jest sens, ale ma to swoje minusy. Rzeczy, które na szybko przychodza mi do glowy, ktore trzeba wziac pod uwage:
1. Pentex - najleszpa obrona jest chyba kontest, czyli trzeba miec w talii co najmniej jeden swoj, do tego moga byc tez wash/sudden i/lub mozliwosc zdjecia jesli nie pomoga mastery (inne wampy ze stealthem, ktore beda mogly go zdjac.
2. Combat - star decki sa w duzo gorszej pozycji w porownianiu z innymi taliami, jesli chodzi o granie przeciw kombatowi. Zwykle wystarczy, ze zabija nam "gwiazde" i gre mamy praktycznie skonczona. Mozliwosci obrony sa rozne:
a. granie combatem samemu - az do momentu, gdy "skoncza sie preventy". Wiele razy widzialem jak pod naporem malych wampow w koncu ginal nawet enkidu
b. secure heaven
c. chump blokerzy - do blokowania rushy, wyjmowania z torporu.
d. jake washington, carlton, ponticulus/ tye/ ambrozy
e. wiecej niz zwykle defensywnych kart combatowych (glownie combat endow)
3. Plan gry na wypadek gdyby "obrona stara" jednak zawiodla. Tak dobrac karty krypty i bilioteki, zeby mozliwie duzo kart mogly zagrac tez inne wampiry.
A za przyklady, ze watro niech posluza chociazby talie z rachel brandywine, nana buruku, arika, stanislava, saulotem, dmitra, maris streck i wieloma innymi wampami