ja to widze tak
1. PTO - jak dla mnie karta byla glupia na maxa, poczatkowo typowy "clan hoser" tyle ze na 4 klany, raptem stal sie dobry na wszystko, czyli na jakies 30 klanow, bzdura totalna. wszystko przez glupote WW, bo nie potrafili zrobic erraty z "non-camarilla" na "independent". no i moze bedzie mniej szmat turniejowych typu arika czy alexandra, chociaz na to specjalnie bym nie liczyl, tam PTO i tak bylo dodatkiem. ogolnie zdjeli karte ktora znacznie odstawala od innych tego typu, moim zdaniem dobrze zrobili
2. Memories of Mortality - z jednej strony dobrze, bo ta karta w rekach imbued jest chora. z drugiej - ally decki zbieraja po tylku. jak na moje wystarczylo tylko usunac tekst "wampir z ta karta nie moze blokowac ally" i byloby ok. ale specjalnie plakac nie bede, w koncu gramy w wampira, a nie w ally carnival, a ally deckow na turniejach jest imo po prostu za duzo
3. Edge explosion - pomijajac powody, jest to troche obciach. karta ma nieco ponad rok, i ten ban doskonale pokazuje, ze dodatek nie byl do konca przemyslany, ze stworzono za mocny archetyp, i ze ogolnie troche z tego wyszedl kwas. tyle ze nie wiem czy zbanowanie EE i MoM nie sprowadzi imbued do roli podrzednego, fanowego klimatu w grze, bo bez tych kart bedzie im ciezko. moze to dobrze, moze nie. dla mnie opcja imbuedow byla z tylka wzieta od poczatku, ale nie gram w ta gre sam
mam tylko nadzieje, ze nastepnym razem WW najpierw pomysli zanim cos zrobi, to sie tyczy i dodatkow, i banow, a tych drugich wolalbym jak najmniej