucaniu kart i chcialbym aby taka pozostala dlatego moim zdaniem nie ma tu miejsca na cos innego niz wampiry.

moga sobie wydawac rozne NoR czy inne Furry Fridays, Czarodziejow Bitch albo Dreaming about Połówka, ale niech nie zmuszaja nas do grania tym lub przeciw temu, dlatego jesli juz to wyjdzie to milo by bylo aby na turniejach bylo nielegalne (ale wtedy wydawanie czegos takiego mijalo by sie z celem prawda ?).
Zapisane
...Ma na imię Lucyfer... W skrócie Lucek.

O Lucyferze, ja w ciebie wierze!
czarne pacierze wyje jak zwierze!
I mówiąc szczerze złożę w ofierze
Trzy małe jeże lub nietoperze!
Tylko Szatanie, daj mi coś za nie
Bo mowiąc prawdę, nie były tanie...

mirumo

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 4025
    • Zobacz profil
Odp: Uzupełnienie Grupy 4
« Odpowiedź #33 dnia: Stycznia 11, 2007, 10:50:33 pm »

Co do dyscyplin bloodlinowych to to duzym plusem jest raczej ich współgranie niz one same w sobie. Ahrimanki: spirytus, animalism prezencja 3 naprawde potężne dyscypliny, które świetnie ze soba współgrają. Kiasydzi: mytherceri, dominacja, obtenebracja  :shock: jakby to powiedziała Doda hello?. Córy kakofoni, melpomene, fortitude, presence. Gargolye: potencja, fortki, visceratika. I mozna by tak jeszcze wymieniać. Nie chodzi o to ze jakas tam nowa dyscyplina jest fajna ale raczej o to ze mam komplet wampirow z doskonałym zestawem dyscyplin.
Zapisane
PVP Team

Miki

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 354
    • Zobacz profil
    • Gabinet Weterynaryjny Drob-Wet w Kielcach
Odp: Uzupełnienie Grupy 4
« Odpowiedź #34 dnia: Stycznia 12, 2007, 12:20:57 am »

Assamici wolą chłopców!!  :nono:
Zapisane
Gabinet Weterynaryjny Drob-Wet w Kielcach
www.drob-wet.pl

Duch Nyi

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1104
    • Zobacz profil
Odp: Uzupełnienie Grupy 4
« Odpowiedź #35 dnia: Stycznia 12, 2007, 06:51:29 am »

Ivil - pasjonujacego masz avatara - prawie hipnotycznego ;D hehe ale co to jest ?
Zapisane
Wywróżę Ci wszystko czego pragniesz

Satrapa

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 710
    • Zobacz profil
Odp: Uzupełnienie Grupy 4
« Odpowiedź #36 dnia: Stycznia 12, 2007, 10:59:27 am »

Co do "innego ścierwa". Jeżeli by tylko zablokować używanie przez nich eventów mających wpływ na wampiry nie byłoby problemu (swoją drogą myślę, że byłoby sporo potencjalnych eventów tnących to towarzystwo). Wilkołaki nie zawsze biją agravkami, poza tym gdzie jest napisane, że są odporne na nieagravki (coś mi umknęło?)? Odmieńce prawdopodobnie byłyby tak samo, jak kiasydzi wrażliwi na cold iron.

Co do dyscyplin bloodline'owych to mi nie chodzi o to, że nie da się ich używać do wielu rzeczy tylko o to, że w większości przypadków są od dyscyplin nakierowanych na to słabsze. Stount cycle uważam za dużo lepszą kartę od e.s. choć trzeba tu mieć coś do walki na bliski (choćby torn signpost tu gra pierwsze skrzypce). Lasombra ma pot zamiast myt i jestem przekonany (i o ile mi się wydaje nawet potwierdzano to na tym forum), że się lepiej nadają do walki. Kiasydzi owszem mają fajne połączenie dyscyplin, dość użyteczne, ale nie są jakimś strasznym przeciwnikiem.
Aura jest fajna, używam jej, ale intercept z niej biorę okazjonalnie, bo przeważnie nie mam co zrobić, jak zceptuję. Jeżeli wampir ma niższy poziom mythercerii (np. Julia, która jest podstawą 2 grupy) to ta karta oraz fae contortion są dość słabe.
F.C. daje opcjonalnie manwer - czasami daje się z tego uratować przed obrażeniami na bliskim... czasami. Prawdziwa użyteczność znowu na MYT.
W Mythercerii jest kilka ciekawych kart, ale są przede wszystkim wsparciem, a inne klany mają lepsze dyscypliny do wspierania bojowego czy ceptowego (zwłaszcza, że jak kiasyd złapie kogoś, to często najlepszą rzeczą, jaką może zrobić jest S:CE lub miotacz ognia, ale każdy jest równy wobec miotacza ognia :P)
Cytuj
owszem nie jest to najlepsze combatowe combo ale daje rady i to calkiem niezle (dorzucmy darkness within, shadow step, albo nawet thoughts betrayed ?
Jest to na tyle nie najlepsze combo, że się mało opłaca, bo wszystkie inne klany nadające się sensownie do walki robią to dużo lepiej. Kiasydzi na walce to typowy fun deck. Darkness within + shadow step + thoughts betrayed... policz sobie ile to kosztuje krwi, poza tym razem z sensownym wykorzystaniem E.S. wymaga 3 dyscyplin klanowych na superiorze (na wszystkie grupy ma to tylko Marconius, uzupełnienie klanówek na innych wampirach wymaga trochę szczęścia i podejścia odpowiednich kart).
Kiasydzi naprawdę fajnie nadają się tylko do S&B, a dyscyplinę mają rzekomo do wielu rzeczy. S&B z kolei wzbudza agresję na stole i przeważnie nie daje wiele do zaoferowania innym graczom.
Co do uwagi odnośnie palla to zgadzam się, ale przy tworzeniu swarmu lub bleed&bruise (broń palna + celerka) wychodzi przewaga palla.

Pamiętam, jak w relacjach z ostatniego dużego turnieju we Wrocławiu (tego, na który przyjechało sporo Czechów i jeden Słowak) gratulowaliście komuś (nie pamiętam już komu) wejście do finału z ahrimanes. Gdyby ta linia krwi nie była naprawdę mocna gratulacje dotyczyłyby chyba tylko wejścia do finału... Klanówki: PRE - fajne do bleeda, ale z tym bleedem trzeba wejść (no dobra, ostatnio doszedłem do wniosku, że z ahrimanes może być mocniejszy S&B niż z kiasydów - maravija ghoul, squirel balance, swiftnes of stag i bleedy z prezencji), reszty potencjału raczej mocno nie wykorzystają (mało wampirów, brak tytułów), ANI jest fajne pod cepta, ale co po złapaniu, bo moduł combatu pod tą dyscyplinę to zadawanie niewielkich obrażeń co turę przy presowaniu - combat to zjada, SPI - manewry, presy, trochę drogiego wsparcia do walki wręcz (którą mi swoją drogą odradzano), 2 fajne karty pod stealtha (ale do jednej już trzeba startować z jakimś stealthem), kilka kart dających lekkiego intercepta. Czy S&B jest w ich przypadku mocny to nie wiem, ścianka jest dobra, o ile nie liczymy się z faktem, że po złapaniu trzeba się porządnie potłuc, bo jak dojdzie do walki to widzę kilka dyscyplin (CEL, OBT, POT, THA, PRO, VIC, VIS, FOR + broń palna), które zjadają ahrimanes.

Nie twierdzę, że bloodline'y mają mieć równe parametry do klanów, ale jakby miały nie 3 razy mniej wampirów (a czasami mniej) tylko 2 razy mniej to by się stały (moim zdaniem) bardziej grywalne. Dyscypliny bloodline'owe mają dużo mniej kart niż zwykłe, co już samo w sobie wpływa na podniesienie poziomu trudności. Bloodline'y jako wsparcie dla innych klanów to trochę słabo trafiona inwestycja, bo albo rozdrabnia się karty dyscyplin uniemożliwiając części wampirom dostęp do niektórych kart (np. głównemu klanowi do dyscypliny linii krwi lub na odwrót), albo ignoruje się klanówkę linii krwi, a wtedy w większości przypadków klany mają lepsze wampiry do wystawienia ze swoich szeregów (zarówno biorąc pod uwagę ilość przydatnych dyscyplin w porównaniu do capacity jak i faktu, że linia krwi nie będzie mogła używać kart wymagających klanu). Linie krwi były pomyślane, jako słabsze i nawet po zwiększeniu ilości wampirów o 50% i dodaniu paru kart nadal takie będą (moim zdaniem). Wydaje mi się, że założenia bycia wsparciem się słabo sprawdziły, więc można je bardziej usamodzielnić.

Co do obeah to muszę przejrzeć tą dyscyplinę, bo z tego, co widziałem dotychczas nie widziałem tam nic, co by mnie zainteresowało...

Dobrze, dalej nie drążę tego tematu, bo gram (wyraźnie) krócej od reszty (co za tym idzie mam mniejsze doświadczenie, więc moja wiarygodność, znajomość kart i siła argumentów są mniejsze) osób zabierających głos w tej dyskusji.
Zapisane
Prośba o uściślenie lub rozwinięcie wypowiedzi to nie opinia.
Torpor czy infernal?

Ivil

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 938
  • Apostół Flaków
    • Zobacz profil
Odp: Uzupełnienie Grupy 4
« Odpowiedź #37 dnia: Stycznia 12, 2007, 11:35:09 am »


@Satrapa
nie mam ochoty na ten temat dyskutowac ja uwazam ze bloodlines sa mocne, chociaz faktem jest ze nie zlozysz na tym samograja i deck bloodlineowy wymaga wiecej myslenia niz na zwyklym klanie (Wylaczam Kiasydow ktorzy sa Lasombra ++, skladalem na nich S&B i dzialal lepiej niz lasombra za 14 na 16 stealth) widzialem wiele mocnych deckow na bloodlines, jak sie nie zgadzasz to nic na to nie poradze, nie bede ciebie namawial, moze jak spotkasz odpowiednia ilosc deckow bloodlineowych to sie przekonasz.

@Nya
szczerze to nie mam pojecia co to takiego moze byc, wpisalem w grafikach google "ukryta szmata" ale wyniki nie byly zadowalajace jakos... wiec wpisalem "Hidden Rag" no i wybralem sobie takie ladny awatarek.
Zapisane
...Ma na imię Lucyfer... W skrócie Lucek.

O Lucyferze, ja w ciebie wierze!
czarne pacierze wyje jak zwierze!
I mówiąc szczerze złożę w ofierze
Trzy małe jeże lub nietoperze!
Tylko Szatanie, daj mi coś za nie
Bo mowiąc prawdę, nie były tanie...

mirumo

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 4025
    • Zobacz profil
Odp: Uzupełnienie Grupy 4
« Odpowiedź #38 dnia: Stycznia 12, 2007, 11:48:26 am »

@Ivil
LOL też się zastanawiałem co ten awatar przedstawia :D

@Satrapa
Nie wiem czy grałeś z jakimś animal combatem, ale animalism to jest jedna z mocniejszych dyscyplin w tej karciance a w połączeniu ze spirytusem jest juz naprawde miodna. Co do ahrimanek do wall na nich jest dosyć mocnym arhetypem, wystarczy popatrzeć do TWDA, jest ich tam sporo. Nie ma sesnu na nich robic bleeda na prezencji bo od tego są weeniasy/setyci a nie ahrimanki. Podbnież jest z Kiasydami jak chcesz na nich robic combat no to bedziesz lamentowal ze mytherceri jest słabą dyscypliną, to tak jakbym ja lamentował , że protean jest słaby bo nie moge na nim zrobić S&B (chociaz na upartego... :wink:).  Zestaw dyscyplin dominacja/myth/obt jest naprawde mega dogieciem, a ze sprawdza sie raczej w S&B to inna sprawa, WW tak pomyslało ten klan i nie wiele na to poradzisz.
Zapisane
PVP Team

Ivil

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 938
  • Apostół Flaków
    • Zobacz profil
Odp: Uzupełnienie Grupy 4
« Odpowiedź #39 dnia: Stycznia 12, 2007, 11:59:33 am »

@Mirumo
dom/pro oldskulowa na stasi

pre/pro na nowych wampirach

na PRO zlego slowa nie powiesz
Zapisane
...Ma na imię Lucyfer... W skrócie Lucek.

O Lucyferze, ja w ciebie wierze!
czarne pacierze wyje jak zwierze!
I mówiąc szczerze złożę w ofierze
Trzy małe jeże lub nietoperze!
Tylko Szatanie, daj mi coś za nie
Bo mowiąc prawdę, nie były tanie...

mirumo

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 4025
    • Zobacz profil
Odp: Uzupełnienie Grupy 4
« Odpowiedź #40 dnia: Stycznia 12, 2007, 12:02:31 pm »

A ja nie pisze o połaczeniu dyscyplin tylko o samym pro, na boga!  :D
równie dobrze mógłbyś napisać dom/obt/myt/pro na kiasydach :P
Zapisane
PVP Team

Satrapa

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 710
    • Zobacz profil
Odp: Uzupełnienie Grupy 4
« Odpowiedź #41 dnia: Stycznia 12, 2007, 05:34:32 pm »

Ja nie twierdzę, że mytherceria ma być do wsystkiego tylko podważam stwierdzenie, że dyscypliny bloodline'owe są do wielu rzeczy.
Co do TWDA to znalazłem tam jeden zeszłoroczny deck na kiasydach, łącznie może ze 3 deki na tej linii krwi. Salubrich jest trochę więcej, salubrich antitribu o dziwo tylko 1.

Kiasydów na S&B jest procentowo na tyle dużo, że wystawienie się na tej linii krwi wzbudza często niechęć stołu :( (tak samo malkavów podchodzących pod sprawny S&B bez innych profili).
Odnośnie 12 stealtha lub bleeda, to jak to osiągać technicznie, żeby nie było cudem?

Co do ahrimanes to rzeczywiście jest sporo talii.
Przyjrzałem się modułom walki w dekach na ahrimanes... wszędzie nieśmiertelne carriony i aid from bats + trochę taste'ów i okazjonalnie murder of crows lub jakieś wyposażenie, a do tego tylko kilka kart na manewry. Jak ja mam to porównać z agrawkami, walce w oparciu o celerkę czy walce na dyscyplinach poprawiających siłę ciosu typu valeren lub potencja? Co zrobić żeby okazywało się to naprawdę silne? Czego ja tu nie widzę, bo dla mnie to tylko 3 obrażenia na rundę i press okazjonalnie dopakowane czymś jeszcze.

Powracając do głównego tematu. Dodanie liniom krwi po 1-2 wampiry na grupę (tak żeby wyszło po ok. 7-8 wampirów na 2 sąsiednie grupy) to nie jest kolosalne wzmocnienie, a uatrakcyjniłoby składanie krypt.

Ps. Muszę doczytać TWDA.

Edit: Narzekacie na Samedich, a w TWDA jest ich więcej niż innych bloodline'ów :shock:
Edit2: Patrzę tylko na zeszły rok i po przejrzeniu do kwietnia (idąc od grudnia) najwięcej jest tupdogów :P
« Ostatnia zmiana: Stycznia 12, 2007, 06:04:21 pm wysłana przez Satrapa »
Zapisane
Prośba o uściślenie lub rozwinięcie wypowiedzi to nie opinia.
Torpor czy infernal?

mirumo

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 4025
    • Zobacz profil
Odp: Uzupełnienie Grupy 4
« Odpowiedź #42 dnia: Stycznia 12, 2007, 06:29:14 pm »

Hehe ale wszyscy Samedi to pewnie na corpsach jadą. No i patrz tez na wielkosc turnieju :D A co do aid from bats to w Wampirze jest mnostwo takich kart które pozornie nie mają prawa działać, nawet nie wiesz jak długo śmiałem sie z tej karty, ale jest naprawde swietna, nie jest combatem który ma urywać głowy tylko combatem defensywnym, w wallu działa to tak , że łapiesz i jak masz combatowcow to najczesciej udaje ci sie im uciec a jak masz deck nie combatowy to aidsy i carrion crowy mordują.
Podbnie nie zrozumiałą ideą było dla mnie na początku crytpic mission, złozylilsmy taki deck tylko po to zeby zobaczyc jakim cudem to moze dzialac i okazalo sie ze dziala i to wysmienicie.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 12, 2007, 06:30:48 pm wysłana przez mirumo »
Zapisane
PVP Team

Maeglin

  • Global Moderator
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2189
  • PVPP
    • Zobacz profil
Odp: Uzupełnienie Grupy 4
« Odpowiedź #43 dnia: Stycznia 12, 2007, 10:58:31 pm »

jest śmiesznie niedocenianą kartą a pomyśl o tym jak o Flashu na CEL który ma dodatkowo 1 obrażenie a jako że jesteś na dalekim to nie zrywasz ... poza tym jak dostajesz 1R+2Enviromental damage to jest trochę gorzej niż gdy się dostaje za 3


POZA TYM SPAMUJECIE PROSIAKI !!!!!!!!!!!
Zapisane
Ar-Rashid said, A true assassin has no ego, which is well, for he receives no glory. The Admonitions.