Polskie Forum VTES

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Autor Wątek: Ankieta VEKN dotyczący przyszłości Vtes  (Przeczytany 3128 razy)

Migalart

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 517
    • Zobacz profil
Ankieta VEKN dotyczący przyszłości Vtes
« dnia: Marzec 01, 2016, 07:33:13 pm »

wątek już się przewinął w jednym z tematów, ale liczy się każdy głos, więc zachęcam wszystkich do wypełnienia

na razie z Polski jest 25 głosów. Pokażmy siłę! :D

http://moje-ankiety.pl/respond-82422.html
Zapisane

Manit0u

  • Global Moderator
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1456
    • Zobacz profil
Odp: Ankieta VEKN dotyczący przyszłości Vtes
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 02, 2016, 01:59:05 pm »

Widzę, że jestem w mniejszości, która by chciała mniejszą ilość kart w base secie za to częstsze releasy dodatków (4 w roku po 150 kart, to daje dodatek co 3 miesiące). Dzięki temu ewentualni nowi gracze by mieli łatwiejszy start a częstsze dodatki by sprawiały, że meta by mogła ciągle ewoluować i nie byłoby takiego zastoju.
Zapisane
Time is precious. Waste it wisely.

Migalart

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 517
    • Zobacz profil
Odp: Ankieta VEKN dotyczący przyszłości Vtes
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 02, 2016, 02:32:20 pm »

ja bym chcial base set 1000
i jeden sredni dodatek na rok

za dużo smieciastych kart jest aktualnie
Zapisane

Nowy

  • Administrator
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1621
  • С.Т.А.Л.К.Е.Р.
    • Zobacz profil
Odp: Ankieta VEKN dotyczący przyszłości Vtes
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 02, 2016, 02:33:25 pm »

Widzę, że jestem w mniejszości, która by chciała mniejszą ilość kart w base secie za to częstsze releasy dodatków (4 w roku po 150 kart, to daje dodatek co 3 miesiące). Dzięki temu ewentualni nowi gracze by mieli łatwiejszy start a częstsze dodatki by sprawiały, że meta by mogła ciągle ewoluować i nie byłoby takiego zastoju.

Przy takim natłoku dodatków trzeba by wprowadzić cykle aby nagle nie było powtórki z rozrywki stary VtES.
Zapisane
"Prościej wyliczyć PIT niż trafić na Twój tok myślenia".

Manit0u

  • Global Moderator
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1456
    • Zobacz profil
Odp: Ankieta VEKN dotyczący przyszłości Vtes
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 02, 2016, 02:49:21 pm »

Nie mam nic przeciwko cyklom.
Zapisane
Time is precious. Waste it wisely.

Szewski

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 3523
    • Zobacz profil
Odp: Ankieta VEKN dotyczący przyszłości Vtes
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 02, 2016, 03:26:55 pm »

Nie mam nic przeciwko cyklom.

cyckom? :)
Zapisane
Dlaczego jestem bucem?

a) bo usuwam posty z partyzanta korzystając z prawa administracji, które sam sobie nadałem
b) bo  moje poczucie humoru jest wysublimowane i nie takie prostackie jak te, które napotykam w postach, które z partyzanta usuwam
c) i

Satrapa

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 710
    • Zobacz profil
Odp: Ankieta VEKN dotyczący przyszłości Vtes
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 02, 2016, 06:31:25 pm »

Osobiście bym chciał 4 setów rocznie. 3*60 kart wg. starego formatu z Twilight Rebelion i Ebony Kingdom i 1 * 150. Przy czym wolę tcg niż LCG dla gry z mechaniką vtesa. Najchętniej bym widział odświeżenie gry przez niedużą korektę mechaniki, lekką zmianę layoutu (tak jak w przeszłości) i świeży start z zachowaniem kompatybilności większości kart i sukcesywnym ich uznawaniem do turniejów (np. w momencie ponownego wydania carrion crows można użyć starych kart na turnieju).
Moim zdaniem kilka przegiętych kart powinno zniknąć, reszta być poddana korekcii (darmowy blood doll z jakimiś ograniczeniami i płatny vessel bez ograniczeń, ale nie udupiający blood dolla, minion tap z ograniczeniami i wersja płatna bez takowych). Nowe edycje wampirów (usuwające z gry starsze wersje często za grosz nie pasujące do wersji z erpega) z  wieloma grupami robionymi z długoterminowym balansem na myśli (żeby nie było takich sytuacji jak np. u Kiasydów, gdzie nie było powodu żeby grać 2gą i 6tą grupą, bo 4 oferowała w zasadzie to samo tylko z większą ilością wampirów oraz z lepszym rozkładem dyscyplin - BB dobrze zrobili imho i w wypadku linii krwi powinni pójść podobną drogą z wszystkimi). Poza tym chętnie bym zobaczył w grze wilkołaki, magów i odmieńce, ale z lepszą mechaniką niż Imbuedzi.
« Ostatnia zmiana: Marzec 02, 2016, 08:02:51 pm wysłana przez Satrapa »
Zapisane
Prośba o uściślenie lub rozwinięcie wypowiedzi to nie opinia.
Torpor czy infernal?

Manit0u

  • Global Moderator
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1456
    • Zobacz profil
Odp: Ankieta VEKN dotyczący przyszłości Vtes
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 02, 2016, 10:37:36 pm »

Nie mam nic przeciwko cyklom.

cyckom? :)

Cycki też mi nie przeszkadzają :P
Zapisane
Time is precious. Waste it wisely.

alek

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 4683
    • Zobacz profil
Odp: Ankieta VEKN dotyczący przyszłości Vtes
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 04, 2016, 02:44:25 pm »

na razie odpowiedzi z Polski niezbyt dużo - 26. Większość znaczących europejkich krajów ma więcej.
Zapisane

Twardy

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 216
  • Sargath
    • Zobacz profil
Odp: Ankieta VEKN dotyczący przyszłości Vtes
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 27, 2016, 10:01:43 pm »

Luknę ankietę wieczorem, ale jak pisze Satrapa szkoda, że w momencie rozwoju Vtesa nie zdecydowano się na dodanie wilkołaków czy magów jako samodzielnych grywalnych frakcji. Ogólnie nie wiem jak was ale w Maskaradzie bardzo irytowała mnie liczba pierdyliardu klanów, gdzie fabularnie dochodziło do tego, że w mieście żyło 15 wampów i każdy z innego klanu. Vtes kulał na tym jakimiś krzywym klanami, po 4 wampy na krzyż.
Z resztą ja i tak właściwie nie grywam więc co tu będę gadał; )
Zapisane
God is now here or God is nowhere ?

Manit0u

  • Global Moderator
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1456
    • Zobacz profil
Odp: Ankieta VEKN dotyczący przyszłości Vtes
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 28, 2016, 09:59:25 am »

Luknę ankietę wieczorem, ale jak pisze Satrapa szkoda, że w momencie rozwoju Vtesa nie zdecydowano się na dodanie wilkołaków czy magów jako samodzielnych grywalnych frakcji. Ogólnie nie wiem jak was ale w Maskaradzie bardzo irytowała mnie liczba pierdyliardu klanów, gdzie fabularnie dochodziło do tego, że w mieście żyło 15 wampów i każdy z innego klanu. Vtes kulał na tym jakimiś krzywym klanami, po 4 wampy na krzyż.
Z resztą ja i tak właściwie nie grywam więc co tu będę gadał; )

To akurat sprytnie zrobili w nWoD, bo tam mogłeś mieć wampy każdy z innego klanu ale nie miało to znaczenia bo klany były drugorzędne względem covenantów (frakcji).
Zapisane
Time is precious. Waste it wisely.

alek

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 4683
    • Zobacz profil
Odp: Ankieta VEKN dotyczący przyszłości Vtes
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 29, 2016, 11:58:02 am »

typowy ból każdego systemu, gdzie twórcy bez opamiętywania wydawali kolejne dodatki za każdym razem wprowadzając do settingu coś nowego. Po pewnym czasie zrobiło się to dość niestrawne.
Zapisane