Wczoraj przetestowalem nastepujaca wersja. Stolu nie wzialem ale byly 2 vp a mialem 1cap DBR na plecach.
Crypt (12 cards; Capacity min=1 max=8 avg=4.833333)
==================
1x Elizabeth Dimitros 4 obf SER Follower of Set:3
3x Julius 1 qui ser Caitiff:2
1x Kephamos, High Priest of Marrakech8 dom obf pre SER Follower of Set:2
4x Synesios 8 obf ser POT PRE TEM True Brujah:2
1x Celine Chevalier 3 obf ser Follower of Set:2
2x Count Ormonde 5 dom pre ser OBF Follower of Set:2
Library: 84 cards
Master (23 cards)
==================
4x Heidelberg Castle, Germany
6x Inceptor
1x Archon Investigation
1x Tabriz Assembly
6x Vessel
3x Wash
2x Wider View
Action (24 cards)
==================
8x Spirit Marionette
6x Summon History
10x Temptation
Action Modifier (17 cards)
==================
2x Faceless Night
2x Forgotten Labyrinth
3x Tangle Atropos' Hand
10x Domain of Evernight
Combat (10 cards)
==================
10x Outside the Hourglass
Ally (3 cards)
==================
1x Ponticulus
1x Tye Cooper
1x Veneficti
Retainer (1 cards)
==================
1x Robert Carter
Equipment (4 cards)
==================
1x Guarded Rubrics
1x Heart of Nizchetus
1x Camera Phone
1x Codex of the Edenic Groundskeepers
Event (2 cards)
==================
2x Narrow Minds
Gra sie tym bardzo ciezko. Trzeba strasznie duzo kminic jakie akcje chce sie w danym momencie wykonywac. Dochodzi do momentu kiedy czyjesz ze mozesz zgrac caly deck w jednej turze. To co siada fajnie to oczywiscie combo na torpor. Fajnie dziala z Tye Cooperem bo opierdziela vampy w torporze i z przejentymi vampirami z temptation na diabolery.
Oczywiscie Summon History tez smiga elegancko. Zazwyczaj idzie sie po Codex, Guarded Rubrics czy Robert Carter jako dopalka do bleeda. Potem odtapka i cisniesz bleedy stale za 4 czy nawet 6
Spirit Marionette wbrew pozorom przydaje sie tez w late game. Niespodzianki nie bylo ale opcja zagrania na +1 stealth zeby przejac i wytapowac przeciwnika jest calkiem zacna. Problem jest taki ze zagra to jeden wampir i tylko jak zalozy inceptora.
Fajnie tez gra mini combo Synesiosa umiejetnosci z washami. Dobra opcja zeby zatrzymac krew na vampach przeciwnika. Mega pomaga w oustcie.
Problemy:
1. Jest mega problem z krwia na vampirach i 1 cap na Juliuszu. Summon history i temptacje kosztuja. To powoduje ze spada krew z vampirow i robi sie ciezko. Wiem wiem powinno sie huntowac i odtapowywac z temptacji ale jakos zawsze brakuje akcji i odtapki. Skonczylo sie tak ze cofalem krew z vesseli zeby dac vampom ktore sa puste zeby mogly cisnac do przodu z bleedami
Promocycje na rozwiazanie problemu? Myslalem o Perfekcjoniscie, Ankare pod summon history, Abactorze do hunta przejentym czy swoim jak jest malo glosow na stole?
2. Poola jak zwykle jest malo. Nie blokuje. Nie odbijam wiec ciezko robi sie z poolem. Zwlaszcza jak ma sie 10x 1cap na plecach. Vessele kosztuja tez po 1 co nie pomaga. Myslalem czy nie dac 50/50 vessel i blood doll
3. Nie ma carltona ;P. Carlton musi byc bo daje opcje. Opcje defensywne jako blocker i opcje spalenia wampira co diabolizowal ( mozna przejac vampa, zdjaboleryzowac i potem oddanego spalic )
4. Spirit Marionette. Sam nie wiem czy to dobry pomysl grac to marionetki. Niby fajnie niby ciekawa opcja i niezla niespodzianka ale jest malo vampow ktore moga nie zagrac. Nie wiem czy nie lepiej Juliuszowi podkladac summon history pod inceptora czy moze cos innego? Jakies propozycje?
5. Szerokopojetych opcji. jest summon history to mozna dodac cos co by pomoglo np z polityka na plecach czy jakims ostrym bleedem eventualnie mocnym combatem.
Ale ogolnie to sie gra tym bardzo smiesznie. Macie pomysly jak to upelszyc?