Polskie Forum VTES

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Autor Wątek: Gangrele Combat Animalism + Fortitude  (Przeczytany 4211 razy)

Migalart

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 517
    • Zobacz profil
Gangrele Combat Animalism + Fortitude
« dnia: Kwietnia 19, 2009, 09:35:25 pm »

3x   Bothwell      3   ani for
1x    Gustavo Morales   4   ani cel for
1x    Jezebelle      4   ani for pro
1x    Lord Ashton   5   for pro ANI
1x    Antonino      6   ani pre pro FOR
3x   Sophia Watson   6   obf pro ANI FOR
1x    Beckett      7   cel ANI FOR PRO


Master            
5x   Blooddoll         
3x   Elder Lib         
1x   wallstreetnightfinancialnewspaper         
1x   wmrhtalkradio         
1x   krcgnewsradio         


Reaction            
8x   Cats quaidance         

Retainer
5 x Dog pack

Combat (animalism)            
8x   Conquer the beast         
8x   Drawing out the beast         
8x   Carion crows         
6x   Song of serenity         
            
Combat (fortitue)            
10x   rowlingthepunches         
5x   indomitability         
5x   resiliance      


Założenia:
- nie wchodze z nikim w kombat, delikatnie sobie bleeduje i hantinguje i podladowuje blooddolami
- mam nadzieje ze wyloze troche interceptu i nie zostane po cichu zbleedowany
- buduje na tyle interceptu zeby blokowac brzydkie posuniecia innych
- Conquer the beast + Drawing out the beast + Carion crows - zadaje 4 obrazenia na runde, praktycznie nieskonczona ilosc rund walki (do padniecia przeciwnika), wlasne orbazenia niweluje fortitude, Combat mam plynny na rece

ewentualna modyfikacja decku to dolozenie kilku "down operation" - razem z "Drawing out the beast" zadaje 1 obrazenia unpreventable agrevated, mozna wtedy olac "conquer the beast" i zmienic odrobine zestaw kart zmiejszajacych obrazenia

 
   
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 19, 2009, 09:37:51 pm wysłana przez Migalart »
Zapisane

Pudel

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2432
  • Retired pro
    • Zobacz profil
Odp: Gangrele Combat Animalism + Fortitude
« Odpowiedź #1 dnia: Kwietnia 19, 2009, 10:01:42 pm »

Czekaj, czekaj... ze niby gdzie jest ten intercept? Bo ja widze 3 radia i 8 Cats' Guidance tylko.
Na chwile obecna ten deck w ogole nie oustuje i to jest jego podstawowa wada. Nie robi poola jakos wybitnie, oraz nie blokuje, zeby przewinac jakos ten combat.
Zapisane
Cytat: zasłyszane
oczywiście nie ma nic złego w graniu dla przyjemności, sam zagrałem dwie takie gry w 2007

Sprzedaję single - wyślij swój want przez PM/maila/fb.
Selling VTES singles - pm/mail/fb me your wantlist. Paypal accepted.

Migalart

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 517
    • Zobacz profil
Odp: Gangrele Combat Animalism + Fortitude
« Odpowiedź #2 dnia: Kwietnia 20, 2009, 06:07:11 am »

no dobra, wiecej interceptu
to ma sens :)
Zapisane

baal

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2635
    • Zobacz profil
Odp: Gangrele Combat Animalism + Fortitude
« Odpowiedź #3 dnia: Kwietnia 20, 2009, 07:18:10 am »

combat bezsensowny, nie wyobrazam sobie gangreli bez clawsow albo earth meldow zamiast.
Zapisane

Migalart

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 517
    • Zobacz profil
Odp: Gangrele Combat Animalism + Fortitude
« Odpowiedź #4 dnia: Kwietnia 20, 2009, 08:26:31 am »

Z uwagami pudla zgadzam się - są konstruktywne ;)

Natomiast odnosnie ponizszego:
combat bezsensowny, nie wyobrazam sobie gangreli bez clawsow albo earth meldow

powiem tak - nie sprawdzilem tego cobatu w realu, wiec nie upieram sie ze musi byc dobry

ale fakt, że 99% deckow na combat gangreli opiera sie na protean nie musi oznaczac, ze nie mozna zrobic cos innego i to bedzie bez sensu


Zapisane

alek

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 4732
    • Zobacz profil
Odp: Gangrele Combat Animalism + Fortitude
« Odpowiedź #5 dnia: Kwietnia 20, 2009, 08:51:55 am »

krypta: po co te dwa wampiry az w trzech sztukach? sa jakies kluczowe?
mastery: 3x elder library?? Po pierwsze karta jest unikalna, wiec zagrasz tylko jedna, po drugie jest conajwyzej przecietna. wyjalbym wszystkie. W dobie vesseli, oparcie calego poolgaina wylacznie na blooddolach nie wypali, wloz troche jednych i drugich.
skoro nie atakujesz, tylko raczej blokujesz (przynajmniej takie masz zalozenie) to combat endsy tak Cie nie bola, wywal wszystkie psy.
oprocz tego w 100% zgadzam sie z Pudlem
Zapisane

Satrapa

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 710
    • Zobacz profil
Odp: Gangrele Combat Animalism + Fortitude
« Odpowiedź #6 dnia: Kwietnia 20, 2009, 09:48:15 am »

Jeżeli chcesz robić poola na blood dollach to weź pod uwagę fakt, że jeżeli przeciwnik gra vesselami to każdy B.D. posiedzi góra kilka tur na stole. Jeżeli chcesz robić poola na tym to albo (zgodnie z tym, co powiedziano wcześniej, zrób to częściowo na B.D. a częściowo na vesselach) albo wrzuć więcej B.D.

Wyrażenie bez spacji jest nieczytelne (to tak a propo masterów). W lokacjach interceptowych ja bym tu widział London Evening Star (choć jest trochę drogie w poolu), KRCG, Rumor Mill i ew. Wall Street Night (jeżeli masz/stać Cię to jeszcze Channel 10).
Jeżeli chcesz lekko bleedować to wrzuć coś do tego bleedu, retainerów unikalnych i/lub camera phone.
Zauważyłem specyficzną prawidłowość. Talia combatowa z uwzględnionymi kilkoma combat endami jest lepsza niż talia bez nich :P Polecam wrzucić kilka sztuk (jest coś na animaliźmie jeżeli się przy nim upierasz, choć nie widzę sensu). Poza tym jedną z najfajniejszych prewentek w grze jest flesh of marble. Zwłaszcza, jeżeli zakładasz combat wielorundowy. Pod tym kątem warto by moim zdaniem przetestować również Superior Mettle.
W kwestii interceptu to powiem, że: psy warto wymienić na raven spy'e, a do reakcji wrzucić coś odtapek. Zostawisz sobie 1 wampira do bloku, załóżmy, że zblokujesz 1 akcję, powalczy, odtapuje się z kotów (zakładamy szczęśliwy wariant, jeżeli brał z nich intercept to się już nie odtapuje) i kolejne akcje również może blokować tylko on niezależnie od tego, czy coś mu się stało czy nie.

Generalnie zgadzam się w całej rozciągłości z przedmówcami, ale jak czułem, że coś mogę dodać to dodałem. Aha jeżeli to dla Ciebie nie problem to załatw do tej talii ekoterrorystów. Szybciej się wystawisz, w większej ilości a koniec końców poola też z tego da radę robić.:)
Zapisane
Prośba o uściślenie lub rozwinięcie wypowiedzi to nie opinia.
Torpor czy infernal?

Migalart

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 517
    • Zobacz profil
Odp: Gangrele Combat Animalism + Fortitude
« Odpowiedź #7 dnia: Kwietnia 20, 2009, 10:08:15 am »

Bardzo dziękuję wszystkim za dobre uwagi :D

Ze mną jest ten problem, ze jestem przyzwyczajony do gry z czasow gdy nie bylo vesseli
Rozumiem ze vessele sa teraz popularne

Jezeli tak, to faktycznie wydapa dac 3 x vessel 3 x blooddoll


Co do elder lib - dla mnie to byl zawsze najwazniejszy master polepszajacy plynnosc na rece. Dlatego jestem gotow wsadzic 3 unikalne (ostatecznie gdy pojawi mi sie drugi elder na rece to jest rownoznaczne z posiadaniem 7 kart a nie 8) - czyli w najgorszym wypadku na pewien czas wychodze na 0

Nie wsadzilem hunting groundow ani ecco terrorist zeby zmniejszyc  liczbe masterow, gdybym mial cos dodawac, to w pierwszej kolejnosci wlasnie dodalbym te karty.

Nie jestem tylko zdecydowany czy w wiekszej ilosci przypadkow lepsze beda raveny (ewentualnie raptory) czy dog packi. - sprawa jest prosta - jak trafie na goscia z combat endami to lepsze dog packi, a jak trafie na goscia co regularnie wyciaga 3,4 stealth to lepsze intercepty - pytanie co sie zdarza częsciej ?

Z dog packami jest ten plus, ze gdy juz doprowadze do walki i uda mi sie zarzuc frenzy - to ginie kazdy vampir (nie pomoga uniki, celerity, additionale, equipment, combat endy, agrevated sa nie straszne, a jeden unpreventable damage na runde pozwala podciac nawet vampy z fortidue)

Zapisane

Satrapa

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 710
    • Zobacz profil
Odp: Gangrele Combat Animalism + Fortitude
« Odpowiedź #8 dnia: Kwietnia 20, 2009, 10:27:35 am »

Vessel ma 2 zalety:
1 jest trifflem
2 jak dotąd nic go nie pali.

Co do dog pack to jeżeli przeciwnik rzuci combat endy to trudno, ważne, że zablokowałeś i akcja nie wyszła. Najważniejsze to akcję złapać, chyba, że zamierzasz robić enter combaty. IMHO tylko wtedy dog pack jest naprawdę mocniej uzasadniony. Masterów i tak jest mało, więc nie ma co zmniejszać ich ilości. Jeżeli wrzucisz vessele to jeszcze mniej Ci przeszkadza ich ilość.
Zapisane
Prośba o uściślenie lub rozwinięcie wypowiedzi to nie opinia.
Torpor czy infernal?

baal

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2635
    • Zobacz profil
Odp: Gangrele Combat Animalism + Fortitude
« Odpowiedź #9 dnia: Kwietnia 20, 2009, 10:30:14 am »

Nie mowie ze nie mozna tylko ze twoj combat jako taki jest bez sensu, uzywasz carrionow ale bez aids from bats wiec walczysz na bliskim, bijasz za 1 tylko i to zwykly wiec specjlanie to nie jest straszne i niszczace.
Widze ze uzywasz pressow z conquera w takim razie wrzuc claws of dead zebys mial aggr z reki/ manewr.

Uwazam aggr z reki za wielka zalete proteana i karte ktorej nie nalezy lekcewazyc. Nawet Szewo dziadyga w swoich slynnych i znanych na cala europe Garou deku uzywa kilku.

Powod jest prosty, jestes bardziej skuteczny w eliminacji wampirow niz pukajac za raz i 2 z kruka.
Zapisane

warGrim

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5321
  • Ponury okurwieniec...
    • Zobacz profil
Odp: Gangrele Combat Animalism + Fortitude
« Odpowiedź #10 dnia: Kwietnia 20, 2009, 10:31:23 am »

Jak dla mnie to pierwsza lepsza polityka i nawet lekki S&B zjada ten deck w max 5 tur.  Preyowi tez nic nie jestes w stanie zrobic. Bleedy za 1 to raczej nie bola, a grajac bez odtapek to nawet nie jestes w stanie bleedowac wszystkim co masz na skladzie.
Zapisane
Every night and every morn
Some to misery are born.
Every morn and every night
Some are born to sweet delight.
Some are born to sweet delight,
Some are born to endless night.

Migalart

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 517
    • Zobacz profil
Odp: Gangrele Combat Animalism + Fortitude
« Odpowiedź #11 dnia: Kwietnia 20, 2009, 01:11:41 pm »

Powod jest prosty, jestes bardziej skuteczny w eliminacji wampirow niz pukajac za raz i 2 z kruka.

Pukuje za 1 + 2 z kruka + 1unprevetable z drawing out the beast - czyli razem za 4 punkty
i moge bez konca robic kolejne rundy walki
nawet wampir z 11 capacity wytrzyma max 3 rundy, chyba ze ma fortitude

Nie oplaca mi sie walic agrevatow z dwoch powodow:
- nie niszcze calej krwi przeciwnikowi
- musze stracic jeden krwi na np clawsy

W moim przypadku jestem w stanie zniszczyc cala krew wiekszosci wampirow na combacie - bez starty jakiejkolwiek krwii
Zapisane

Migalart

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 517
    • Zobacz profil
Odp: Gangrele Combat Animalism + Fortitude
« Odpowiedź #12 dnia: Kwietnia 20, 2009, 01:14:29 pm »

Jak dla mnie to pierwsza lepsza polityka i nawet lekki S&B zjada ten deck w max 5 tur.  

Bleed musiałby miec z lapy +2 stealth (ja mam z lapy 1 intercepta) - to jest oczywiscie latwe
jak wyprowadze dwie z trzech lokacji, to musialby byc juz +4 stelath - to jest juz ciut trudniejsze
A jak do walki dochodzi, to poporstu wampir umiera i koniec ;)
Zapisane

baal

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2635
    • Zobacz profil
Odp: Gangrele Combat Animalism + Fortitude
« Odpowiedź #13 dnia: Kwietnia 20, 2009, 01:29:04 pm »

Jasne twoj dek :)
Jednak nie zgodze sie ze skutecznoscia twojej idei poniewaz mam juz troche lat doswiadczenia i uwazam ze lepiej wrzucic 6 aggr niz 16 drawing + conquer.
Ale jak wspomnialem nie bede cie przekonowal.
Pytales ja odpowiedzialem :D
Zapisane

mirumo

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 4025
    • Zobacz profil
Odp: Gangrele Combat Animalism + Fortitude
« Odpowiedź #14 dnia: Kwietnia 20, 2009, 01:38:10 pm »

Apropos kombatu. Mnie idea oparcia combatu na aimalsimie bardzo sie podoba. Jak ktos grał na małej ilsoci aggravated dmg to napewno wie ze wyslanie w torpor wampira z full krwi praktycznie nic nie daje i za chwile znowu trzeba sie z nim meczyc, wyslanie w torpor pustego wampira na pewno jest lepsza opcja, pytanie tylko jakim kosztem... Animalsim jest bardzo mocnym combatem ale ten zaprezentowany w tym temacie raczej obsysa :P
Po pierwsze Aid from bats
Po drugie Carrion Crows
Po trzecie i czwarte Aid from bats  :lol:

Dla przykładu: wkladasz 12x Aid from bats, 8x carrion crows, do tego 1 albo 2 canine horde na equipmenty i cel guny, drawingi sobie darujesz albo wsadzasz doslownie kilka, do tego jak starcza miesjca mozesz wrzuci w ramach wyjscia awaryjnego kilka agrawek, ktore w razie czego moga posluzyc za dodatkowy manewr, calosc okraszasz 5-6 taste of vite i masz bardzo sprawny i wdzieczny moduł combatowy. Jak postanowisz grac z interceptem wrzucasz raven spy i pack aplha.
Zapisane
PVP Team