Wejścia w walkę można poblokować, a poza tym część walk będzie miała miejsce po bloku Rachel/Gregera, także tych nie liczyłem. Manewry masz też jeszcze niby dostępne z Claws of the Dead, ale są kosztowne, zagra je tylko Rachel i w teorii mają inne przeznaczenie. Zamieniłbym po prostu część stealthów na kolejne Swallowed by the Night, ewentualnie wrzucił parę sztuk Body Flare, żeby mieć jakąś opcję przeciwko dekom, które i tak przemanewrują.
Jako czynnik odstraszający od blokowania wampirów moduł może się sprawdzić, ale oprócz trzech parit nie bardzo widzę tu akcje, które ktoś miałby chcieć blokować. Chyba że mówimy o potencjalnym bleedzie za 3 Rachelą w turze każdego gracza, ale do tego potrzebujesz Homunculusa i Enkil Coga, a do podtrzymania tego na dłuższą metę wypadałoby żeby została perfekcjonistką. Jeśli tak, to zwiększyłbym ilości tych kart, ewentualnie pomyślał nad alternatywą (np. w/w Codex).