Polskie Forum VTES

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1] 2 3 ... 39

Autor Wątek: Poznań  (Przeczytany 87195 razy)

Qkieu

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2180
  • Retired pro.
    • Zobacz profil
Poznań
« dnia: Październik 08, 2008, 11:22:10 pm »

Czas rozruszać zasiedziałe troszkę meta poznańskie :)

Więc jak panowie? Granie next week na pewno, kiedy wam pasuje najbardziej? :) Ja w sumie jestem otwarty na propozycje :)
Zapisane

warGrim

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5255
  • Ponury okurwieniec...
    • Zobacz profil
Odp: Poznań
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 09, 2008, 04:50:40 am »

Ja przyjezdzam w ten weekend na zjazd do Pozka. Pewnie w ten weekend jeszcze nie dam rady grac (rodzinka itp.) , ale jak kiedys byscie byli chetni na granie w weekend to bylbym chetny :)
Zapisane
Every night and every morn
Some to misery are born.
Every morn and every night
Some are born to sweet delight.
Some are born to sweet delight,
Some are born to endless night.

Qkieu

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2180
  • Retired pro.
    • Zobacz profil
Odp: Poznań
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 09, 2008, 02:35:59 pm »

bankowo cos w weekend da sie rozkrecic, moze niekoniecznie w ten, ty masz rodzinke a ja wracam do torunia :P ale bedziemy cos krecic :)
Zapisane

gizmo666

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 502
    • Zobacz profil
Odp: Poznań
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 11, 2008, 11:10:31 pm »

Ja bym był za okolicami środy najlepiej ewentualnie czwartek i może na trochę dłużej niż ostatnio ;)
Zapisane
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=3382045

LSJ wrote:
I have no idea what this question is asking.
But I suspect the answer is: card text.

Qkieu

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2180
  • Retired pro.
    • Zobacz profil
Odp: Poznań
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 12, 2008, 09:26:35 am »

czwartek to raczej dla mnie ciezko, bo na uczelni do 19 siedze. Sroda juz lepiej ale pewnie bede mial teorie od prawy jazdy, wiec pewnie od od 18 30 bede mogl.
Zapisane

kldl

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 27
    • Zobacz profil
Odp: Poznań
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 13, 2008, 11:39:10 am »

mi pasuje wtorek, sroda, czwartek.
pozdr.
maciej
Zapisane

Qkieu

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2180
  • Retired pro.
    • Zobacz profil
Odp: Poznań
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 13, 2008, 02:36:18 pm »

no to niech sie jeszcze mika wypowie to w srode moze sie ustawimy :)
Zapisane

BigMik

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
Odp: Poznań
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 14, 2008, 12:09:43 pm »

Ja chetnie na srode.

Dawid nie moze, Ptica chyba tylko wtorek do 22 :( Darek i Miron w tym tygodniu odpadaja.
Zapisane

kldl

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 27
    • Zobacz profil
Odp: Poznań
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 14, 2008, 01:11:17 pm »

chłopaki, a jak się dodaje rysunek/zdjęcie?
Zapisane

Qkieu

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2180
  • Retired pro.
    • Zobacz profil
Odp: Poznań
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 14, 2008, 02:46:32 pm »

chlopaki, zmiana planow w moim wypadku. przeniesili mi jutrzejsze zajecia z teorii prawka jazdy na 19 do 21 :< a jako, ze mi tam obecnosci sprawdzaja, zebym wyrobil to ustawowe 30 godzin to nie mam szans sie urwac :/ wiec raczej sobie nie zagram :<
Zapisane

gizmo666

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 502
    • Zobacz profil
Odp: Poznań
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 14, 2008, 10:25:13 pm »

no trudno zostaje zawsze next week
Zapisane
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=3382045

LSJ wrote:
I have no idea what this question is asking.
But I suspect the answer is: card text.

Qkieu

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2180
  • Retired pro.
    • Zobacz profil
Odp: Poznań
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 16, 2008, 02:57:43 pm »

A propos next week:

poniedziałek: od 18
wtorek: n/a
środa: od 18
czwartek: n/a
piątek, sobota, niedziela: dostosuję się :)
Zapisane

BigMik

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
Odp: Poznań
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 19, 2008, 01:57:25 pm »

Dla mnie sroda od 18 w nastepnym tygodniu, reszta dni raczej odpada.
Zapisane

Qkieu

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2180
  • Retired pro.
    • Zobacz profil
Odp: Poznań
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 19, 2008, 03:12:32 pm »

ok, wiec sroda
Zapisane

kldl

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 27
    • Zobacz profil
Odp: Poznań
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 19, 2008, 06:41:44 pm »

środa ok
Zapisane
Strony: [1] 2 3 ... 39