Zmieniłbym:
krypta:
-Kanimana Belghazi
+Le Dinh Tho (jest od niej stokroć lepszy, umiejętność potrafi zdobywać punkty)
-Marciana (wada i brak nec)
-Rudolfo (brak dom)
+Stefano
+jakiś dubel
biblioteka:
-2x Summon Soul
-1x Whispers from the Dead
-2x Sleeping Mind, The (szkoda krwi, sporo rzeczy i tak kosztuje, a i tak masz block denial ze świeczek+darmowe sedukcje)
-1x Ambrosius, The Ferryman (Wraith) (szkoda poola, i tak ukradną
jeśli już, to włóż Carltona, może się przydać do contestu)
+1 Aranthebes
-1x Talbot's Chainsaw (nawet jeśli zdecydujesz się zatrzymać Ambrożego, to szkoda poola w czystym bleedzie. Ambrożemu nie dasz, bo ukradną razem z nim, a akcji wampirów szkoda, skoro można bleedować. Już pomijam fakt, że to dwie karty w 90-kartowym deku
)
-3x Vessel
+PB:Cape Verde
+2x Blood Doll (BD+PB:CV tutaj lepsze od Vesseli)
+1x Dis Pater
+2x Dreams of the Sphinx
Zostają 3 wolne sloty - Można dołożyć bondinga/świeczkę/spectrala, Far Mastery, ew. jakieś inne techowe zabawki.