Polskie Forum VTES

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Autor Wątek: Call the Great Beast  (Przeczytany 805 razy)

Kuba

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 908
    • Zobacz profil
Call the Great Beast
« dnia: Marzec 27, 2019, 10:29:52 pm »

Czesc,

Czy Nergal moze zagrac Call the Great Beast jako akcję, sfrikować się i w tej samej turze zrobić akcję dodania counterka i odpalnia bestii? Czy to podchodzi pod no repeat action?
Zapisane

SLave

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 3070
  • Szczecin
    • Zobacz profil
Call the Great Beast
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 28, 2019, 12:45:29 am »

NRA mówi, między innymi, że 1 minion może zagrać 1 konkretną kartę akcji na turę, oraz wykonać 1 akcję z konkretnej karty znajdującej się w grze na turę. W omawianym przypadku nie dochodzi do naruszenia NRA, gdyż każdą z czynności Nergal wykonuje jedynie raz.
Zapisane

Kuba

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 908
    • Zobacz profil
Odp: Call the Great Beast
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 29, 2019, 02:22:42 pm »

Dzięks!
Zapisane