Polskie Forum VTES

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: 1 ... 62 63 [64]

Autor Wątek: Torun: Respawned  (Przeczytany 151570 razy)

warGrim

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5318
  • Ponury okurwieniec...
    • Zobacz profil
Odp: Torun: Respawned
« Odpowiedź #945 dnia: Październik 03, 2010, 01:26:50 pm »

Marchewa z Pudlem w czwartki zapowiedzili, ze beda wpadac na karty do bydzi - zapraszamy.
Co dwa tygodnie robimy turniej na 10+ osob.

9.10.2010 jest spory event w bydzi - mam nadzieje, ze sie stawicie .
Zapisane
Every night and every morn
Some to misery are born.
Every morn and every night
Some are born to sweet delight.
Some are born to sweet delight,
Some are born to endless night.

Docent

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2772
  • *censored*
    • Zobacz profil
Odp: Torun: Respawned
« Odpowiedź #946 dnia: Październik 03, 2010, 02:53:19 pm »

Marchewa z Pudlem w czwartki zapowiedzili, ze beda wpadac na karty do bydzi - zapraszamy.
Co dwa tygodnie robimy turniej na 10+ osob.
Zaleznie od godziny, jako ze do 16 kisze sie w robocie, ale wstepnie bardzo chetnie.

9.10.2010 jest spory event w bydzi - mam nadzieje, ze sie stawicie .
Zalezy jak to bedzie sie ukladac z shitami mgrowymi, jesli bedzie przed zlozeniem, to spoko, jak po, to raczej kiszka. Czyli na dzis 50/50
Zapisane

warGrim

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5318
  • Ponury okurwieniec...
    • Zobacz profil
Odp: Torun: Respawned
« Odpowiedź #947 dnia: Styczeń 19, 2011, 03:45:28 pm »

Zrobicie jakis turniej w tym roku ?
Zapisane
Every night and every morn
Some to misery are born.
Every morn and every night
Some are born to sweet delight.
Some are born to sweet delight,
Some are born to endless night.

Pudel

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2419
  • Retired pro
    • Zobacz profil
Odp: Torun: Respawned
« Odpowiedź #948 dnia: Styczeń 19, 2011, 05:30:10 pm »

Na 99% nie. Chyba, ze mi sie cos odwidzi, ale nie liczylbym na to. :)
Zapisane
Cytat: zasłyszane
oczywiście nie ma nic złego w graniu dla przyjemności, sam zagrałem dwie takie gry w 2007

Sprzedaję single - wyślij swój want przez PM/maila/fb.
Selling VTES singles - pm/mail/fb me your wantlist. Paypal accepted.

warGrim

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5318
  • Ponury okurwieniec...
    • Zobacz profil
Odp: Torun: Respawned
« Odpowiedź #949 dnia: Styczeń 19, 2011, 08:05:24 pm »

Na 99% nie. Chyba, ze mi sie cos odwidzi, ale nie liczylbym na to. :)

Roger that.
Zapisane
Every night and every morn
Some to misery are born.
Every morn and every night
Some are born to sweet delight.
Some are born to sweet delight,
Some are born to endless night.

jabbas

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 990
  • KiciKiciKici
    • Zobacz profil
    • Centrum Gier PEGAZ
Odp: Torun: Respawned
« Odpowiedź #950 dnia: Marzec 30, 2011, 11:45:13 am »

hej Marcheva Pudel. wpadniecie jutro do Nas an Vtesa...
nie tylko pograć w lidze ale i sprzedać trochę sytów? :)
Zapisane
Centrum gier Pegaz: Gry planszowe, karciane, figurkowe, RPG
Tylko gry z polotem!
www.pegaz-gry.pl ...

Wejdź na nasz profil na Facebooku i Polub nas!

http://www.facebook.com/pages/Centrum-gier-Pegaz/147915328576385

warGrim

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5318
  • Ponury okurwieniec...
    • Zobacz profil
Odp: Torun: Respawned
« Odpowiedź #951 dnia: Marzec 30, 2011, 12:04:51 pm »

NO wlasnie - wpadnijcie kiedys na turniej.
Zapisane
Every night and every morn
Some to misery are born.
Every morn and every night
Some are born to sweet delight.
Some are born to sweet delight,
Some are born to endless night.

Pudel

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2419
  • Retired pro
    • Zobacz profil
Odp: Torun: Respawned
« Odpowiedź #952 dnia: Marzec 30, 2011, 04:38:47 pm »

Ja nie moge, bo pracuje, studiuje i pisze magisterke. A w czwartki to juz w ogole, wychodze o 7, wracam do domu o 20. :/
Zapisane
Cytat: zasłyszane
oczywiście nie ma nic złego w graniu dla przyjemności, sam zagrałem dwie takie gry w 2007

Sprzedaję single - wyślij swój want przez PM/maila/fb.
Selling VTES singles - pm/mail/fb me your wantlist. Paypal accepted.

warGrim

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5318
  • Ponury okurwieniec...
    • Zobacz profil
Odp: Torun: Respawned
« Odpowiedź #953 dnia: Marzec 30, 2011, 07:44:09 pm »

Pracujesz ?? O w morde :)
Zapisane
Every night and every morn
Some to misery are born.
Every morn and every night
Some are born to sweet delight.
Some are born to sweet delight,
Some are born to endless night.

Pudel

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2419
  • Retired pro
    • Zobacz profil
Odp: Torun: Respawned
« Odpowiedź #954 dnia: Marzec 30, 2011, 07:58:33 pm »

Nie ma opierdalania sie.  :twisted:
Zapisane
Cytat: zasłyszane
oczywiście nie ma nic złego w graniu dla przyjemności, sam zagrałem dwie takie gry w 2007

Sprzedaję single - wyślij swój want przez PM/maila/fb.
Selling VTES singles - pm/mail/fb me your wantlist. Paypal accepted.

warGrim

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5318
  • Ponury okurwieniec...
    • Zobacz profil
Odp: Torun: Respawned
« Odpowiedź #955 dnia: Marzec 30, 2011, 07:59:30 pm »

SIŁA !!
Zapisane
Every night and every morn
Some to misery are born.
Every morn and every night
Some are born to sweet delight.
Some are born to sweet delight,
Some are born to endless night.

Angmar

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 330
  • Gosc of Szczecin
    • Zobacz profil
Odp: Torun: Respawned
« Odpowiedź #956 dnia: Czerwiec 05, 2014, 07:40:56 pm »

Witam mam przyjemnosc zaprosic na Otwarte Mistrzostwa Polski w VTES w Szczecinie.Licze na Wasze liczne i entuzjastyczne przybycie abyscie  uswietnili ta impreze Swoja obecnoscia, niesamowita gra i jak zwykle wesola rozmowa poza stolem karcianym :D Wystarczy spojrzec na strone turnieju aby sie przekonac ze Slave dolozyl wszelkich staran aby mistrzowskie szranki byly zorganizowane na wysokim poziomie :D Ze swojej strony zapraszam po turnieju na Szpakowke :D Jest to impreza organizowana na ruinach wiezy w Lasku Arkonskim :D Trwa ona do rana i klimat nocy i mroku nie jest obcy wampirom wiec uwazam ze zabawa bedzie przednia :D
Pozdrawiam i jeszcze raz serdecznie zapraszam Angmar
Zapisane
Gdy dwóch podzieli się światem, to ostatecznie przyjdzie do walki między obydwoma
Strony: 1 ... 62 63 [64]