Polskie Forum VTES

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1] 2 3 ... 6

Autor Wątek: Zasady turniejowe 2008  (Przeczytany 13912 razy)

nekhomanta

  • Administrator
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 864
    • Zobacz profil
    • http://vtes.pl
Zasady turniejowe 2008
« dnia: Grudnia 04, 2007, 03:01:30 am »

Opublikowano nowe zasady turniejowe na rok 2008: http://www.white-wolf.com/vtes/index.php?line=veknRules

W skrocie ban na: Edge Explosion, Memories of Mortality i Protect Thine Own
To najwazniejsza zmiana i WOW

Poza tym w finale wszyscy poza zwyciezca maja 2 miejsce i ta sama ilosc punktow do rankingu.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 04, 2007, 03:05:17 am wysłana przez nekhomanta »
Zapisane

Dude

  • Global Moderator
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 6261
  • (Former) Archbishop of Warsaw
    • Zobacz profil
Odp: Zasady turniejowe 2008
« Odpowiedź #1 dnia: Grudnia 04, 2007, 03:36:54 am »

pro :)
Zapisane
"It is no measure of health to be adjusted to a profoundly sick society" - Jiddu Krishnamurti

Retired

picasso

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 655
    • Zobacz profil
Odp: Zasady turniejowe 2008
« Odpowiedź #2 dnia: Grudnia 04, 2007, 07:27:26 am »

no i pozamiatali imbuedów :(
ktos chce kupic protecta?:D
Zapisane

Marchewa

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1012
  • da n00bz house
    • Zobacz profil
Odp: Zasady turniejowe 2008
« Odpowiedź #3 dnia: Grudnia 04, 2007, 07:43:21 am »

omg ... ale w banach jest tylko edycja AH :D takze z CE jeszcze mozna uzywac ;)
a tak powazniej ... OMG ...
Zapisane
In V:tes world
                                                                                                                I am Lord Voldemort

ZaraZ

  • Global Moderator
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2070
  • Anarch Baron of Lublin
    • Zobacz profil
Odp: Zasady turniejowe 2008
« Odpowiedź #4 dnia: Grudnia 04, 2007, 08:22:55 am »

:shock:
EE i PTO - bardzo dobrze :twisted: Z MoM chyba jednak trochę przesadzili... Poza tym całkiem nieźle.

To przyznajcie się, ile kto właśnie zyskał tapety? :P
Zapisane
"Make it personal. . ."

Quellcrist Falconer
Things I Should Have Learnt By Now Vol II

mirumo

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 4025
    • Zobacz profil
Odp: Zasady turniejowe 2008
« Odpowiedź #5 dnia: Grudnia 04, 2007, 08:43:25 am »

No musze przyznać ze mnie zaskoczyli :)
Zapisane
PVP Team

warGrim

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5321
  • Ponury okurwieniec...
    • Zobacz profil
Odp: Zasady turniejowe 2008
« Odpowiedź #6 dnia: Grudnia 04, 2007, 09:20:23 am »

Najwazniejsze ze Asabonsamow i War Ghouli nie zbanowali. Reszta mnie wali :). No i Unmasking jeszcze.
Zapisane
Every night and every morn
Some to misery are born.
Every morn and every night
Some are born to sweet delight.
Some are born to sweet delight,
Some are born to endless night.

Marchewa

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1012
  • da n00bz house
    • Zobacz profil
Odp: Zasady turniejowe 2008
« Odpowiedź #7 dnia: Grudnia 04, 2007, 09:53:36 am »

spoko spoko ... i tak zbanuja :P
a co do EE i MoM to zabili tak naprawde caly dodatek ...
Zapisane
In V:tes world
                                                                                                                I am Lord Voldemort

ZaraZ

  • Global Moderator
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2070
  • Anarch Baron of Lublin
    • Zobacz profil
Odp: Zasady turniejowe 2008
« Odpowiedź #8 dnia: Grudnia 04, 2007, 10:00:37 am »

Oj tam, imbuedów mi jakoś w ogóle nie szkoda :P

Dla MoM jednak wystarczyłoby opublikować erratę ze zmianą sposobu sfajczenia, przesunąć to co jest na inną fazę tury na przykład, ech... :roll:
Zapisane
"Make it personal. . ."

Quellcrist Falconer
Things I Should Have Learnt By Now Vol II

alek

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 4732
    • Zobacz profil
Odp: Zasady turniejowe 2008
« Odpowiedź #9 dnia: Grudnia 04, 2007, 10:17:21 am »

no fakt, kazdej z tych kart (no moze poza EE, bo nie bardzo wyobrazam sobie jej inne dzialanie), wystarczylaby errata (typu kazdy minion moze to zdjac jako D action lub ograniczenie cap. fajczonego wampira), ale mysle, ze i tak nikt nie bedzie plakal i dla zdrowia i swiezosci karcianki jest to bardzo dobre posuniecie. Sytacja ta pokazuje jednak, iz od pewnego czasu, designerzy z WW, wzorem swoich kolegow z WotC znacznie gorzej przykladaja sie do swojej pracy, skoro wydaja karty, ktore pozniej nalezy banowac.
Zapisane

Qkieu

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2180
  • Retired pro.
    • Zobacz profil
Odp: Zasady turniejowe 2008
« Odpowiedź #10 dnia: Grudnia 04, 2007, 10:25:31 am »

Ogolnie ban Protecta BARDZO mnie cieszy (chociaz stalem sie posiadaczem 4 tapet ;) ) w koncu mozna brac non-camarilla bez obowiazkowych 3-4 DI na turniej :D Ban EE i MoM.. hmmm... ogolnie dowodzi to jednak tego, ze wystarczy dobrze przeprowadzony whine i po sprawie, wszystko mozna pozamiatac. Imbuedow mi nie szkoda, bo to naprawde najlepszy deczor. Przegieli go niemilosiernie i trzeba bylo ich jakos do poziomu sproawdzic. Ale MoM ! Bez sensu... Ban to zbyt powazne rozwiazanie. Swoja droga byla kiedys o tym dyskusja na grupie. Widocznie nie znalezli sensownego rozwiazania tej kwestii. Zaluje, bo zabili deczka na nephandusach (mnie to WW jednak kocha. Najpierw errata anarch revolty, potem przedruki golcond, giant's bloodow, freakow. Czekam tylko na przedruk Mind Rape'a :P :P).
« Ostatnia zmiana: Grudnia 04, 2007, 10:29:17 am wysłana przez Qkieu »
Zapisane

ZaraZ

  • Global Moderator
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2070
  • Anarch Baron of Lublin
    • Zobacz profil
Odp: Zasady turniejowe 2008
« Odpowiedź #11 dnia: Grudnia 04, 2007, 10:26:42 am »

Nie przesadzaj alek, dwie z tych kart są jeszcze z prastarych czasów, nie ma co na designerów gadać jakoby "ostatnimi czasy...".
Z imbuedami z kolei inna historia - zrobienie karcianki w karciance im z tego wyszło, 60 kart z tego dodatku by trzeba zbanować. No, może poza Break the Code :D
Zapisane
"Make it personal. . ."

Quellcrist Falconer
Things I Should Have Learnt By Now Vol II

Dude

  • Global Moderator
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 6261
  • (Former) Archbishop of Warsaw
    • Zobacz profil
Odp: Zasady turniejowe 2008
« Odpowiedź #12 dnia: Grudnia 04, 2007, 10:52:45 am »

ja to widze tak

1. PTO - jak dla mnie karta byla glupia na maxa, poczatkowo typowy "clan hoser" tyle ze na 4 klany, raptem stal sie dobry na wszystko, czyli na jakies 30 klanow, bzdura totalna. wszystko przez glupote WW, bo nie potrafili zrobic erraty z "non-camarilla" na "independent". no i moze bedzie mniej szmat turniejowych typu arika czy alexandra, chociaz na to specjalnie bym nie liczyl, tam PTO i tak bylo dodatkiem. ogolnie zdjeli karte ktora znacznie odstawala od innych tego typu, moim zdaniem dobrze zrobili

2. Memories of Mortality - z jednej strony dobrze, bo ta karta w rekach imbued jest chora. z drugiej - ally decki zbieraja po tylku. jak na moje wystarczylo tylko usunac tekst "wampir z ta karta nie moze blokowac ally" i byloby ok. ale specjalnie plakac nie bede, w koncu gramy w wampira, a nie w ally carnival, a ally deckow na turniejach jest imo po prostu za duzo

3. Edge explosion - pomijajac powody, jest to troche obciach. karta ma nieco ponad rok, i ten ban doskonale pokazuje, ze dodatek nie byl do konca przemyslany, ze stworzono za mocny archetyp, i ze ogolnie troche z tego wyszedl kwas. tyle ze nie wiem czy zbanowanie EE i MoM nie sprowadzi imbued do roli podrzednego, fanowego klimatu w grze, bo bez tych kart bedzie im ciezko. moze to dobrze, moze nie. dla mnie opcja imbuedow byla z tylka wzieta od poczatku, ale nie gram w ta gre sam :)

mam tylko nadzieje, ze nastepnym razem WW najpierw pomysli zanim cos zrobi, to sie tyczy i dodatkow, i banow, a tych drugich wolalbym jak najmniej
Zapisane
"It is no measure of health to be adjusted to a profoundly sick society" - Jiddu Krishnamurti

Retired

baal

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2635
    • Zobacz profil
Odp: Zasady turniejowe 2008
« Odpowiedź #13 dnia: Grudnia 04, 2007, 11:15:02 am »

A mnie osobiscie szkoda PTO. Uwazam ze nie powinno byc zbanowane. Bylo mocna karta w rekach Camy i tak powinno pozostac. Lubilem te karte, nie naduzywalem jej, ale np Eternal Vigi jest rowniez potezna karta w rekach sabatu. To tylko moje zdanie.

MoM mogli troche zmienic bo ban to lekka przesada , jak pisali tu wyzej zabija ally decki a powinien ograniczac Imbued. No ale stalo sie :)
Zapisane

alek

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 4732
    • Zobacz profil
Odp: Zasady turniejowe 2008
« Odpowiedź #14 dnia: Grudnia 04, 2007, 11:19:06 am »

Cytuj
dwie z tych kart są jeszcze z prastarych czasów
faktycznie. Tym wiecej bylo czasu na errate. Protect powinien ja dostac przy okazji Camarilla Edition, jak zreszta wiele innych kart (2nd tradition, 5th tradition i wiele innych). Memoriesy same w sobie nie byly tak problematyczne, dopoki allies nie zostali niemilosiernie dopakowani. Wiec to nie one byly problemem, tylko zapomnienie o nich i przy okazji wypuszczania kolejnych dodatkow. Co do EE calkowicie zgadzam sie z Dudem.
Podobnie jak z memoriesami sprawa ma sie z unmaskingiem. Pierwotnie byl to fajny dodatek do talii na allies, ale w momencie, kiedy daje zadnym kosztem (no chyba ze dla kogos jest problemem zmiejszenie reki na ture) prawie wszystkim (lub wszystkim) twoim minionom +1 intercepta robi sie absolutnie chory.
Btw ciekawe jaki wplyw na cene unmaskinga bedzie mialo zbanowanie MoM i EE. Powinien dosc mocno poleciec w dol
Zapisane
Strony: [1] 2 3 ... 6