Dziękuję za uwagi, teraz po kolei odpowiem:
Alek:
Moim pomysłem na ewentualne bloki (rzadko u nas grają ścianki, cept praktycznie nei istnieje, a jesli już - to ja nim nimi gram
) jest właśnie połączenie preventek i dawn operation (albo nawet samego dawn operation po uzbrojeniu w AK47). Preventy rzadko u nas występują, a jesli uzbroiłbym wampira w AK47, dorzucił dawn operation i chociaż raz ktoś by mnie spróbował zablokować ... Cóż, każdy następny by się zastanawiał. Już same 2x2 damage'a robi swoje, a z agrafkami.
Zresztą, po rzuceniu dawn operation wszyscy wolą zrezygnować z bloku (na podstawce jest taka możliwość, w innej talii zwykle ją dawałem dla kluczowych akcji - "rezygnujesz z bloku czy wolisz agrafki ?"). Może dać więcej dawn operation i preventek ? Chciałbym robić krzywdę każdemu kto będzie chciał mnie zablokować "bo nagle ma akurat 1 cepta", tak żeby każdy następny się zastanawiał, czy warto ryzykować. Z alastora mogę też sam wybrać, kogo chcę ukarać za pomocą AK47.
1.1. Multiacting - mogę dorzucić więcej freak drive'ów, myślałem o tym szczerze mówiąc, w pierwotnej wersji było ich trochę więcej, + governy/conditioningi dla combo "polityka->fd->bleed->fd-> enter combat np z alastora (to już naciągane combo, trochę musiałoby podejść, ale polityka + bleed powinno działać). Zmniejszyłem liczbę freak drive'ów na rzecz helikoptera (permanentna odtapka, z alastorem za 1 pool'a mi się spodobała - ale może źle kombinuję)Tylko przerzutki wyrastają u nas jak grzyby po deszczu, dlatego wolałem skupić się na polityce + combat i usunąć bleed (największe doświadczenie jakie wyniosłem jak na razie to wyspecjalizowana talia najczęściej wygrywa:) )
1.2. Stealth nie zadziała, problem z dyscyplinami to jedno, a drugie to dużo stealtha nie zda egzaminu - jeśli ktoś ma u mnie cepta, to najczęściej jest to ścianka. Generująca zwykle dużo cepta. [ Rekord to 6 chyba (raven spy x2, cat'sy, enhanced senses i coś jeszcze) ]
1.3 Pentex, dobra myśl - lubię Pentex'y
No i dla contestu też może się przydać.
Behemoth:
Fakt, parthenony można wyrzucić, zostały tylko dlatego, że wcześniej było trochę więcej masterów (dreams'y np., ale za często byłyby contestowane w moim otoczeniu i usunąłem). O lillith's blessing nawet nie myslałem, ale rzeczywiście może tu trochę zdziałać, krwi nigdy nie za wiele.
Perfect paragony też mogą się przydać dla kluczowych akcji (jedyne co mnie będzie blokować to nephandusy z unmasking). Myślałem o nich, ale usunąłem na zasadzie "blokujcie mnie, zobaczymy co wam z tego wyjdzie". Ale jak ktoś straci nephandus'a, a mi nie wejdzie polityka to w sumie stracę nawet więcej. Entrancement'y mogę zmniejszyć liczbę (największy problem mam z proporcjami kart
)
Inne preventki popieram, mogą się przydać, ale ciągle mam obawy przed combatem po zablokowaniu mojej akcji, kiedy użyję dawn operation. W wypadku zwiększonych obrażeń armor of vitality uchroni mnie przed 3-ma agrafkami (kosztem jednej krwi)ale zamienię za poradą na rolling with the punches, dużo lepiej zadziała - dzięki wielkie
I może rzeczywiście zdecyduję się na mix kilku innych (od czasu do czasu press/manewr też może się przydać). Absorb the mind był na wypadek kolegi, który polubił ostatnio entombmenty, ale fakt - zamieniamy na majesty, odtapowany wampir po niebezpeicznym combacie może się przydać
Przerzutki miały być dorzucone (redirection + Qui the vive) w ilości 4/2.
Krypta zdecydowanie do zmian, Hardestadt'a chciałbym jednego więcej, ale - nie zagra mi parity shift'a, zasadniczo poważnego pool gain'a i o dodatkowo przyzwoitej sile oustującej. Starałem się równoważyć tytuły tak, aby wampiry były z tytułem inner circle (dla alastora) i justicar'a (alastor+parity), pozostałe to prince'y dla samych paritek. No i KRC.
Chętnie odpowiem na wszelkie pytania, dlaczego akurat taka karta, a nie inna i oczywiście przyjmuję serdecznie wszelką krytykę.