Polskie Forum VTES

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Autor Wątek: Hatchling  (Przeczytany 151 razy)

Slanesz

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 74
    • Zobacz profil
Hatchling
« dnia: Sierpień 07, 2018, 11:09:56 pm »

Na Hatchlingu z Legacies of Blood jest napisane "Requires a non-sterile Gargoyle. Put this card into play. This card represents a 1-capacity, non-slave Gargoyle with basic Visceratika [vis]. (...) This Gargoyle is the same sect as the acting Gargoyle and is not unique.", natomiast na karcie z Heirs to the Blood jest informacja "Requires a non-sterile Gargoyle. Put this card into play. This card represents a 1-capacity Gargoyle of the same sect with basic Visceratika [vis].".
Może ktoś wie, bo ja się pogubiłam, czy to jest jednoznaczne, że Hachling nie jest przydupasem Tremera, czy jednak może być, tylko zależy to od Gargulca który wykonywał akcję?

Pozdrawiam
Karolina.
Zapisane

SLave

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 3018
  • Szczecin
    • Zobacz profil
Hatchling
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 08, 2018, 01:41:45 am »

Hatchling nie jest przydupasem jakiegokolwiek Tremera. Zmiana textu miała charakter czysto stylistyczny.
Zwróć uwagę, iż zarówno Create Gargoyle jak i Raw Recruit w HttB wyraźnie dają do zrozumienia, iż mamy do czynienia z 'przydupasem'.
Zapisane

Slanesz

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 74
    • Zobacz profil
Odp: Hatchling
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 08, 2018, 07:14:55 am »

Tak myślałam, ale jeszcze żywiłam nadzieję.
Dziękuję za odpowiedź.
Zapisane