Polskie Forum VTES

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Autor Wątek: tzimisce - debate and fight  (Przeczytany 6105 razy)

alek

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 4732
    • Zobacz profil
Odp: tzimisce - debate and fight
« Odpowiedź #15 dnia: Kwietnia 03, 2008, 10:35:45 am »

faktycznie, dawno nie gralem lasombra i utozsamialem ja wlasnie glownie z gratiano. Pozostaje jednak faktem, ze skuteczny combat na pot bedzie wymagal wiecej kart. Tu mam 22 karty walki, a jakbym zostawil same breathy i chiropterany to byloby tylko 13, bez duzej utraty skutecznosci.
abbot jest tylko na Directy, a samo eyes of night to za malo, jak dla mnie na tym polu, lasombra jest zupelnie deklasowana. A odbicia w talii, ktora tez blokuje akurat o wiele bardziej uniwersalne sa w tzi (odbicie lub intercept).
Co do prezencji to tzi tez moga z niej korzystac, ale to temat na inny deck.
!tre rzeczywiscie maja wiecej glosow niz myslalem, szczegolnie jesli uwzglednic Orlando Oriundus'a. Combat na tha jest jednak cieniutki, ale Motsy daja mozliwosc oparcia go na ekwipunku. Moze warto sprobowac, brakuje mi tylko nowych wampow, mam glownie druga - trzecia grupe, a tam z glosami u nich cieniutko (sensowna Kij Dansky i Ladislas)
Zapisane

Ivil

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 938
  • Apostół Flaków
    • Zobacz profil
Odp: tzimisce - debate and fight
« Odpowiedź #16 dnia: Kwietnia 03, 2008, 10:43:18 am »

Kij Gdański i Pochodnia ikonami tremerskiej polityki !
Zapisane
...Ma na imię Lucyfer... W skrócie Lucek.

O Lucyferze, ja w ciebie wierze!
czarne pacierze wyje jak zwierze!
I mówiąc szczerze złożę w ofierze
Trzy małe jeże lub nietoperze!
Tylko Szatanie, daj mi coś za nie
Bo mowiąc prawdę, nie były tanie...

none

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 29
    • Zobacz profil
Odp: tzimisce - debate and fight
« Odpowiedź #17 dnia: Kwietnia 03, 2008, 11:00:41 am »

Jak widzę Tzi z vote lockiem budzą jak zwykle spory flame na forum ;)
Kiedys tam wrzucilem i zmieszali z błotem. Póżniej w trakcie turnieju jednego z adwersarzy forumowych zjadła a drugiemu nic nie pozwoliła zrobic (gdyby nie PTO na mojego Tzi byłoby inaczej  :evil:

Na turniejową talię się średnio nadaje bo jako taki częściowy wall potrzebuje trochę czasu i w turnieju pewnie zaliczysz time-outa.

A poniżej komentarze w tekscie[/size]

Crypt:
Christine Boscaci
Meshenka x2
Velya x2
Lambach x2

-> Lambach x1 proponuje i dodanie Archbishopa Istambułu (9 fajna zdolność i nie powtórzy się a chcesz wyciągną ć pewnie jak najwięcej vampów z głosami

Stravinsky

Sascha Vykos ADV
Lolita Houston
Horatio
Olga Triminov

Library:
Master:

Vessel x2 -> do wyrzucenia MT znacznie lepsze
The Rack - > Hungry Coyote
Giant’s Blood
Rotschreck x2 -> moze x3
Minion Tap x3 -> x 7
Powerbase: Madrid x2 -> x1 nie jest az tak fajne
Dreams of the Sphinx x2 -> moze jeszcze jedno DotS; Musisz po MT wyciagnac vampa jak najszybciej 4 + 4 to 8 czyli Meshenka + 1 z Dreams to 9 i juz się łapie reszta vampów  
Black Forest Base
Equipment
Bowl of Convergence
Ivory Bow
Living Manse x2
Politic
Banishment x3
Political Stranglehold
KRC x8
Ancilla Empowerment
Anarchist Uprising
Reinforcements -> po co ?

-> Ze dwie karty bym wymienil na Private Audience
Action
Eternal Vigilance x2
Abbot x2
Action Modifiers
Changeling x3 - > więcej więcej x5 W połączeniu z Plasmic Form daje +3 stealtha na polityczną akcję i bleed fajny jest
Plasmic Form x2 - > więcej więcej x5 dodge fajny jest
Combat
Carrion Crows x6 -> zastanów się z takim combatem bedziesz mial zwykle jedna kartę na ręku Breath pójdziecie obaj do torporu jak masz Rota to tylko on; Chiropteran on; Carinon Crows dwie rany ?? a jeszcze nie wszyscy moga zagrać (pamiętaj ze maluchy maja Vic a  nie Ani)
Breath of the Dragon x6 proponuje proporcje Breath do Marauder jak 1:2 Marauder zawsze daje radę
Chiropteran Marauder x7
Amaranth x3 - dodałbym CE z Vic sa naprawdę dobre (za darmo) a spalić to pojdziesz w swojej turze lub maluchem w koncu masz duzo glosów
Reaction
Telepathic Misdirection x4
Eagle’s Sight x5
Enhanced Senses x4 - > My Enemy Enemy odbijaczek nigdy za duzo
Cat’s Guidance x2 -> zadnych kart z Ani ! oprocz oczywiscie Read the Winds
On the Qui Vive x3 -> Read the Winds
Forced Awakening  -> Read the Winds
WWEF x2 -> Read the Winds
Retainers:
Mr. Winthrop
Revenant x3 ja bym wyrzucil masz Bowla lub dodalbym jeszcze drugiego :)
Allies
Mylan Horseed - moze dodac Carlton van Wyk
Zapisane

alek

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 4732
    • Zobacz profil
Odp: tzimisce - debate and fight
« Odpowiedź #18 dnia: Kwietnia 03, 2008, 11:23:16 am »

Cytuj
Na turniejową talię się średnio nadaje bo jako taki częściowy wall potrzebuje trochę czasu i w turnieju pewnie zaliczysz time-outa.
bez przesady, az tyle nie blokuje, ousting power jest calkiem spore, z time-outem nie powinno byc problemow.
Cytuj
Lambach x1 proponuje i dodanie Archbishopa Istambułu (9 fajna zdolność i nie powtórzy się a chcesz wyciągną ć pewnie jak najwięcej vampów z głosami
planuje dodac, tylko jescze nie wiem czy za lambacha czy za velye
Cytuj
Vessel x2 -> do wyrzucenia MT znacznie lepsze
The Rack - > Hungry Coyote
Giant’s Blood
Rotschreck x2 -> moze x3
Minion Tap x3 -> x 7
Powerbase: Madrid x2 -> x1 nie jest az tak fajne
Dreams of the Sphinx x2 -> moze jeszcze jedno DotS; Musisz po MT wyciagnac vampa jak najszybciej 4 + 4 to 8 czyli Meshenka + 1 z Dreams to 9 i juz się łapie reszta vampów 
Black Forest Base
prawie na pewno postawie na wiecej minion tapow, boje sie jednak ze z krwia na wampach bedzie krucho, wiec trzeba wymyslic tez jaks metode zeby ja odzyskiwac. Na razie zostawie jak jest, zagram i zobacze.
rack'a raczej zostawie, jak zauwazyl Maeglin mam duzo akcji, nie bedzie juz czasu na polowanie
powerbase: madrid jest genialne, musza byc dwa. Jak juz sie naladuje to tak jakbym wytoczyl dwa dodatkowe wampy z glosami. Counerki bardzo rzadko ktos zdejmuje, a jeden glos w mojej turze da mi zawsze, nawet jak beda niszczyc.
Cytuj
Reinforcements -> po co ?

-> Ze dwie karty bym wymienil na Private Audience
reinforcements bo lubie, a zamiast private audience wrzuce raczej telepathic vote counting jak znajde miejsce
Cytuj
Changeling x3 - > więcej więcej x5 W połączeniu z Plasmic Form daje +3 stealtha na polityczną akcję i bleed fajny jest
Plasmic Form x2 - > więcej więcej x5 dodge fajny jest
niestety to wymaga sporo miejsca, gdyby to byla czysta polityka to oczywiscie.
Cytuj
Carrion Crows x6 -> zastanów się z takim combatem bedziesz mial zwykle jedna kartę na ręku Breath pójdziecie obaj do torporu jak masz Rota to tylko on; Chiropteran on; Carinon Crows dwie rany ?? a jeszcze nie wszyscy moga zagrać (pamiętaj ze maluchy maja Vic a  nie Ani)
kruki sa swietne, zalatwiaja problem Carltona u przeciwnika, omijaja dodge, itp. A ani nie maja tylko maluchy wiec to raczej nie problem
Cytuj
Amaranth x3 - dodałbym CE z Vic sa naprawdę dobre (za darmo) a spalić to pojdziesz w swojej turze lub maluchem w koncu masz duzo glosów
pwade mowiac to to jest karta z powodu ktorej zrobilem ta talie :) wiec troche glupio mi wyjmowac. Trzeba bedzie potestowac
Cytuj
Enhanced Senses x4 - > My Enemy Enemy odbijaczek nigdy za duzo
mam sporo bloku wiec nie bede az tak czesto potrzebowal blokowac, a do tego jestem przeciwnikiem MEE, niestety jest mocno nieprzewidywalne, zbyt czesto widzialem jak ludzie przegrywali stoly bo nie mogli odbic tam gdzie chcieli
Cytuj
Cat’s Guidance x2 -> zadnych kart z Ani ! oprocz oczywiscie Read the Winds
On the Qui Vive x3 -> Read the Winds
Forced Awakening  -> Read the Winds
WWEF x2 -> Read the Winds
read the windy tylko do talii, ktora jest czysta scianka i odzyskuje duzo krwi, tutaj momentalnie splukalyby mi sie wampiry
Cytuj
Revenant x3 ja bym wyrzucil masz Bowla lub dodalbym jeszcze drugiego
bowl jest unique i musi przyjsc. Perma cept zawsze jest dobry
Cytuj
Mylan Horseed - moze dodac Carlton van Wyk
carlton nie potrzebny. Sam blokuje, carlton nie musi mnie bronic, a jak zabiora to nie mam jak odebrac.

Zapisane

alek

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 4732
    • Zobacz profil
Odp: tzimisce - debate and fight
« Odpowiedź #19 dnia: Kwietnia 03, 2008, 12:34:37 pm »

korzystajac z Waszych rad zrobilem pare zmian.
Do krypty doszedl Paleologus, przybylo minion tapow i dreamsow, dolozylem tez coven. Przybylo changelingow i plasmic form. Zmniejszylem troche ilosc akcji. Aktualny spis w pierwszym poscie
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 03, 2008, 12:37:21 pm wysłana przez alek »
Zapisane

Maeglin

  • Global Moderator
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2189
  • PVPP
    • Zobacz profil
Odp: tzimisce - debate and fight
« Odpowiedź #20 dnia: Kwietnia 03, 2008, 01:16:11 pm »

mając preternaturale wcale tak dużo kart walki w pot kombacie nie trzeba :>

btw - lasombryckie odbicia to też bonus do bleeda :>

bez amaranthów to średnio widzę by miał akcje by palić wampiry
Zapisane
Ar-Rashid said, A true assassin has no ego, which is well, for he receives no glory. The Admonitions.

Dude

  • Global Moderator
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 6261
  • (Former) Archbishop of Warsaw
    • Zobacz profil
Odp: tzimisce - debate and fight
« Odpowiedź #21 dnia: Kwietnia 03, 2008, 03:59:45 pm »

Orlando Oriundus
Clan: Tremere antitribu (group 4)
Capacity: 9
Disciplines: AUS DOM THA obf
Sabbat bishop: During a referendum, if Orlando is ready, your vampires' votes are doubled when votes are tallied, and other multipliers may not be played on your vampires. +1 bleed.


faktycznie, nie maja glosow :D :D
do tego masz priscusa z zajebista zdolnoscia (malgorzata) i kardynala, ktory tez nie jest ulomkiem, oraz paru fajnych archbishopow
to mozemy nazwac vote lockiem, bo to co zlozyles raczej nie bardzo
Zapisane
"It is no measure of health to be adjusted to a profoundly sick society" - Jiddu Krishnamurti

Retired

alek

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 4732
    • Zobacz profil
Odp: tzimisce - debate and fight
« Odpowiedź #22 dnia: Kwietnia 03, 2008, 04:07:12 pm »

pare postow wyzej o Orlando napisalem. Pierwotnie mialem na mysli druga grupe, bo nowsze wampiry slabo jeszcze kojarze  :smileytired:
Zapisane

Dude

  • Global Moderator
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 6261
  • (Former) Archbishop of Warsaw
    • Zobacz profil
Odp: tzimisce - debate and fight
« Odpowiedź #23 dnia: Kwietnia 03, 2008, 04:36:08 pm »

tak, napisales tez ze combat na tha jest cienki :D :D :D
Zapisane
"It is no measure of health to be adjusted to a profoundly sick society" - Jiddu Krishnamurti

Retired

alek

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 4732
    • Zobacz profil
Odp: tzimisce - debate and fight
« Odpowiedź #24 dnia: Kwietnia 04, 2008, 08:36:53 am »

tak uwazam, tha swietnie nadaje sie do lekkiego combatu w stylu apportation, theft of vitae, ale mozliwosc torporowania przeciwnika jest bardzo slaba. Jedyne opcje to burst of sunlight, ktory wali tez w Ciebie i striki drugorundowe, w porownaniu do dyscyplin czystokombatowych bardzo kiepsciutko. Do tego dochodzi fakt slabej odpornosci wampow jak juz ktos zdecyduje sie im oddac to moga miec co najwyzej nadzieje ze uciekna na daleki, jak nie to sa w glebokiej .. glebi.
Wlasnie brak mozliwosci wrzucania wampow w torpor za pomoca niewielkiej ilosci kart sprawia, ze przy takich zalozeniach talii jak tutaj, tremerzy sa kiepska alternatywa, choc jako toolbox z przewaga polityki na tych nowych wampach moze spisywac sie swietnie.
Zapisane

Dude

  • Global Moderator
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 6261
  • (Former) Archbishop of Warsaw
    • Zobacz profil
Odp: tzimisce - debate and fight
« Odpowiedź #25 dnia: Kwietnia 04, 2008, 10:27:10 am »

magic of the smith + bron i manewry wyciagane niemalze z dupy to malo?
theft wbrew pozorom daje bardzo duzo, bo suszy wampy z krwi, a tobie zwraca
jak juz stosujemy ta argumentacje, to tym tzi na takim ukladzie rownie latwo wpieprzyc :D
jaka roznica, ze masz agrawki? suuuuper...po pierwsze w tre mozesz miec rownie latwo, po drugie jak sie boisz combatow to masz thoughts betrayed, a twoj combat to raptem 2 karty (manewr + tracking), a jak nie masz sprzetu to 3 (theft lub walk of flame)
szczerze mowiac znacznie bardziej balbym sie tremerow ktorzy sie bija niz tzi ktorych jedyna opcja jest manewr i breath
Zapisane
"It is no measure of health to be adjusted to a profoundly sick society" - Jiddu Krishnamurti

Retired

alek

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 4732
    • Zobacz profil
Odp: tzimisce - debate and fight
« Odpowiedź #26 dnia: Kwietnia 04, 2008, 10:43:06 am »

Cytuj
magic of the smith + bron i manewry wyciagane niemalze z dupy to malo
no wlasnie troche malo, bo bez adiitionali najlepsza bronia (jezeli chodzi o ukatrupianie wampow) jest ivory bow, ktory jest unique i jest dosc popularny w deckach
Cytuj
theft wbrew pozorom daje bardzo duzo, bo suszy wampy z krwi, a tobie zwraca
tez uwielbiam thefta, ale to nie jest karta ktora zabija sie wampy
Cytuj
jaka roznica, ze masz agrawki? suuuuper...po pierwsze w tre mozesz miec rownie latwo
no wlasnie taka jest roznica i wlasnie w tremerach nie moge miec tych agrawek rownie latwo
Cytuj
jedyna opcja jest manewr i breath
zapominasz o chiropteranie, ktory daje tez agrawki z reki. Jak dla mnie zajebista opcja, szczegolnie ze polaczana na jednej karcie z manewrem.
btw. zastanawiam sie czy nie wlozyc tu paru Legendary wampire. Byloby dzieki temu wiecej glosow i + do bleeda, ale koszt poola jest spory. Jakies opinie?
Zapisane

Dude

  • Global Moderator
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 6261
  • (Former) Archbishop of Warsaw
    • Zobacz profil
Odp: tzimisce - debate and fight
« Odpowiedź #27 dnia: Kwietnia 04, 2008, 11:16:20 am »

no dobra poddaje sie, nie bede cie przekonywal jak nie chcesz

deck jest zajebisty, istne cudo
:D
Zapisane
"It is no measure of health to be adjusted to a profoundly sick society" - Jiddu Krishnamurti

Retired

alek

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 4732
    • Zobacz profil
Odp: tzimisce - debate and fight
« Odpowiedź #28 dnia: Kwietnia 04, 2008, 12:08:55 pm »

spoko spoko wzialem sobie do serca wszystkie uwagi, po prostu nie skreslam go od razu, zagram pare razy, moze bede dla kogos free vp, a moze nie. Jak nie bedzie dawal nadzieji to rozloze i juz do niego nie wroce. Jedyne przy czym obstaje to wybor klanu, ktory dla tych zalozen (duze mozliwosci umawiania sie dzieki polityce, glosom i blokowaniu) wydaje mi sie najlepszy.
Zapisane

alek

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 4732
    • Zobacz profil
Odp: tzimisce - debate and fight
« Odpowiedź #29 dnia: Kwietnia 10, 2008, 09:57:17 am »

wczoraj talia miala chrzest bojowy. Jak na razie dwie gry i dwa wziete stoly, wiec chyba niezle. Trzeba jednak oddac sprawiedliwosc i wspomniec ze meta bylo w miare sprzyjajace, tzn. bez bardzo agresywnych deckow i scianek. Skladalo sie glownie z roznej masci combatow (!Nosy na bestii, POT FOR DOM) i bleedow (!torki z Jostem i marijava ghoulami ze splashem gunow i DOM PRO). Glosow na stole troche bylo (Lazverinus, Ingrid, jacys kardynalowie), ale zwykle problem zalatwial powerbase: madrid. Jak zauwazyl Dude talia stara sie robic wiele rzeczy na raz, ale wbrew przewidywaniom wcale nie znaczy, ze nie robi przez to niczego. Zdarzaly sie co prawda tury, kiedy wlasciwie nic nie robilem, czekajac na jakies ofensywne karty, ale gralem wtedy jak klasyczna scianka. Modul combatowy sprawdzil sie znakomicie mimo teoretycznie duzo twardszych combatow na stole (np. POT FOR w dodatku nawalaje eartshockami gdy sie odsuwalem). Troche zbedne byly kruki, ale pare razy sie przydaly, no i chyba musza zostac na carltona i jemu podobnych. Amaranth zagral tak jak graja tego typu karty, tzn. czasem go odrzucalem, a czasem praktycznie wygrywal mi gre (spalenie lazverinusa i kyle w jednej kolejce, jak akurat przylapalem ich bez preventow). Krwi na wampach troche brakowalo, ale jakos zawsze w odpowiedniej chwili dochodzil coven albo kogos diabolizowalem. Wbrew temu co mi sie wydawalo czesto moglem sobie pozwolic na polowania, wiec dolozylem hungry coyota. MVP goes to Lambach i Rotschreck. Z tego wzgledu dolozylem drugiego lambacha, rota tez bym chetnie wcisnal dodatkowego, ale nie wiem co wyjac, szczegolnie ze dopchnalem do masterow jeszcze coyota. Walcie jak ktos ma pomysl.
POdsumowujac deck na pewno nie nadaje sie dla tych co lubia deki cepy typu jade caly stol, chyba ze stanie sie jedna ze stu mozliwych rzeczy i wtedy jestem w takiej dupie ze nie moge zrobic nic. Nie jest tez w stanie pojechac preya za 20-30 w jednej turze. Z drugiej strony daje duze mozliwosci kombinowania i dobrze przystosowuje sie do wiekszosci sytuacji, a gra nim sprawia duzo radochy. Sporo wymaga od gracza ale potrafi sie odwdzieczyc GW.
Zapisane