Polskie Forum VTES

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Autor Wątek: podwójne odbicie bleeda  (Przeczytany 654 razy)

Migalart

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 517
    • Zobacz profil
podwójne odbicie bleeda
« dnia: Sierpień 24, 2019, 09:01:56 am »

cześć

chciałem się upewnić co do pewnych zasad i mam 3 pytania.

1. Jeżeli gracz X rezygnuje z bloku i odbija bleed, a następnie gracz Y odbija bleed znowu do gracza X, to gracz X ponownie ma prawo deklarować blok ? Tu jestem w zasadzie pewnien, że tak, ale wolę się spytać dla 100% pewności

2.  Jeżeli gracz X rezygnuje z bloku i odbija bleed (ale robi to zatapowanym vampirem przy pomocy wake, np eyes of argus) a następnie gracz Y odbija bleed znowu do gracza X, to czy gracz X ma prawo deklarować blok tym samym vampirem który wczesniej zagrał wake i odbicie ?  (tu już mam pewne wątpliwości, ale myślę, że odpowiedź jest "tak")

3. Czy gracz może zagrać dwie różne karty odbicia jednym wampirem podczas jednej akcji (np najpierw deflekcje a potem misdirection) zakładam że nie 
Zapisane

Manit0u

  • Global Moderator
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1384
    • Zobacz profil
Odp: podwójne odbicie bleeda
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 24, 2019, 05:48:21 pm »

Ad 1: Wydaje mi się, że nie ponieważ jest to nadal ta sama akcja (nie pamiętam, czy impuls wraca do gracza bleedowanego i czy może po odbiciu zmienić decyzję co do blokowania lub nie).
Ad 2: Odpowiedź w sumie taka sama jak w pkt. 1. Ten wampir już zadeklarował, że tej akcji nie blokuje, więc raczej nie może blokować.
Ad 3: Może, dlaczego by nie? Dopóki nie jest to ta sama reakcja w tej samej akcji to śmiało możesz grać i 3 odbicia jednym wampirem.
Zapisane
Time is precious. Waste it wisely.

Maeglin

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2175
  • PVPP
    • Zobacz profil
Odp: podwójne odbicie bleeda
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 24, 2019, 06:25:14 pm »

1. Może

2. Może, i dalej ma łejka

3. Może, nie może zagrać  tylko dwóch takich samych, może więc odbić deflekcją, później marmurem, później redajrekcją, następnie telepatikiem.
Zapisane
Ar-Rashid said, A true assassin has no ego, which is well, for he receives no glory. The Admonitions.

lukaszho

  • Global Moderator
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 322
    • Zobacz profil
Odp: podwójne odbicie bleeda
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 25, 2019, 07:34:04 am »

Ad 1. 100% moze było o to pytanie na EC2019
Zapisane

SLave

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 3070
  • Szczecin
    • Zobacz profil
podwójne odbicie bleeda
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 25, 2019, 09:56:36 pm »

Dokładnie jak pisze Mæglin.  :smileyvampire:
Zapisane