Polskie Forum VTES

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Autor Wątek: Tzimisce,Malkavian,Tremere Antitribu Help  (Przeczytany 1566 razy)

Reiner

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 18
    • Zobacz profil
Tzimisce,Malkavian,Tremere Antitribu Help
« dnia: Czerwca 02, 2008, 09:31:35 pm »

Witam,
Jeżeli macie jakieś koncepcje którymi chcialibyście się podzielić odnośnie rozbudowy tych preconstructed decków z 3 edycji..to poproszę. Dodam że jestem początkującym graczem i posiadam dwie sztuki każdego z decków.
Siostrzany temat w dziale wymiana kart jeśli chcielibyście w jakiś sposób wspomóc/wymienić/sprzedać potrzebne karcioszki. :smileyvampire:
Zapisane

Docent

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2772
  • *censored*
    • Zobacz profil
Odp: Tzimisce,Malkavian,Tremere Antitribu Help
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwca 02, 2008, 10:01:21 pm »

trzymisie : moze to byc sciana, ally deck na war gholach, bruise and bleed, combat, w ostatecznosci polityk
Malkawi : bleed na kindredach, bleed na dominacji, derrange deck
Tremere anti: ally decki, decki z gargoylami, scianki combatowe

musisz sie zdecydowac na jakis archetyp i dopiero prosic o rade, bo to temat rzeka :P a ja i tak nie wypisalem wszystkiego
Zapisane

Reiner

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 18
    • Zobacz profil
Odp: Tzimisce,Malkavian,Tremere Antitribu Help
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwca 02, 2008, 10:20:33 pm »

W sumie racja nie sprecyzowalem..ale to tylko z powodu braku obeznania w temacie.
Tzimise raczej oparte na ścianie..ceny warghouli i ich dostepność raczej znikomą więc sobie odpuszczę pomimo iz jestem w posiadaniu dwóch. Bruise and bleed???
Malkavi z tego co doczytalem z waszych opinii najsłabszy preconstructed z 3 ed. Bleed na kindred spirits.
Tremerów opierałem na bleedzie z dominacji..jak w ich przypadku wyglądają ów ścianki combatowe i deck oparty na gargoylach??
Zapisane

Docent

  • *