Polskie Forum VTES

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Autor Wątek: Info Highway + Antonio D'Erlette i jego zdolność w turze wejścia do gry  (Przeczytany 1151 razy)

raat

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 102
  • Bydgoszcz
    • Zobacz profil

Przykładowa sytuacja:
Mam w uncontrolled regionie Antonia z 3 counterkami i info highway w stole. Zaczynam influence phase i dostaję 6 transferów. 2 transfery używam, żeby wstawić Antonia w stół, potem chcę użyć 4 pozostałych transferów na jego zdolność wyszukiwania maga.

Czy dobrze myślę, że mogę to legalnie zrobić?

Ref: http://www.vekn.net/forum/rules-questions/76447-rules-team-rulings-rtr-03-03-2018

Antonio:
Sabbat: While Antonio is ready, you can use 4 transfers to search your library (shuffle afterward) and/or hand for a mage ally he could play. Put that ally in play with life equal to its starting life and pay its cost as normal.

Information Highway:
Unique location.+2 transfers.
Zapisane

Dude

  • *
  • Online Online
  • Wiadomości: 6146
  • Archbishop of Warsaw
    • Zobacz profil
Odp: Info Highway + Antonio D'Erlette i jego zdolność w turze wejścia do gry
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 01, 2020, 09:51:25 pm »

Możesz
Zapisane
"It is no measure of health to be adjusted to a profoundly sick society" - Jiddu Krishnamurti

BACK FROM RETIREMENT

Kuba

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 931
    • Zobacz profil
Odp: Info Highway + Antonio D'Erlette i jego zdolność w turze wejścia do gry
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 24, 2020, 04:24:50 pm »

A taki kejs:

Mam wystawionego Antonio i jakiegos Akunanse. Zagrywam "Mapatano Utando":

Unique master.
Put this card in play. You may tap this card to reduce a bleed against you by 1. During your influence phase, you may tap this card and burn the Edge to gain 4 transfers. Any vampire may burn this card as a (D) action that costs 1 blood.

Załóżmy, że mam edża i go spalam - mam wtedy 8 transferów. Czy mogę wtedy wyciągnąc do gry dwóch magów w tej samej turze? Czy zdolność Antonia można rozumieć jako "użyj 4x transferów zeby wystawc x magów"?
Zapisane

Dude

  • *
  • Online Online
  • Wiadomości: 6146
  • Archbishop of Warsaw
    • Zobacz profil
Odp: Info Highway + Antonio D'Erlette i jego zdolność w turze wejścia do gry
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 24, 2020, 08:34:27 pm »

Wg mnie możesz, tzn. sposób, w jaki napisano jego zdolność tego nie wyklucza ("while Antonio is ready", a nie "during x do y"). Penisa pod topór bym za to nie położył, ale na pewno bym się kłócił :)
Zapisane
"It is no measure of health to be adjusted to a profoundly sick society" - Jiddu Krishnamurti

BACK FROM RETIREMENT

Manit0u

  • Global Moderator
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1432
    • Zobacz profil
Odp: Info Highway + Antonio D'Erlette i jego zdolność w turze wejścia do gry
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 25, 2020, 04:06:51 pm »

Możesz. Dlatego IH to taka mocna karta z Antonio (właściwie obowiązkowa), żebyś mógł wstawiać nephandusa i jeszcze pompować na wampy albo odpijać z montreala.
Zapisane
Time is precious. Waste it wisely.