Polskie Forum VTES

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: [1] 2 3 ... 10

Autor Wątek: ECQ Poland - Bydgoszcz -24-25.06.2011  (Przeczytany 16863 razy)

warGrim

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5318
  • Ponury okurwieniec...
    • Zobacz profil
ECQ Poland - Bydgoszcz -24-25.06.2011
« dnia: Luty 17, 2011, 09:15:05 am »

Prosze wszystkich Prince'ow o ograniecie swoich lokalnych graczy i rozpropagowanie informacji o turnieju.
Prosze rowniez o pre-rejestrację chetnych graczy. Planuje kilka atrakcji, w zwiazku z czym zalezy mi na okresleniu przyblizonej ilosci graczy.
Pre-rejestracja rozpocznie sie w maju (po MP-kach).


Turniej : ECQ 2011 - Recure of the Homeland : Bydgoszcz
Data : 25.06.2011
Miejsce : Bydgoszcz - Wyższa Szkoła Gospodarki (szczegóły podam w terminie późniejszym)
Wpisowe : 35 PLN.
Format : 3R + Final (2h timelimit)
Start : 10.00 początek zapisów
           11.00 - 13.00 - pierwsza runda
           13.15 - 15.15 - druga runda
           15.15 - 16.30 - przerwa obiadowa
           16.30 - 18.30 - trzecia runda
           19.00 - 21.00 - FINAŁ

Chciałbym zaznaczyć, że godziny rozegrania poszczególnych rund mogą ulec zmianie (na poźniejszą ;)).

W okolicy jest kilka miejsc gdzie mozna solidnie zjesc. Ok 10 min od WSG jest Manekin (nalesniki), 3 min od WSG jest Kebab.
Oczywiście nie powinno być problemu z zamówieniem jedzenia na wynos.

Na miejscu przygotujemy worki na śmieci itp. dlatego prosimy, zeby miejsce pozostalo w stanie w takim, w jakim je zastaniemy.

Planujemy zrobic zarowno before- jak i after- party. :)

Turniej : ECQ 2011 - War Party : Bydgoszcz - Battle Frenzy
Data : 24.06.2011
Miejsce : Bydgoszcz - Sklep Pegaz - Pod Blankami 6/1A (szczegóły podam w terminie późniejszym)
Wpisowe : 15 PLN.
Format : 2R + FINAL (2h timelimit)
Start : podam w terminie pozniejszym (jako, ze bedzie juz cieplo, studenty beda mialy wolne, a oracujacy beda mieli dlugi weekend pradopodobnie zaczniemy kolo 15, zeby uwinac sie do 21)
Zapraszamy wszystkich spoza Bydgoszczy, no ostateczny trening przed turniejem (dla lokalnych graczy bedzie to ostatni turniej z cyklu Lokalnej Ligii VTES 2010/2011).
Po turnieju, udamy sie pewnie gdzies w swiat celem zwiedzenia ogrodkow piwnych itp.



Na dzien dzisiejszy wszystko wskazuje na to, ze mamy miejscoweczke na WSG - czyli tam gdzie bylo ECQ w 2006 roku.
Jako, ze jest to przestrzen "publiczna" na samym turnieju oraz w okolicach bedzie obowiazywal najprawdopodobniej calkowity zakaz spozycia alkoholu. Taka uwaga jest skierowana głównie do mnie samego :D




W tym temacie bede zamieszczal informacje dotyczace ECQ 2011, ktory odbedzie sie w Bydgoszczy 25.06.2011.
Na razie jestem na etapie zalatwiania lokalu, mam nadzieje, ze uda nam sie zorganizowac najwiekszy turniej w osotnich latac hw Polsce.
Licze na przybycie kilku osob z zagranicy, ale jak to bedzie zobaczymy.

Jak widzicie w temacie - turniej ma byc dwudniowy ;). W piatek popoludniu planuje zorganizowanie turnieju w formacie 2R plus final u Jabbasa w sklepie, bedzie to kolejna mozliwosc zdobycia slota na EC w Warszawie, a zarazem final pierwsej edycji Lokalnej Ligi VTES w Bydgoszczy.

W sobote odbedzie sie wlasciwy turniej ECQ.

Jak tylko bede mial jakies nowe informacje na temat turnieju , natychmiast Was o tym poinformuje w tym watku.

Dla osob, ktore bede chcialy wpasc do nas wczesniej planujemy zorganizowac jakis nocleg i jakies atrakcje :).

Lista osob :
100 % :
1. warGrim - Bydgoszcz - Marcin Watras - 4390024
2 . Marcin Szybkowski -  Dude - 1004070
3. Pączek - Maciej Frankowiak - 1006065
75 % :
1. wenanty - Volterra - Tomek Andruszkiewicz - 1005510
2. Aleksander Idziak - 3940009
3. Tomasz Kowalewski - 8500001
4. oro - warszawa - Michał Orowiecki - 1001702

50 % :
25 %
0% :
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 28, 2011, 06:03:57 am wysłana przez warGrim »
Zapisane
Every night and every morn
Some to misery are born.
Every morn and every night
Some are born to sweet delight.
Some are born to sweet delight,
Some are born to endless night.

jabbas

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 990
  • KiciKiciKici
    • Zobacz profil
    • Centrum Gier PEGAZ
Odp: ECQ Poland - Bydgoszcz -24-25.06.2011
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 17, 2011, 10:25:09 am »

Hej jakbyś chciał lokal za free to gadam teraz z WSG znowu...
darmowo i mega miejscówa w centrum blisko dworca :)

a 25.06 to już w sumie po roku akademickim więc raczej nie byłoby problemu z lokalem ;)
Zapisane
Centrum gier Pegaz: Gry planszowe, karciane, figurkowe, RPG
Tylko gry z polotem!
www.pegaz-gry.pl ...

Wejdź na nasz profil na Facebooku i Polub nas!

http://www.facebook.com/pages/Centrum-gier-Pegaz/147915328576385

warGrim

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5318
  • Ponury okurwieniec...
    • Zobacz profil
Odp: ECQ Poland - Bydgoszcz -24-25.06.2011
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 17, 2011, 11:03:06 am »

Jesli sie uda zalatwic lokal za free to super.
To jest weekend po Bozym Ciele, wiec raczej nie bedzie zjazdow, egzaminow itp.
Jak bedzie mozliwosc noclegu, to juz w ogole by bylo super :).

Pogadamy dzisiaj w sklepie.
Zapisane
Every night and every morn
Some to misery are born.
Every morn and every night
Some are born to sweet delight.
Some are born to sweet delight,
Some are born to endless night.

warGrim

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5318
  • Ponury okurwieniec...
    • Zobacz profil
Odp: ECQ Poland - Bydgoszcz -24-25.06.2011
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 06, 2011, 01:14:04 pm »

Update.
Zapisane
Every night and every morn
Some to misery are born.
Every morn and every night
Some are born to sweet delight.
Some are born to sweet delight,
Some are born to endless night.

baal

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2634
    • Zobacz profil
Odp: ECQ Poland - Bydgoszcz -24-25.06.2011
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 30, 2011, 11:42:32 am »

heh akurat ja jestem miedzy 9 i 19 :D
Ale moze bedzie jakis tani lot na 24 :)
Zapisane

warGrim

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5318
  • Ponury okurwieniec...
    • Zobacz profil
Odp: ECQ Poland - Bydgoszcz -24-25.06.2011
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 30, 2011, 11:43:27 am »

Stary - rezerwuj juz sobie bilety. :D
Zapisane
Every night and every morn
Some to misery are born.
Every morn and every night
Some are born to sweet delight.
Some are born to sweet delight,
Some are born to endless night.

Grim

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 463
  • Prince of Poznań
    • Zobacz profil
Odp: ECQ Poland - Bydgoszcz -24-25.06.2011
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 20, 2011, 04:41:33 pm »

Nie wiem jak reszta Poznania, ale powinienem się pojawić na oba dni i before/after party ;) tylko jak będzie z  tą opcją  noclegu :)
Zapisane

warGrim

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5318
  • Ponury okurwieniec...
    • Zobacz profil
Odp: ECQ Poland - Bydgoszcz -24-25.06.2011
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 20, 2011, 05:48:51 pm »

Nie wiem jak reszta Poznania, ale powinienem się pojawić na oba dni i before/after party ;) tylko jak będzie z  tą opcją  noclegu :)

Nocleg jest u Andrzeja na dzialce - nieco oddalonej od centrum ale da sie dojechac komunikacja miejsca bez problemu.
Jeden tramwaj pod sama uczelnie. Prawdopodobnie zorganizujemy jakies fury.
Mozliwe, ze uda mi sie z zona wynegocjowac, zeby kogos przekimac u mnie, ale bedzie raczej ciezko bo to bedzie dwa tygodnie przed terminem porodu ;).

Ilosc miejsc jest ograniczona, wiec oczywiscie radze sie wczesniej deklarowac ;)
Zapisane
Every night and every morn
Some to misery are born.
Every morn and every night
Some are born to sweet delight.
Some are born to sweet delight,
Some are born to endless night.

Dude

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 6154
  • Archbishop of Warsaw
    • Zobacz profil
Odp: ECQ Poland - Bydgoszcz -24-25.06.2011
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 21, 2011, 12:28:23 am »

sie wczesniej deklaruje :)
Zapisane
"It is no measure of health to be adjusted to a profoundly sick society" - Jiddu Krishnamurti

BACK FROM RETIREMENT

warGrim

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5318
  • Ponury okurwieniec...
    • Zobacz profil
Odp: ECQ Poland - Bydgoszcz -24-25.06.2011
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 21, 2011, 08:03:38 am »

sie wczesniej deklaruje :)

Ciebie to juz wczesniej sobie zapisalem :D.
Bedziemy Cie pokazywac z obwoznym show jako Maorysa  :twisted:
Zapisane
Every night and every morn
Some to misery are born.
Every morn and every night
Some are born to sweet delight.
Some are born to sweet delight,
Some are born to endless night.

Oro

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 942
    • Zobacz profil
Odp: ECQ Poland - Bydgoszcz -24-25.06.2011
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 21, 2011, 11:31:03 am »

jak akceptujecie niepijacych to wstepnie bym sie zglosil  :wink:
Zapisane
Myślicie, że puszki z napojami tak naprawdę są żywe i za każdym razem gdy bierzecie jedną ze zgrzewki i otwieracie, to tak naprawdę skręcacie jej karki i pijecie jej krew na oczach rodziny?

Nowy

  • Administrator
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1620
  • С.Т.А.Л.К.Е.Р.
    • Zobacz profil
Odp: ECQ Poland - Bydgoszcz -24-25.06.2011
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 21, 2011, 12:25:37 pm »

Mam w tym czasie urlop to się pojawię może także na turniej Ligii Bydgoskiej jak znajdę jakiś nocleg na ten czas. :wink:
Zapisane
"Prościej wyliczyć PIT niż trafić na Twój tok myślenia".

Santh

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2023
    • Zobacz profil
Odp: ECQ Poland - Bydgoszcz -24-25.06.2011
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 21, 2011, 01:17:43 pm »

co do tramwaju to niebylbym taki pewny czy nasze piekne miasto zdozy z remontem miedzy opera a r.grunwaldzkim, bo robia rozjazd w kierunku dworca pkp miedzy tymi przystankami
Zapisane

ZygA

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 860
    • Zobacz profil
Odp: ECQ Poland - Bydgoszcz -24-25.06.2011
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 21, 2011, 02:41:55 pm »

a ja jestem pewien ze się nie wyrobią   :lol:
Zapisane

warGrim

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5318
  • Ponury okurwieniec...
    • Zobacz profil
Odp: ECQ Poland - Bydgoszcz -24-25.06.2011
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 22, 2011, 09:44:02 am »

@Santh - daj znac co i jak, z noclegiem.
Napisz ile osob dasz rade przekimac itp.
Zapisane
Every night and every morn
Some to misery are born.
Every morn and every night
Some are born to sweet delight.
Some are born to sweet delight,
Some are born to endless night.
Strony: [1] 2 3 ... 10