Polskie Forum VTES

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Autor Wątek: Heroes Might & Magic duel of champions  (Przeczytany 30977 razy)

Grim

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 471
  • Pączek
    • Zobacz profil
Odp: Heroes Might & Magic duel of champions
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwca 24, 2013, 10:15:40 pm »

 http://www.penny-arcade.com/static/duelofchampions  darmowe 275 seali i 3 boosterki :)
Zapisane

Amin

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 245
    • Zobacz profil
Odp: Heroes Might & Magic duel of champions
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwca 25, 2013, 03:36:02 pm »

Dzięki!

Dokładnie tego mi trzeba było :-)

Mój nik: AmineM2
Zapisane

Cormak

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 77
  • alias Kroma
    • Zobacz profil
Odp: Heroes Might & Magic duel of champions
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwca 30, 2013, 07:57:28 am »

http://www.penny-arcade.com/static/duelofchampions  darmowe 275 seali i 3 boosterki :)

Kurde link nie działa :/
A seale i boosterki by siadły jak złoto ;)
Zapisane

Amin

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 245
    • Zobacz profil
Odp: Heroes Might & Magic duel of champions
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwca 30, 2013, 09:22:49 am »

Zapisane

młody

  • Global Moderator
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 298
    • Zobacz profil
Odp: Heroes Might & Magic duel of champions
« Odpowiedź #19 dnia: Września 14, 2013, 06:55:03 am »

THANK5-4-THE-F4CEBOOK-LUV
Zapisane
To ja krewetka

modzelino

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 574
    • Zobacz profil
Odp: Heroes Might & Magic duel of champions
« Odpowiedź #20 dnia: Września 14, 2013, 09:21:07 pm »

po pierwsze: lubię kebeb, a po drugie....
po drugie: gra fajna, wpasowuje sie w modny obecnie kilmat free to play ale.... no wla sale, jesli ktos chce grac na poziomie a nie zostac na elo 1001 musi scielic kase w ta gre, gdzie więcej jest menagerów od marketingu niż ludzi od gameplayu itp. niby można grać za darmo, niby można sie fajnie bawic ale....
- nie można sie wymieniać:(
- spece od marketingu zadziałali, i w każdej edycji, dodajacej nowy dodatek, który tak naprawde jest ci potrzebny jak H U J W D U P I E, znajdzie sie jedna epicka karta która jest must have i musisz kupic 4-5 boxów zeby mieć:(
- co z tego ze kupisz, jak i tak po 100 busterach core nie masz dark assasina:)
ogólnie fajnie, ale mnie(subiektywnie) nie odpowiada scielenie kasy na bity, bajty megabajty:)

Wrobz

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 645
    • Zobacz profil
Odp: Heroes Might & Magic duel of champions
« Odpowiedź #21 dnia: Września 14, 2013, 10:17:45 pm »

Podpisuję się pod tym co napisał Łukasz. Było fajnie dopóki nie przekroczyło się 1000 LO. Jak ja widzę te decki i karty jakimi ludzie grają to szczena opada :(
Zapisane
" P A T I E N C E   I S   A   V I R T U E "

Amin

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 245
    • Zobacz profil
Odp: Heroes Might & Magic duel of champions
« Odpowiedź #22 dnia: Września 15, 2013, 12:19:04 am »

No cóż, zupełnie się z Wami nie zgadzam.

Paru topowych graczy nie wpuściło w grę ani centa i są, no cóż, topowi (np. L4m4b4l0n1k, jeśli mnie pamięć nie myli)

Gram jedną godzinę dziennie od początku czerwca i wydałem ok 60 PLN. Dobijam do Elo 1300 - ale właśnie zamierzam poeksperymentować z nowym deckiem, wiec pewnie mi spadnie. W turniejach szwajcarskich radzę sobie wystarczająco dobrze, żeby poważnie rozważać wydawanie pieczęci na bilety, a w Jackpot wchodzę na tier 4 (ostatnio w 4 grach, choć dziś poszło mi fatalnie). I generalnie wcale nie jestem dobrym graczem. Te 1500 pieczeci, które kupiłem nie ma wielkiego znaczenia - co odkryłem poniewczasie. 1500 pieczęci to jest ciut wiecej niż 1 box z nowego dodatku, albo ok 30-40 godzin gry. Gdybym miał choć trochę więcej czasu na granie to bym w ogóle nie rozważał wydawania kasy (a błędy jakie zrobiłem przy inwestowaniu pieczęci i złota w początkowej fazie gry kosztowały mnie znacznie wiecej niż te 1500).

To nie jest gra pay_to_win - choć naturalnie wydanie kasy przyspiesza proces składania talii zwłaszcza na początku.

- nie można sie wymieniać:(

Fakt. No ale gdyby można było się wymieniać to zdobycie kart byłoby: a) łatwe b) miałbyś typowe pay_to_win - tyle, że handlowali by za prawdziwą kasę gracze na e-bayu i Ubi nie zobaczyłaby ani grosza.

Jeśli granie ma być za darmo, a składki dobrowolne to jakoś nie widzę możliwości wymiany.
 

- spece od marketingu zadziałali, i w każdej edycji, dodajacej nowy dodatek, który tak naprawde jest ci potrzebny jak H U J W D U P I E, znajdzie sie jedna epicka karta która jest must have i musisz kupic 4-5 boxów zeby mieć:(

To na pewno nie jest prawdą. Gram Necro Fortune. Ani w VR ani w HotV nie ma dla mnie żadnego must_have_epic. Najbliżej tej kategorii było Strength of the Sea - ale tę akurat kartę można było zdobyć w Infernal Pit.

- co z tego ze kupisz, jak i tak po 100 busterach core nie masz dark assasina:)

I co z tego, że nie masz DA? Złóż deck bez niego. DA jest topową kartą w rush deckach - a w tej grze całkiem legalnie można grać innymi archetypami.

BTW w najbliższym czasie wejdzie nowa mechanika (Altar of Wishes), umożliwiająca zdobywanie pojedynczych kart, przy czym karty ze starszych edycji będą śmiesznie łatwe do pozyskania (każdy booster kupiony za seale będzie miał Dziką Kartę - epic z podstawki ma, wedle półoficjalnych przecieków, kosztować 8 Dzikich kart.)

ogólnie fajnie, ale mnie(subiektywnie) nie odpowiada scielenie kasy na bity, bajty megabajty:)


Z punktu widzenia gracza (nie kolekcjonera) nie widzę dużej różnicy między wydawaniem kasy na VTESA a wydawaniem kasy na DoC.

Tu i tu wartość leży w użyteczności do gry. Same w sobie karty nie mają żadnej wartości poza makulaturową.
Zapisane

Cormak

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 77
  • alias Kroma
    • Zobacz profil
Odp: Heroes Might & Magic duel of champions
« Odpowiedź #23 dnia: Września 15, 2013, 08:19:51 am »

No cóż, zupełnie się z Wami nie zgadzam.

Paru topowych graczy nie wpuściło w grę ani centa i są, no cóż, topowi (np. L4m4b4l0n1k, jeśli mnie pamięć nie myli)

Gram jedną godzinę dziennie od początku czerwca i wydałem ok 60 PLN. Dobijam do Elo 1300 - ale właśnie zamierzam poeksperymentować z nowym deckiem, wiec pewnie mi spadnie. W turniejach szwajcarskich radzę sobie wystarczająco dobrze, żeby poważnie rozważać wydawanie pieczęci na bilety, a w Jackpot wchodzę na tier 4 (ostatnio w 4 grach, choć dziś poszło mi fatalnie). I generalnie wcale nie jestem dobrym graczem. Te 1500 pieczeci, które kupiłem nie ma wielkiego znaczenia - co odkryłem poniewczasie. 1500 pieczęci to jest ciut wiecej niż 1 box z nowego dodatku, albo ok 30-40 godzin gry. Gdybym miał choć trochę więcej czasu na granie to bym w ogóle nie rozważał wydawania kasy (a błędy jakie zrobiłem przy inwestowaniu pieczęci i złota w początkowej fazie gry kosztowały mnie znacznie wiecej niż te 1500).

Cóż.. bez wydania ani złotówki dobiłem do ~~1300 jednak jest to bariera której przekroczyć nie mogę.  Dalej do idealnego decka brakuje mi z 10 -15 kluczowych kart.(nie wspominając o pomysłach na kilka innych które bym chciał złożyć) I według mnie są dwa wyjścia :
-Grać na umór
-Wpłacić sporo pieniędzy

Ani na jedno ani na drugie nie mam ochoty. Więc gra straciła moje zainteresowanie.

- nie można sie wymieniać:(

Fakt. No ale gdyby można było się wymieniać to zdobycie kart byłoby: a) łatwe b) miałbyś typowe pay_to_win - tyle, że handlowali by za prawdziwą kasę gracze na e-bayu i Ubi nie zobaczyłaby ani grosza.

Jeśli granie ma być za darmo, a składki dobrowolne to jakoś nie widzę możliwości wymiany.

I tutaj się mylisz. Problem do rozwiązania jest niesamowicie prosty i moim zdaniem diametralnie zwiększył by zainteresowanie grą oraz zwiększył wpływy do budżetu Ubisoftu.

Wprowadzić wewnątrz gry dom aukcyjny (bardzo podobny d tego w Diablo3) Gdzie można by było operować i złotem z gry i prawdziwą gotówką.  Oczywiście właściciel tej akcji czyli Ubisoft pobierałby jakiś % każdej transakcji.
Taki system bardzo dobrze sprawdził się w Diablo3 i praktycznie zniwelował do minimum akucje na ebay/allegro, jednocześnie przynosząc duże zyski dla producentów gry.
I ja osobiście do tej gry nie wrócę dopóki nie zrobią czegoś na ten kształt.
Zapisane

modzelino

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 574
    • Zobacz profil
Odp: Heroes Might & Magic duel of champions
« Odpowiedź #24 dnia: Września 15, 2013, 08:55:40 am »

dzieki Amin za to że wspomniałeś o altar of wishes, potwierdziłeś tylko moje zdanie:) samobój

jest to kolejna mechanika faworyzujaca ludzi wydająych pieczęci, a gdzie zdobyć pieczęci?(umówmy się że na początku te 1000-2000, idą szybko, ale potem dostajesz je tylko za level który dosyć powoli sie wbija) najlepiej kupić w sklepie:)

modzel85

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 564
    • Zobacz profil
Zapisane
Sorry Andrzej...

młody

  • Global Moderator
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 298
    • Zobacz profil
Odp: Heroes Might & Magic duel of champions
« Odpowiedź #26 dnia: Września 15, 2013, 11:28:44 am »

Z punktu widzenia gracza (nie kolekcjonera) nie widzę dużej różnicy między wydawaniem kasy na VTESA a wydawaniem kasy na DoC.

Tu i tu wartość leży w użyteczności do gry. Same w sobie karty nie mają żadnej wartości poza makulaturową.
A ja widzę zasadniczą różnicę.

Na vtesa wywaliłem kupę kasy, przestałem w pewnym momencie kupować i wszystkie bustery z wyjazdów oddawałem dla Bodzia.
Później nie grałem w ogóle. ALE przyszedł moment, że do gry  (dzięki Bogdanowi) wróciłem po paru latach letargu i karty których nie oddałem mogłem wykorzystać na nowo. Gra online  takich atrakcji nie przewiduje.
Za rok dwa tej gry M&M nie będzie pamiętał nikt i kartoników nikt też mieć ie będzie.
W irlu mam karty do których mogę wrócić. On-line nie.
Wydawanie kasy irl na jakiekolwiek gry on-line jest dla mnie niepojęte.

Grałem dziś i trafiłem na 3 kolesi (z rzędu) co w ranku mają połowę tego co ja, a kartami premium walili na lewo i prawo. Wwalić kasy musieli tyle za raz co moja wypłata. Taka gra jest *cenzura*a warta, Grać ileś tam (bez wydawania irl) gier żeby  im dorównać mi się nie uśmiecha. Wywaliłem i spokój.
Zapisane
To ja krewetka

Amin

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 245
    • Zobacz profil
Odp: Heroes Might & Magic duel of champions
« Odpowiedź #27 dnia: Września 15, 2013, 11:48:51 am »

Cóż.. bez wydania ani złotówki dobiłem do ~~1300 jednak jest to bariera której przekroczyć nie mogę.  Dalej do idealnego decka brakuje mi z 10 -15 kluczowych kart.

Który masz level, że spodziewasz się posiadania idealnego decka? Co byś powiedział graczowi we VTES, który po graniu tyle czasu ile Ty spędziłeś na graniu w DoC, chciałby mieć 'idealny deck'?

(nie wspominając o pomysłach na kilka innych które bym chciał złożyć) I według mnie są dwa wyjścia :
-Grać na umór
-Wpłacić sporo pieniędzy

Nie zgadzam się.

Można jeszcze cieszyć się z gry traktując ograniczone zasoby jak wyzwanie. Dokładnie tak samo jak to robią niektórzy gracze we VTESa składający to co dają radę z kart które posiadają.

Początkującym graczom we VTES, którzy nie chcą używać proxy też mówisz, że granie nie ma sensu dopóki nie złożą 'idealnego decka'? Czy może jednak ogladasz jego kolekcję i podpowiadasz jak wykorzystać najlepiej to co ma?


I tutaj się mylisz. Problem do rozwiązania jest niesamowicie prosty i moim zdaniem diametralnie zwiększyłby zainteresowanie grą oraz zwiększył wpływy do budżetu Ubisoftu.

Wprowadzić wewnątrz gry dom aukcyjny (bardzo podobny d tego w Diablo3) Gdzie można by było operować i złotem z gry i prawdziwą gotówką.  Oczywiście właściciel tej akcji czyli Ubisoft pobierałby jakiś % każdej transakcji. Taki system bardzo dobrze sprawdził się w Diablo3 i praktycznie zniwelował do minimum akucje na ebay/allegro, jednocześnie przynosząc duże zyski dla producentów gry.

Niestety to Ty się mylisz.

Po pierwsze: Diablo to gra buy_to_play. Oni już swoją kasę na grę zarobili bo kupiłeś kopię gry, zatem nie muszą się martwić brakiem wpływów realnej kasy. Po sprzedaniu 5 mln kopii gry (liczmy 200PLN za sztukę) realna kasa z aukcji to wisienka na torcie (ale jeśli masz dane dotyczące wpływu Blizzarda z aukcji przy takiej bazie graczy to możemy to przeestymować dla DoC i zastanowic się czy to dużo czy mało. A jesli nie masz takich danych - nie wydaje mi się, by Blizard ujawniał takie dane - to skąd wiesz, że to dużo?).

Po drugie: to rozwiazanie zabija Diablo, co przyznają sami producenci:

http://www.escapistmagazine.com/news/view/122980-Blizzard-Admits-Diablo-III-Auction-House-Was-a-Mistake

Wraz ze wzrostem ilości kart rosłoby prawdopodobieństwo powtórzenia tego scenariusza.

Po drugie: diablo to gra player vs monster (pvp jest dla zaawansowanych) - zanim zdobędziesz wartościowe przedmioty mija wiele czasu i wymaga to wiele wysiłku. Im jesteś bardziej zaawansowanym graczem tym łatwiej zdobywać dobre przedmioty. Najpierw musisz nastukać odpowiedni poziom a dopiero potem zdobywasz super-ekwipunek.

DoC jest grą player vs player od poczatku. I stąd wynika konieczność by karty były dostępne tym łatwiej im niższy poziom gracza (i ta tendencja się nasila wraz z wydawaniem kolejnych dodatków). Dlatego zdobycie pierwszych 2000 seali + 100 000 golda zabiera ca 10 godzin gry (z bonusami). To oznacza średnio 24-26 rarów i 2-4 epiców.

Już widzę jak ludzie stukają codziennie nowym kontem lvl 10 i codziennie wpuszczają na rynek taką ilość kart. Można by wprowadzić ogranicznik np lvl 20 ale wtedy to będzie po prostu 25-30 godzin grania więcej i ze 20 rarów (i 1-3 epiki) do shandlowania więcej. Niektórzy gracze dostawaliby po 50 rarów i 7 epików co kilka dni. A jak wprowadzisz ogranicznik gdzieś wysoko to zdyskryminujesz niskolevelowych graczy i doprowadzisz do jeszcze większego rozwarstwienia.

Po trzecie wreszcie: wprowadzenie handlu kartami za realną gotówkę grozi przekształceniem DoC w format pay_to_win przeciw czemu sam protestujesz, nie?

I ja osobiście do tej gry nie wrócę dopóki nie zrobią czegoś na ten kształt

W takim razie już się tam raczej nie spotkamy, bo moim zdaniem wprowadzenie takiego mechanizmu zabiłoby tę grę.

http://forum.jarock.pl/index.php?/topic/1024-kody-promocyjne/

Dzięki!

dzieki Amin za to że wspomniałeś o altar of wishes, potwierdziłeś tylko moje zdanie:) samobój

jest to kolejna mechanika faworyzujaca ludzi wydająych pieczęci, a gdzie zdobyć pieczęci?(umówmy się że na początku te 1000-2000, idą szybko, ale potem dostajesz je tylko za level który dosyć powoli sie wbija) najlepiej kupić w sklepie:)

Ale zmieniłbyś zdanie gdyby dzikie karty pojawiały się też w boosterach za golda, albo jako dodatkowa nagroda w boosterach zdobywanych/otrzymywanych w turniejach szwajcarskich?

Pieczęci (oraz jak zapowiedają twórcy także Dzikie Karty) zdobywa się/będzie sie zdobywać przez osiągnięcia.

I oczywiście w tej grze są dwa sposoby zdobywania kart: realna kasa lub realny czas. To chyba dobrze, że jest wybór? Czy nie?

Jeśli ktoś chce traktować te grę jak inne pay_to_play to nie powinien mieć oporów przed wydaniem 200PLN na pieczęci - co umożliwi kupienie ca. 6 boxów (prawdopodobnie dodatkowo ca 60 dzikich kart). Dodajmy do tego ca 2000 seali zdobywanych bez żadnego trudu na samym początku gry i mamy 80 Dzikich kart dla początkujacego gracza (po wejściu nowego dodatku epic z HotVa ma podobno kosztować 16 Dzikich kart - co jest ceną śmiesznie niską.) - nie licząc tych zdobywanych za złoto (nieznana jest jeszcze szansa na Dziką karte w boosterach za złoto).

A jesli ktoś chce grac 'na krzywy ryj' to spotyka pewne niedogodności. I tak powinno być, czy nie?

W ogóle nie mogę się nadziwić jak to jest:

1. dostajemy za darmo wypasioną karciankę.
2. dostajemy karty za samo granie w tę grę.

I jeszcze mamy pretensje, że wszystkie potrzebne karty nie są dostępne natychmiast, albo że gracze, którzy traktują te grę tak jak inne płatne gry maja trochę lepiej. No, mają. Gdyby nie mieli trochę lepiej to by gra się nie utrzymała.
Zapisane

Amin

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 245
    • Zobacz profil
Odp: Heroes Might & Magic duel of champions
« Odpowiedź #28 dnia: Września 15, 2013, 12:07:51 pm »


A ja widzę zasadniczą różnicę.

Na vtesa wywaliłem kupę kasy, przestałem w pewnym momencie kupować i wszystkie bustery z wyjazdów oddawałem dla Bodzia.
Później nie grałem w ogóle. ALE przyszedł moment, że do gry  (dzięki Bogdanowi) wróciłem po paru latach letargu i karty których nie oddałem mogłem wykorzystać na nowo. Gra online  takich atrakcji nie przewiduje.
Za rok dwa tej gry M&M nie będzie pamiętał nikt i kartoników nikt też mieć ie będzie.

To mozliwe. Mozliwe też, że za rok nie bedziesz miał z kim grać we VTES.

W irlu mam karty do których mogę wrócić. On-line nie.

Doprawdy? A jakoś w Diablo II można wracać a gra ma już 13 lat.


Wydawanie kasy irl na jakiekolwiek gry on-line jest dla mnie niepojęte.


A wydawanie kasy na piwo jest dla Ciebie pojęte? Ludzie wydaja pieniądze na to sprawia im przyjemność.

Powiem więcej: skoro Ubi dało mi kilkadziesiąt miło spędzonych godzin to zapłacenie im jakiejś kasy uważam za mój moralny obowiązek. Grając na krzywy ryj w fajną grę czułbym się jakoś tak krzywo.

Grałem dziś i trafiłem na 3 kolesi (z rzędu) co w ranku mają połowę tego co ja, a kartami premium walili na lewo i prawo. Wwalić kasy musieli tyle za raz co moja wypłata. Taka gra jest *cenzura*a warta, Grać ileś tam (bez wydawania irl) gier żeby  im dorównać mi się nie uśmiecha. Wywaliłem i spokój.

Rank czy lvl?

No i ilość kart premium wcale nie musi świadczyc o wywalaniu kasy. Serio. co szósty zwyczajny booster ma kartę premium. Do tej pory kupiłem za golda 1 booster premium a miałem już ponad 50 kart premium w tym rary (część kart premium kupiłem w infernal pit - a część spaliłem zanim zacząłem robić jedno z osiągnięć, czego żałuję).
Zapisane

Amin

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 245
    • Zobacz profil
Odp: Heroes Might & Magic duel of champions
« Odpowiedź #29 dnia: Września 16, 2013, 11:45:56 pm »

Zapisane