Polskie Forum VTES

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6

Autor Wątek: Elder Scrolls: Legends  (Przeczytany 5415 razy)

Michał!

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 307
    • Zobacz profil
    • http://michalmisztal.blogspot.com/
Odp: Elder Scrolls: Legends
« Odpowiedź #60 dnia: Lipiec 12, 2019, 05:50:15 pm »

Cisnę dalej, Rank 6.

Czy na 32 poziomie nie powinienem dostać legendarnej karty? Bo wpadł mi tylko jakiś epic z endurance.

Nowy

  • Administrator
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1570
  • С.Т.А.Л.К.Е.Р.
    • Zobacz profil
Odp: Elder Scrolls: Legends
« Odpowiedź #61 dnia: Lipiec 13, 2019, 04:31:25 pm »

« Ostatnia zmiana: Lipiec 13, 2019, 04:41:48 pm wysłana przez Nowy »
Zapisane
"Prościej wyliczyć PIT niż trafić na Twój tok myślenia".

Manit0u

  • Global Moderator
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1362
    • Zobacz profil
Odp: Elder Scrolls: Legends
« Odpowiedź #62 dnia: Lipiec 14, 2019, 05:07:09 pm »

To takie moje przemyślenia :)

https://prnt.sc/oejogf - wywal arrow in the knee, finish off, ransack i glass greaves. Jak masz to koniecznie 3x lightning (do każdego decku z niebieskim, zawsze). Kolejne karty do potencjalnego wywalenia to baron of tear (jeden wiele Ci nie pomoże, jak masz więcej to dorzuć schemerów). Fajnie na last gaspach działa Balmora Spymaster ale to epic. Kolejne rzeczy to steel sword i redoran enforcer, które nic praktycznie nie robią. Z nagród za levelowanie i kampanię w podstawce możesz dorzucić sobie więcej prophecy w stylu Camlorn Sentinel, Blacksap Protector, Fighter's Guild Recruit czy Moonlight Werebat (jak masz go z drainem i prophecy już). Do comba z cunning allay chcesz sporo niebieskiego więc najlepiej wyposażyć się w następujące karty: 3x lightning, 3x wardcrafter, 3x camlorn sentinel, 3x shrieking harpy (wardcrafter i harpie są rare, reszta to commony więc łatwo wycraftować jak coś).


Pozostałych nie będę komentował chwilowo. Dla ułatwienia, tutaj macie listę najlepszych kart z core setu (tylko common i rare), które prawie zawsze warto włożyć do decku:

Blue:
Cruel Firebloom
Crown Quartermaster
Firebolt
Dunmer Nightblade
High Rock Summoner
Shrieking Harpy
Wardcrafter
Camlorn Hero
Camlorn Sentinel
Cunning Ally (jak masz dużo niebieskiego)
Mace of Encumbrance
Dres Renegade
Elusive Schemer
Firestorm
Lightning Bolt
Royal Sage
Tome of Alteration
Fate Weaver

Red:
Rapid Shot
Steel Scimitar
Afflicted Alit
Greystone Ravager
Battlerage Orc
Morkul Gatekeeper
Skaven Pyromancer
Bangkorai Butcher (tylko w orkach ale wtedy to jest mega karta)
Triumphant Yarl

Yellow:
Execute
Scouting Patrol
Bruma Profiteer
Fifth Legion Trainer
Eastmarch Crusader
Hive Defender
Imperial Reinforcements
Piercing Javelin
Golden Saint

Green:
Curse
Shadow Shift
Daring Curpurse
Dune Stalker
Fighters Guild Recruit
Murkwater Witch
Thieves Guild Recruit
Blacksap Protector
Dune Smuggler
Giant Bat
Goblin Skulk (świetne combo z curse i np. cruel firebloom)
Nimble Ally (mega karta jak masz dużo zieleni w decku)
Territorial Viper
Cliff Racer
Soulrest Marshal
Chaurus Reaper

Purple:
Dragontail Savior
Enchanted Plate
Windkeep Spellsword
Haunting Spirit
Tree Minder
Wrothgar Artisan
Young Mammoth
Midnight Sweep
Black Worm Necromancer

Neutral:
Lurking Crocodile
Crushing Blow
Dwarven Sphere
Slaughterfish Spawning
Vicious Dreugh
Dark Harvester

Na początek proponował bym składanie talii głównie na tych kartach. Zaczynajcie standardowo od włożenia 9-12 prophecy a potem lecicie po liście (karty pogrubione są priorytetowe bo mega value) i patrzycie co wam najbardziej pasuje do wybranej strategii. Potem uzupełniacie czym tam macie, pamiętajcie tylko, że lepiej włożyć 3 szt. common/rare karty niż 1 szt. epica czy legendarki bo większy impact to będzie miało. No i nie przesadzajcie z akcjami na starcie. W talii powinniście mieć ok 40 stworków.

Zanim dojdziecie do wyższych rang (5+) i będziecie grać przeciwko innym początkującym to kluczowy jest dobry flow i wartość karty w stosunku do kosztu. Powyżej wylistowałem takie, które na pewno nie będą się marnować :)

Przykładowo prophecy assassin:
3x Curse
3x Crown Quartermaster
3x Firebolt
3x Daring Cutpurse
3x Fighters Guild Recruit
3x Shrieking Harpy
3x Wardcrafter
3x Blacksap Protector
3x Camlorn Sentinel (albo Camlorn Hero jako bardziej ofensywna opcja)
3x Cunning Ally
3x Goblin Skulk
3x Nimble Ally
3x Dres Renegade
3x Royal Sage
3x Lightning Bolt
3x Cliff Racer
2x Fate Weaver

Tani i skuteczny agro deczek.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 15, 2019, 10:58:51 am wysłana przez Manit0u »
Zapisane
Time is precious. Waste it wisely.

Nowy

  • Administrator
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1570
  • С.Т.А.Л.К.Е.Р.
    • Zobacz profil
Odp: Elder Scrolls: Legends
« Odpowiedź #63 dnia: Lipiec 14, 2019, 07:25:26 pm »

Po twoich radach talia działa lepiej, dzięki za podpowiedzi.:-)
Zapisane
"Prościej wyliczyć PIT niż trafić na Twój tok myślenia".

Michał!

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 307
    • Zobacz profil
    • http://michalmisztal.blogspot.com/
Odp: Elder Scrolls: Legends
« Odpowiedź #64 dnia: Lipiec 14, 2019, 07:51:06 pm »

A to moja: https://imgbbb.com/image/3Q5H7 (ucięło 3 Finish Off i 3 Master of Thieves)

Jeśli wygram jeszcze dwie gry z rzędu, wejdę na rank 4.

Ostatnie zmiany to Ungolim oraz Mundus Stone za 2 Swift Strike'i. Ten pierwszy, bo trzy karty w talii z 3/3, Lethal i pociągnięciem kolejnej karty za koszt 1 wydają mi się czymś przydatnym (choć grałem z tym dopiero kilka razy i jeszcze nie miałem okazji przekonać się, czy mam rację), a Mundus Stone, bo potrafi robić prześmieszne rzeczy z moimi dzielnymi wojownikami.

Finish Offy sprawdzają mi się świetnie (lepiej od Leaflurkerów) i na chwilę obecną nie mam zamiaru się ich pozbywać.

Manit0u

  • Global Moderator
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1362
    • Zobacz profil
Odp: Elder Scrolls: Legends
« Odpowiedź #65 dnia: Lipiec 15, 2019, 01:50:07 am »

A to moja: https://imgbbb.com/image/3Q5H7 (ucięło 3 Finish Off i 3 Master of Thieves)

Jeśli wygram jeszcze dwie gry z rzędu, wejdę na rank 4.

Ostatnie zmiany to Ungolim oraz Mundus Stone za 2 Swift Strike'i. Ten pierwszy, bo trzy karty w talii z 3/3, Lethal i pociągnięciem kolejnej karty za koszt 1 wydają mi się czymś przydatnym (choć grałem z tym dopiero kilka razy i jeszcze nie miałem okazji przekonać się, czy mam rację), a Mundus Stone, bo potrafi robić prześmieszne rzeczy z moimi dzielnymi wojownikami.

Finish Offy sprawdzają mi się świetnie (lepiej od Leaflurkerów) i na chwilę obecną nie mam zamiaru się ich pozbywać.

Odnośnie deczku: Ungolim, Fighters i Thieves Guild Recruit, Mundus Stone, Finish Off i Tenmar Swiftclaw są zbyt wolne do tego decku. Za dużo tempa tracisz na nich.

Widzę pora podać wam więcej porad i wyjaśnić dokładniej dlaczego Finish Off (Mundus też, ale bawcie się póki możecie) to zła karta.

Sekretem do konsekwentnych zwycięstw w TESL jest kontrolowanie ręki swojej i przeciwnika. Bardzo często zdaża się, że mniej doświadczony gracz wypluwa zbyt szybko karty. Owszem, zabierasz przeciwnikowi życie ale łamiesz runy i on dostaje karty na rękę a potem zagrywa np. taki Ice Storm, który czyści Ci stół. W takiej sytuacji nie ma znaczenia, że on został na 1 życia jeżeli ty spaliłeś całą swoją rękę i możesz zagrać jedną kartę na turę. Tak z regóły kończy się rumakowanie aggro decków (i dlatego np. Triumphant Jarl jest taki dobry, bo pozwala Ci dociągnąć więcej kart i kontynuować agresję).

Teraz dochodzimy do kart w stylu Finish Off. Kosztuje 2 i jako celu wymaga rannego przeciwnika, co najczęściej oznacza, że albo musisz zaatakować go swoim stworkiem, albo użyć innej karty, która zada mu damage (taki Rapid Shot np.) i tutaj pojawia się pierwszy problem: używasz 2 kart, aby pozbyć się 1 karty przeciwnika (często więcej jeżeli ma np. warda). Działa to też tak naprawdę tylko na stworki, których normalnie twoje stworki nie są w stanie zatłuc, czyli najprawdopodobniej tracisz na tej akcji stworka. W tym momencie Leaflurker jest dużo lepszy bo daje ten sam efekt i zostawia Cię ze sporym stworem w stole. Od biedy też można go po prostu zagrać jako stwora bez efektu, więc tak naprawdę nigdy nie jest martwą kartą.

Do tego dochodzi jeszcze kwestia konkurencji dla Finish Off w slocie kart z kosztem 2, a ta jest dosyć sroga nawet w samej zieleni. Daring Cutpurse, Dune Stalker, Fighters Guild Recruit, Thieves Guild Recruit, Murkwater Witch, Mournhold Traitor, Snake Tooth Necklace, Sly Marshblade, Suran Pawnbroker, Suthay Bootlegger, Morag Tong Assassin, Mad Dash, Gloomlurker, Grand Ball, Inspiring Soldier. Każda z tych kart jest lepsza od Finish Off (chociaż nie każdą wsadzisz do każdego decku, ale większość śmiało można pakować) :) Nie mówiąc już o mocarnych 2-kosztowych kartach z innych kolorów, jak np. Wardcrafter, który pozwala Ci robić przewagę w stole jak mało która inna karta.

Ogólnie chodzi o to, że chcesz budować przewagę zagrywając mniej kart niż przeciwnik, co często oznacza granie jednej karty w turze, najlpeiej takiej, która wykorzystuje maksimum many i daje Ci maksimum korzyści. Finish Off ma po prostu zbyt dużo warunków do spełnienia. Zwłaszcza, jak nie masz rozbudowanej kolekcji i mocne karty nie są częstym widokiem w Twojej talii, właściwie ostatnia rzecz, jaką chcesz dobrać jak masz pustą rękę to właśnie Finish Off. Na przyszłość przeanalizuj każdą jedną kartę w Swojej talii i zadaj sobie takie pytania:
1. Kiedy bym chciał żeby przyszła? (early, mid, late, itp.)
2. Czy to karta defensywna czy ofensywna? (w agro decku raczej nie chcesz mieć zbyt dużo defensywnych)
3. Co pozwoli mi zmienić w stole/ręce? (w jaki sposób przybliża mnie do zwycięstwa? To akurat ważne pytanie, bo w sytuacji jak ty masz 20 hp, przeciwnik 7, on ma w stole stwora 7/5, nawet rannego, a ty 2 stwory 2/2 to też nie chcesz Finish Off bo nawet samym stołem zdołasz zabić przeciwnika zanim on zabije Ciebie i wolisz raczej powiększać Swoją przewagę zamiast redukować zdolności przeciwnika w tym momencie)

Takie moje 2 centy :P

Jak chcesz koniecznie składać deczek na woundowanie to proponuję rozważyć takie combo:
0 Curse
1 Drain Vitality
2 Murkwater Witch
3 Goblin Skulk
4 Murkwater Shaman/Drain Blood
5 Leaflurker
6 Shearpoint Dragon
7 Chaurus Reaper

Karty, które mega się combują ze sobą i masz coś w każdym stopniu mana curve.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 15, 2019, 11:03:14 am wysłana przez Manit0u »
Zapisane
Time is precious. Waste it wisely.

Manit0u

  • Global Moderator
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1362
    • Zobacz profil
Odp: Elder Scrolls: Legends
« Odpowiedź #66 dnia: Lipiec 15, 2019, 10:45:36 am »

Dla kompletności podaję też listę najlepszych epiców z core do craftowania, żebyście nie popełnili takiego błędu jak ja i nie soul trapowali trzech premium bone colossusów, żeby wycraftować bezużyteczne karty...

Pogrubione najlepsze i najbardziej uniwersalne kartony, które znajdą miejsce w wielu deczkach. Resztę epiców możecie w zasadzie olać.

Red:
Blighted Alit
Withered Hand Cultist
Earthbone Spinner
Markath Bannerman
Child of Hircine
Belligerent Giant
Wrothgar Forge

Blue:
Balmora Spymaster
Shimmerene Peddler
Breton Conjurer
Ice Storm
Master of Arms

Yellow:
Ravenous Hunger
Dawnstar Healer
Pit Lion
Cloudrest Illusionist
Divine Fervor
Pillaging Tribune
Immolating Blast
Manticora

Green:
Mournhold Traitor
House Kinsman
Moonlight Werebat
Murkwater Shaman
Murkwater Skirmisher
Torval Crook
Giant Snake
Leaflurker
Pahmar-raht Renegade
Wild Beastcaller

Purple:
Iliac Sorcerer
Necromancer's Amulet
Preserver of the Root
Disciple of Namira
Shadowfen Priest
Flesh Atronach
Night Shadow

Multi:
Rift Thane
Edict of Azura
Master of Thieves
Sadras Agent
Sentinel Battlemace
Militant Chieftain
Thorn Histmage

Neutral:
Tylko jak chcecie robić dwemerów.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 16, 2019, 05:21:03 pm wysłana przez Manit0u »
Zapisane
Time is precious. Waste it wisely.

M.M.

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 9
    • Zobacz profil
Odp: Elder Scrolls: Legends
« Odpowiedź #67 dnia: Lipiec 16, 2019, 11:25:44 am »

Stary. Witherend Hand Cultista to Ty pogrub i dopisz trzy wykrzykniki. Markath Bannerman jest np. bardzo sytuacyjną kartą, nie wsadzisz do każdego midrange. Kultysta wchodzi praktycznie zawsze.

Werebat? To ginie od firebolta. Tylko do prophecy deckow to wcisniesz. Nie da sie tym trejdować, nie jest tempo playem i zero value na boardzie (nie da sie trejdować z 3 dropami nawet)

Mournhold Traitor to chyba najlepszy 2 drop w grze. Pierwszy removal który go chyta jest za czwórkę magicki (chyba że dwa firebolty). Ultimate early tempo play. Wchodzi do każdej praktycznie nie-kontrolnej zieleni.

Można wziąć poprawkę na to, że ostatnio grałem w marcu, ale wątpie żeby utylitarność tych kart uległa zmianie.

« Ostatnia zmiana: Lipiec 16, 2019, 11:28:41 am wysłana przez M.M. »
Zapisane

Manit0u

  • Global Moderator
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1362
    • Zobacz profil
Odp: Elder Scrolls: Legends
« Odpowiedź #68 dnia: Lipiec 16, 2019, 05:24:42 pm »

Też dawno nie grałem, dopiero powróciłem. Nietoperka rzeczywiście nie było co pogrubiać, sam nie pamiętam, kiedy ostatnio go do talii wrzuciłem (chyba tylko do control archer bo siada z rage'm dobrze), teraz nawet w prophecy deckach mi się nie mieści.

A najlepszy drop za 2 to chyba jednak Wardcrafter bo wsadzisz go wszędzie i zawsze się przyda, ale Traitor też mega mocny, podobnie jak Dragontail Savior :)

Teraz jak wróciłem do grania to sobie eksperymentuję trochę z różnymi kartami i deczkami bo staram się zrobić koszulki co przegapiłem. Obecnie cisnę na bogato midrange prophecy aldmeri z bodajże 25 legendarkami w decku :P
« Ostatnia zmiana: Lipiec 16, 2019, 05:27:47 pm wysłana przez Manit0u »
Zapisane
Time is precious. Waste it wisely.

Nowy

  • Administrator
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1570
  • С.Т.А.Л.К.Е.Р.
    • Zobacz profil
Odp: Elder Scrolls: Legends
« Odpowiedź #69 dnia: Lipiec 23, 2019, 01:20:56 pm »

Dlaczego wilkołaki w tej grze obsysają? Mają tak kiepski early setup że można zginąć do 6 tury. :?
Zapisane
"Prościej wyliczyć PIT niż trafić na Twój tok myślenia".

Manit0u

  • Global Moderator
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1362
    • Zobacz profil
Odp: Elder Scrolls: Legends
« Odpowiedź #70 dnia: Lipiec 24, 2019, 04:06:00 am »

Dlaczego wilkołaki w tej grze obsysają? Mają tak kiepski early setup że można zginąć do 6 tury. :?

Wilkołaki są dobre, ale trzeba z nimi ostrożnie i nie przesadzać. W midrange'ach świetnie się sprawdzają prophecy, ten od dociągu kart i whiterun protector (6/6 guard z regenką to nie w kij pierdział za 5 many). Próbowałem kiedyś zrobić deck mocno na kłakach, gdzie wsadzałem ich ile wlezie i do tego pingi, które mogą łamać runy bez ataku (blighted alit np.) ale to się nie sprawdza. Fajnie włożyć parę bo jak uda się ich przemienić to dostajesz bardzo dobre staty/umiejętności za cenę, którą płacisz w magice ale ogólnie mechanika bardziej jako ciekawostka niż coś, wokół czego można budować stabilne decki.

Najlepsze są te 3, o których mówiłem:
Circle Initiate: 2/2 prophecy za 2, który może stać się 4/3 jest fajnym boostem w agresji wczesnej.
Aela's Huntmate: 3/3 za 4, 4/4 + draw jak zmieniasz, dobra rzecz za 4 many w mid-game bo pozwala utrzymać tempo.
Whiterun Protector: 4/4 za 5, 6/6 guard, regen jak zmienisz, bardzo mocny finisher.

Można zawsze dodać do tego Skyforge, które jest spoko supportem za 3. Rozdajesz 3 sztylety a potem możesz zmieniać wszystko w kłaki a twoje kłaki mają +1/+1 (to się też świetnie kombuje z Voice of Balance, bo daje Ci 2 z 3 triggerów do niego od razu a 8/8 guard za 4 jest morderczy).
« Ostatnia zmiana: Lipiec 24, 2019, 04:13:42 am wysłana przez Manit0u »
Zapisane
Time is precious. Waste it wisely.

Nowy

  • Administrator
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1570
  • С.Т.А.Л.К.Е.Р.
    • Zobacz profil
Odp: Elder Scrolls: Legends
« Odpowiedź #71 dnia: Lipiec 24, 2019, 01:41:38 pm »

Dlaczego wilkołaki w tej grze obsysają? Mają tak kiepski early setup że można zginąć do 6 tury. :?

Wilkołaki są dobre, ale trzeba z nimi ostrożnie i nie przesadzać. W midrange'ach świetnie się sprawdzają prophecy, ten od dociągu kart i whiterun protector (6/6 guard z regenką to nie w kij pierdział za 5 many). Próbowałem kiedyś zrobić deck mocno na kłakach, gdzie wsadzałem ich ile wlezie i do tego pingi, które mogą łamać runy bez ataku (blighted alit np.) ale to się nie sprawdza. Fajnie włożyć parę bo jak uda się ich przemienić to dostajesz bardzo dobre staty/umiejętności za cenę, którą płacisz w magice ale ogólnie mechanika bardziej jako ciekawostka niż coś, wokół czego można budować stabilne decki.

Najlepsze są te 3, o których mówiłem:
Circle Initiate: 2/2 prophecy za 2, który może stać się 4/3 jest fajnym boostem w agresji wczesnej.
Aela's Huntmate: 3/3 za 4, 4/4 + draw jak zmieniasz, dobra rzecz za 4 many w mid-game bo pozwala utrzymać tempo.
Whiterun Protector: 4/4 za 5, 6/6 guard, regen jak zmienisz, bardzo mocny finisher.

Można zawsze dodać do tego Skyforge, które jest spoko supportem za 3. Rozdajesz 3 sztylety a potem możesz zmieniać wszystko w kłaki a twoje kłaki mają +1/+1 (to się też świetnie kombuje z Voice of Balance, bo daje Ci 2 z 3 triggerów do niego od razu a 8/8 guard za 4 jest morderczy).

Te karty mam i one działają przyzwoicie.:-) Ta talia ma problem jak mam przeciwnika, który robi aggro od samego startu rozgrywki po prostu brak jest stworków do early game. Nie mam takiego problemu z early game jak gram swoimi Khajitami, Zabójcą i Łucznikiem dla przykładu.;-)
Zapisane
"Prościej wyliczyć PIT niż trafić na Twój tok myślenia".

Dude

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 6125
  • Archbishop of Warsaw
    • Zobacz profil
Odp: Elder Scrolls: Legends
« Odpowiedź #72 dnia: Lipiec 24, 2019, 02:31:22 pm »

A jak pisałem parę postów wcześniej, że wilkołaki są z tyłka, to było wielkie larum :D
Zapisane
"It is no measure of health to be adjusted to a profoundly sick society" - Jiddu Krishnamurti

BACK FROM RETIREMENT

Manit0u

  • Global Moderator
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1362
    • Zobacz profil
Odp: Elder Scrolls: Legends
« Odpowiedź #73 dnia: Lipiec 24, 2019, 04:19:35 pm »

Dlaczego wilkołaki w tej grze obsysają? Mają tak kiepski early setup że można zginąć do 6 tury. :?

Wilkołaki są dobre, ale trzeba z nimi ostrożnie i nie przesadzać. W midrange'ach świetnie się sprawdzają prophecy, ten od dociągu kart i whiterun protector (6/6 guard z regenką to nie w kij pierdział za 5 many). Próbowałem kiedyś zrobić deck mocno na kłakach, gdzie wsadzałem ich ile wlezie i do tego pingi, które mogą łamać runy bez ataku (blighted alit np.) ale to się nie sprawdza. Fajnie włożyć parę bo jak uda się ich przemienić to dostajesz bardzo dobre staty/umiejętności za cenę, którą płacisz w magice ale ogólnie mechanika bardziej jako ciekawostka niż coś, wokół czego można budować stabilne decki.

Najlepsze są te 3, o których mówiłem:
Circle Initiate: 2/2 prophecy za 2, który może stać się 4/3 jest fajnym boostem w agresji wczesnej.
Aela's Huntmate: 3/3 za 4, 4/4 + draw jak zmieniasz, dobra rzecz za 4 many w mid-game bo pozwala utrzymać tempo.
Whiterun Protector: 4/4 za 5, 6/6 guard, regen jak zmienisz, bardzo mocny finisher.

Można zawsze dodać do tego Skyforge, które jest spoko supportem za 3. Rozdajesz 3 sztylety a potem możesz zmieniać wszystko w kłaki a twoje kłaki mają +1/+1 (to się też świetnie kombuje z Voice of Balance, bo daje Ci 2 z 3 triggerów do niego od razu a 8/8 guard za 4 jest morderczy).

Te karty mam i one działają przyzwoicie.:-) Ta talia ma problem jak mam przeciwnika, który robi aggro od samego startu rozgrywki po prostu brak jest stworków do early game. Nie mam takiego problemu z early game jak gram swoimi Khajitami, Zabójcą i Łucznikiem dla przykładu.;-)

Ale jak problem z early game? W kolorach gdzie są kłaki masz jedne z lepszych kart do early game w grze:
Ald Velothi Assassin
Barrow Stalker
Dragontail Savior
Wind Keep Spellsword
Rapid Shot
Relentless Raider
Steel Scimitar
Afflicted Alit
Circle Initiate
Graystone Ravager
Green Pact Ambusher
Orc Clan Captain
Protector of the Innocent
Prowl Smuggler
Stormcloak Vanguard

To są wszystko karty za 1-2 magicki.

3-4 magicki wchodzą już naprawdę konkretne rzeczy:

Battlerage Orc
Hlaalu Sharpshooter
Mighty Ally
Morkul Gatekeeper
Raiding Party
Skaven Pyromancer
Withered Hand Cultist
Aela's Huntmate
Candlehearth Brawler
Dushnikh Yal Archer
Earthbone Spinner
False Incarnate
Fell the Mighty
Garnag, Dark Adherent
Lumbering Ogrim
Reive, Blademaster
Dark Guardian
Galyn the Shelterer
Haunting Spirit
Stalking Shadowscale
Wrothgar Artisan
Young Mammoth
Bleakcoast Troll
Corrupted Shade
Preserver of the Root

Z tymi kartami ciężko jest się contestować w early game. Dlatego Midrange Warrior dosyć długo był uznawany za najlepszy deck w legendach. Bierzesz właściwie cokolwiek z kart wymienionych wyżej i będzie śmigać, tak po 10 kart z kosztem 2, 3 i 4, uzupełniasz rapid shotem i jakimś stworkiem za 1 albo sejmitarem a reszta to 5 i 6, z czego w 6 chcesz właściwie tylko 2x Triumphant Jarl a w 5 3x Sower of Revenge, 2x Whiterun Protector, 2x Shadowfen Priest.

Coś w ten deseń, bez legendarek a super trudne do zatrzymania:

2x Steel Scimitar

3x Barrow Stalker
3x Circle Initiate
3x Dragontail Savior
3x Wind Keep Spellsword

3x Dark Guardian
3x Haunting Spirit
3x Young Mammoth
3x Morkul Gatekeeper
3x Withered Hand Cultist

3x Aela's Huntmate
3x Bleakcoast Troll
3x Corrupted Shade
3x Earthbone Spinner

3x Sower of Revenge
2x Shadowfen Priest
2x Whiterun Protector

2x Triumphant Jarl
« Ostatnia zmiana: Lipiec 24, 2019, 04:29:02 pm wysłana przez Manit0u »
Zapisane
Time is precious. Waste it wisely.

Nowy

  • Administrator
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1570
  • С.Т.А.Л.К.Е.Р.
    • Zobacz profil
Odp: Elder Scrolls: Legends
« Odpowiedź #74 dnia: Lipiec 24, 2019, 06:01:51 pm »

A jak pisałem parę postów wcześniej, że wilkołaki są z tyłka, to było wielkie larum :D

Mechanikę maja fajną.;-) Mogłyby by być tylko bardziej żwawe w wychodzeniu na plansze.:-)
Zapisane
"Prościej wyliczyć PIT niż trafić na Twój tok myślenia".
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6