Polskie Forum VTES

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Autor Wątek: Hard Case  (Przeczytany 569 razy)

Raven

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 49
  • VEKN: 3080036
    • Zobacz profil
Hard Case
« dnia: Lipiec 08, 2019, 02:53:41 pm »

Hard Case
Reaction
Only usable if this vampire blocks an ally or younger vampire, before block resolution.

[INF]Lock the acting minion and end the action.
As above, and burn a weapon or vehicle on the acting minion.


Czy to znaczy, że gdy minon przeciwnika wykonuje akcję i ja próbuję blokować, przeciwnik zagrywa stealth żeby mnie przejść to mogę wtedy zagrać powyższą reakcję żeby zakończyć jego akcję on jest stapowany a ja dalej mam prostego wampira?
Zapisane

Michał!

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 310
    • Zobacz profil
    • http://michalmisztal.blogspot.com/
Odp: Hard Case
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 08, 2019, 03:00:19 pm »

"Only usable if this vampire blocks" >>> blok musi być udany.

Raven

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 49
  • VEKN: 3080036
    • Zobacz profil
Odp: Hard Case
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 08, 2019, 03:06:30 pm »

"Only usable if this vampire blocks" >>> blok musi być udany.

napewno?
bo W przypadku Change of Target jest napisane "blocked" (aspekt dokonany) a przy Hard Case "blocking" (niedokonany)

Change of Target

Only usable if this minion is blocked, before block resolution.

Unlock this acting minion, and the action ends (unsuccessfully). This minion cannot perform the same action again this turn.

« Ostatnia zmiana: Lipiec 08, 2019, 03:14:58 pm wysłana przez Raven »
Zapisane

Manit0u

  • Global Moderator
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1425
    • Zobacz profil
Odp: Hard Case
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 08, 2019, 03:15:42 pm »

"Only usable if this vampire blocks" >>> blok musi być udany.

napewno?
bo W przypadku Change of Target wampir który próbował blokować napewno sie nie tapuje

Change of Target

Only usable if this minion is blocked, before block resolution.

Unlock this acting minion, and the action ends (unsuccessfully). This minion cannot perform the same action again this turn.

Blokowanie w standardzie cię nie tapuje. Dopiero jak dojdzie do walki. CoT działa przed rezolucją bloku, czyli jak został zablokowany ale przed walką.

W wypadku HC jak próbujesz blokować, ktoś zagra stealth i Cię przejdzie to i tak masz odtapowanego wampira (ale HC nie możesz zagrać bo bloku nie było).
Zapisane
Time is precious. Waste it wisely.

Raven

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 49
  • VEKN: 3080036
    • Zobacz profil
Odp: Hard Case
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 08, 2019, 03:20:20 pm »

Ok dzięki
Zapisane