Zagraj normalnym klanem do tego stworzonym - a nie pedalskimi brzydalami.
Brujah FTW !
A tak na serio :
Zadam Ci jedno podstawowe pytanie - co ten deck ma robic ?
Jesli na*cenzura*c 2-3 wampy i to wszystko , to udalo sie zlozyc go wlasciwie
.
Nie ma W OGOLE OUSTING powera. Zerowy - nie istnieje. Pedalskie Paritki, wchodza jak w maslo za 5 i daja poola. Ty wchodzisz za caly 1
.
Masz komentarze ponizej (tak - nudze sie chwilowo ) :
Zwykła polityka jest pedalska. Parity Shift jest najbardziej pedalskie. Combat na potencji to jest coś dla prawdziwych facetów. Jak by to zrobić, żeby działało i może nie zajmowało aż 90 kart?
Crypt (12 cards; Capacity min=7 max=9 avg=8)
============================================
1x Amadeo 8 ani aus pre OBF POT Nosferatu:2
1x Chester DuBois 7 for obf ANI POT Nosferatu:1
1x Marty Lechtansi 9 ani for DOM OBF POT Nosferatu:1
1x Murat 7 ser OBF POT Nosferatu:2
2x Nikolaus Vermeulen 7 ani for obf POT Nosferatu:2
3x Selma the Repugnant 8 ani for OBF POT Nosferatu:1
3x Sheldon, Lord of the Clog 9 for ANI AUS OBF POT Nosferatu:1
Krypta - rzecz gustu, lepsza oczywiscie grupa 4-5 bo ma dostep do dominacji, ale skoro sie uparles na 1-2 to luz Library (90 cards)
==================
Master (12)
1x Archon Investigation //moze byc, nie masz prawie obrony przed bleedem
1x Elysium: The Palace of Versailles // Nie przekonuje mnie ta karta/ wywalic dodac villeina
1x Fame // podstawa
2x Haven Uncovered // moze byc, ale chyba troche overkill (masz w pip wejsc w combat jak juz zalozysz archony, lepiej dodaj Second Traditions)
1x Labyrinth, The // Moze byc, ale czy potrzebne ? Przeciez chcesz sie bic, czyli maja Cie blokowac. Jak nie dojdzie szybko, to strata slota, a prawdopodobienstwo tego ze dojdzie w 20 kartach malutkie.
1x Pentex(TM) Subversion // dodaj jeszcze jednego.
4x Villein // za malo
1x Warsaw Station // kluczowa karta w Nosach, ja gram na 2 warszawach w deczorach na nich opartych.
Action (10)
3x Fourth Tradition: The Accounting // Ostatecznie moze zostac, ale dla mnie strata slota (lepiej wloz za to ze 2x Monster)
1x SchreckNET // jedna moze byc
6x Taunt the Caged Beast // Przy dostepie do Deep Songow, granie jakimkolwiek innym rushem z ANI/ani ma sensu tylko w Uni Freak Show i Enkidu multiaction
.
Polecam 2x Preternaturala i 2x Heroic might.
Political Action (10)
6x Anathema - duzo, ale to Twoj podstawowy poolgain.
4x Archon - 4 wydaje sie ok
Nawet w takim decku gralbym 4 Anathemy i 2 paritki, ale skoro sa dla Ciebie pedalskie (zapewne ich nie masz i dlatego tak piszesz
= zgadlem ???) to graj na anathemach.
Equipment (2)
2x Camera Phone // nie zauwazylem na poczatku - cos tam do ousta masz, ale mimo wszystko za malo. Wywal camerki i dodaj 2x Dreamsy, zeby polepszyc Flow, bo kuleje w tym decku. Z deep songami powinno byc lepiej.
Action Modifier (16) // ja bym zostawil wylacznie 2-4 karty stealtha (plus Swallowdy w ilosci 6) i ewentualnie 4-6 freakow. Jak dodasz Monstery bedziesz mial kolejna odtapke, dodatkowa z Warszawy. Jak juz mowilem wczesniej, jak Prey zblokuje, super - dostanie w dziaslo
2x Elder Impersonation
2x Faceless Night
2x Forgotten Labyrinth
6x Freak Drive
2x Lost in Crowds
2x Spying Mission
Reaction (4)
4x Second Tradition: Domain // za malo tradycji, w deckach bijacych, opartych na prince'acj/justicarach 7-8 to minimum. ja zazwyczaj gram na 8-10, chyba ze mam Ashury, to mniej.
Combat (30)
2x Amaranth // bez sensu - wywalic
2x Disarm // 2 techowe moga byc, ogolna koncepcja powinna byc taka, zeby lac do zera i posylac puste w torpor
6x Immortal Grapple // za malo IMO, 8-10 t odobra liczba
6x Slam // nie przekonuje mnie ta karta - ze 2-3 sztuki moga byc, ale 6 to przesada
6x Taste of Vitae // 6-8 to idealna liczba w takich deckach
6x Torn Signpost // 6 moze byc, jak zagrasz na preternaturalach + heroich might, powinno stykac
2x Trap // WTF ?? Out, zamiast tego immortale
Combo (6)
6x Swallowed by the Night
Braki :
Tension in the Ranks
Dragonbound
Monstery
Drugie tradycje
Dreamy, Heart itp. Do przewijania reki.
Uwagi ogolne :
Wez pod uwage fakt, ze w zasadzie grasz na schabach, wiec jak na plecach doistaniesz szsybki deck, to bye bye w 5-6 turze
. Pomysl, nad odchudzeniem krypty.
Dlatego przede wszystkim, back-rush, set up !!! Nie odwrotnie i nie mozesz rzucac sie na pale na punkty z przodu !
ja bym szedl w granie stolem, skoro masz Archony to idealnie pasuja Heroic Mighty i Preternaturale, ewentualnie Guardian Angel + Kevlary i masz maszynki do napierdalania
.
Strasznie boli brak dostatecznego ousta, wiec raczej pozwol najpierw preypowi nadgryzc grand preya, a pozniej go zarus*cenzura* na smierc
.
Inaczej nie bedziesz mial klopoty ze zjechaniem grand-preya (w dwie godziny z takim malym oustem bedzie ciezko).
Anathemy zagrywaj na poczatku tury i rob tak, zebys to ty zgarnial poola. Nie raz gralem z typami, ktorzy grali Anathemye jako ostatnia akcje w ogole nie myslac o tym, ze dadza zaraz preyowi, predatorowi poola
. Zawsze Anathema to zacheta dla innych zeby spetowac wampa, ale to Twoj deck ma to robic i czerpac z tego korzysci - nie inni.
Mam nadzieje, ze choc troche pomoglem