Polskie Forum VTES

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Autor Wątek: Wild girls ver2  (Przeczytany 1086 razy)

Kuba

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1005
    • Zobacz profil
Wild girls ver2
« dnia: Sierpnia 24, 2020, 08:45:18 pm »

Deck Name: Wild Girls
Author: Kuba 
Description:

Crypt (13 cards; Capacity min=4 max=8 avg=6.)
==================
8x Valkyrie                      4 for pre pro              Gangrel:3
5x Brunhilde                     8 pre ANI FOR PRO          Gangrel:3

Library: 75 cards

Master (22 cards)
==================
4x Effective Management
2x Ennoia's Theater
2x Fame
2x Frontal Assault
3x Gangrel Revel
3x Haven Uncovered
2x Information Highway
3x Tribute to the Master
1x Ecoterrorists

Action (23 cards)
==================
3x Ritual Challenge
10x Thing
10x Bum's Rush

Combat (26 cards)
==================
5x Flesh of Marble
6x Target Vitals
4x Taste of Vitae
4x Trap
7x Claws of the Dead

Equipment (2 cards)
==================
2x Camera Phone

Event (2 cards)
==================
2x Dragonbound


Brunhilda i Walkirie w nowej wersji, mocniej combatowej i torporycznej. Cala obrona to wpierdol, cały atak to wpierdol - let's keep things simple:)
Zapisane

Nowy

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1689
  • С.Т.А.Л.К.Е.Р.
    • Zobacz profil
Odp: Wild girls ver2
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpnia 25, 2020, 07:57:18 am »

Szkoda że sam giniesz od aggro poke. 22 mastery na 75 kart -> blokada ręki. Taki bida swarm z 23 akcjami bez multiactingu -> blokada ręki. Brunhilde w wersji combat gra się 1x Basic + 4x Adv. i do tego Legacy może się też przydać. W kartach comabtu też bidno, nie manewrujesz za bardzo. Jak zjadą wampa do zera i przymusowy hunt to masz torpor gwarantowany. Jak dla mnie biblioteka do przebudowy plus jest jeszcze sporo wampów z grup 2-3 które nadają się do wsparcia tej krypty.
Zapisane
"Dobrej Zony wszystkim i co by nam nie chorować".

Kuba

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1005
    • Zobacz profil
Odp: Wild girls ver2
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpnia 25, 2020, 09:11:26 am »

Szkoda że sam giniesz od aggro poke. 22 mastery na 75 kart -> blokada ręki. Taki bida swarm z 23 akcjami bez multiactingu -> blokada ręki. Brunhilde w wersji combat gra się 1x Basic + 4x Adv. i do tego Legacy może się też przydać. W kartach comabtu też bidno, nie manewrujesz za bardzo. Jak zjadą wampa do zera i przymusowy hunt to masz torpor gwarantowany. Jak dla mnie biblioteka do przebudowy plus jest jeszcze sporo wampów z grup 2-3 które nadają się do wsparcia tej krypty.

Podstawowym zalozeniem jest to, ze wszyscy maja +2 siły (swoje +  gangrel revel) + targety, co daje strzał za 5 bez krwi, kazdy bez wyjatku wamp na stole. Wiec z tym częstym blokowaniem nie przesadzajmy. Ale rzeczywiscie manewrów przyda sie wiecej.

Zakładam srednio na stole 5-6 wampirów wyciaganych z thinga/ekoterrorystów. W tym setupie 23 akcje to moim zdaniem wcale nie jest duzo.

Mastery - z Ennoia's theater masz de facto dodatkowy discard. Nie wiem, czy nie wyrzucic 2 effective mgmt i jednego info highway. I kamerek, a wrzucic ze trzy legale.

Granie Brunhildy na ADV nie ma tu zadnego sensu moim zdaniem, o ile nie chcesz jej merge'ować. Train anarchowy nie przyda sie w tej talii, a przy jednej podstawowej szanse na merge sa male.
Zapisane

Nowy

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1689
  • С.Т.А.Л.К.Е.Р.
    • Zobacz profil
Odp: Wild girls ver2
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpnia 25, 2020, 10:04:54 am »

Wrzuć ten spis w  draw symulator to się przekonasz. Brunhilda w wersji Merge ma wbudowane wejście w Combat. Druga rzecz jak Brunhilda zaliczy torpor to przestajesz grać tak naprawdę. Talie bleedujące mają cię jak na patelni btw. bo trzeba wyjść z Brunhildy w pierwszej kolejności aby Valkirie mogły coś robić po za rozglądaniem się i ewentualnym pójściem po Thinga. Brak Veesel/Blood Doll, Tribute skóry ci nie ocali szczególnie na początku rozgrywki.
Zapisane
"Dobrej Zony wszystkim i co by nam nie chorować".

Manit0u

  • Global Moderator
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1586
    • Zobacz profil
Odp: Wild girls ver2
« Odpowiedź #4 dnia: Października 09, 2020, 02:14:49 pm »

Ja bym prędzej myślał nad zrobieniem tego na anarchach i crimethinc. Dostajesz też dostęp do takich fajnych kart jak Open War, Shattering, Skullduggery.

Edit: Albo już całkiem po bandzie wykorzystać ten ich presence i robisz to na fee stake, firebrand itp. i normalnie masz weenie politykę z multi-actem i lekkim stealthem. Czego tu nie lubić?
« Ostatnia zmiana: Października 09, 2020, 02:16:48 pm wysłana przez Manit0u »
Zapisane
While these twittering teens, are sinking in screens and thinking in memes
They blink and this machine is pimping their dreams
I think it’s obscene, as sick as it seems
They don’t know what lyrical invincibility means
- Lowkey

Panda

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 808
    • Zobacz profil
Odp: Wild girls ver2
« Odpowiedź #5 dnia: Października 12, 2020, 08:37:28 am »

Ritual Challenge out. Klimatyczna karta, która niewiele wnosi. Żeby chociaż odtapowywała... Te 2 z łapy na valkirkach w zupełności wystarczy. Tym bardziej, że masz Revelkę. Już bardziej Mantle of Bestial Majesty bym grał przy multirushu, przynajmniej się odtapowujesz od tego :)

Mastery do przeróbki. Na pewno Frontal Out - to nie Nephy. Jedna Ennoia Out. Gdzie Tension? Effective Ci zbędny, bo grasz na 4 wampirach. Tribute out. Nie będziesz ich mieć na stole 5+, by miał sens i też to nie sabbat z hungry coyote/festivo by było to viable. W pewnym momencie dwie walkirki będą nadupiać thingi byś miał pool, brunia z drugą walkirą będą szerzyć nienawiść, jeśli stół pozwoli.

O krypcie mówił Nowy. Generalnie Koncepcja Brunhildy 4+1 przy 7 valkirkach ma sens, ale są tam też inne opcje. Do testów. To Tobie ma być dobrze.

Combat. Fleshe bym zostawił 3-4 to nie jest zła karta, ale mocno zależy od mety. Pomieszałbym z armor of vitality. Dwa superior mettle. Mieć fortkę i nie korzystać? Brak manewrów rozumiem, jeśli masz efektywne pressy. Trap nie jest efektywnym pressem. Szczególnie, że nie dorzucasz mu paliwa w trakcie. Tym bardziej przemyślałbym fortkę. Tym bardziej bym potestował. Docelowo vs animalizm dostajesz baty i vs celgun też. Inne combaty są rzadziej widziane i na te dwa pierwsze bym się metował. No na razie jest tak, że grasz tap, flesha czyli tracisz dwie karty by przeciwnik zagrał jedną a masz kart circa 70... No nie, no k@#%a, no nie.

Dałbym sobie spokój z akcjami innymi niż thingi i rushe chyba, że nawpierdalasz freaków. Wtedy, mój drogi współkombatancie, pomieszałbym wejścia w combat. Tu też jest miejsce do przemyślenia dog packów w liczbie 3 przy 82 kartach (btw tyle powinieneś tu mieć). Jeden na brunię drugi na jedną valkirkę trzeci do discardu. Thingi będą grać głównie valkirki.

Oust zostawiłbym combatowy. Camera phone jak pisałem wyżej - jak nie grasz freaków bym nie grał. Wygrywasz grę jak wszystko jest w torporze oprócz Twoich minionów. Camera phone lub jego brak jest nieistotny.

Połączenie pro for daje kilka ciekawych możliwości, z których nie korzystasz. Agrawki z łapy są najmniej ciekawą opcją, ale to taki bread and butter. Przemyślałbym Soak, Undead Persistence jeśli nie grasz innej fortki. Też press i wraz z trapem ładnie się kombuje. Nie musi to być stały gimmick, ale daje opcje. Form of the ghost lub gleam w zależności od koncepcji i jako paliwo do trapa. Anarchowo przemyślałbym dwie karty: donnybrook i crimeth, ale to już zupełnie inny deck.

Masz ciężką sytuację, Kuba. Jest to combat bez stałego rusha (jeśli nie zmergujesz Bruni), bez wewnętrznej odpowiedzi na dodge lub s:ce, bez odbitek, multum akcji bez multiactingu, bez odzyskiwania juchy. Należy sobie zadać pytanie "czy warto?". Jeśli tak to co mogę obciąć by to huśtało? Poczekaj, skończę ten strumień świadomości i zrobię spis, który bardziej by mi odpowiadał i liczbowo i tematycznie. Potencjalnie wieczorem lub jutro.
Zapisane

Kuba

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1005
    • Zobacz profil
Odp: Wild girls ver2
« Odpowiedź #6 dnia: Października 12, 2020, 09:37:46 am »

Dzieki, panowie, celne uwagi, ja tez przerabiam spis, ta obecna wersja rzeczyuwiscie ma zbyt wiele problemów. Sprobuję zrobic wersję z Burnią ADV i wykorzystaniem tytułu barona - wiecej anarchowych zabawek, plus combo revolutionary council +  awe.
Zapisane

Panda

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 808
    • Zobacz profil
Odp: Wild girls ver2
« Odpowiedź #7 dnia: Października 12, 2020, 09:43:22 am »

Znalazłem czas pomiędzy pisaniem maili do ważnych ludzi. Nie musisz tak grać, ale przemyśl spojrzenie kombaciarza ;)

Deck Name: Brunia PMS Squad
Author: Panda
Description: 2 aggro na ryj

Crypt (12 cards; Capacity min=4 max=8 avg=6.666667)
==================
7x Valkyrie                      4 for pre pro              Gangrel:3
1x Brunhilde                     8 pre ANI FOR PRO          Gangrel:3
4x Brunhilde (ADV)               8 pre ANI FOR PRO          Gangrel:3

Library: 83 cards

Master (17 cards)
==================
1x Ennoia's Theater - bo dragon's bound
2x Fame
4x Haven Uncovered
1x Humanitas - bo bijesz się krwią i wyciągasz ofensywnie z fejmem i defensywnie bo gimmich z undead persistence
1x Wider View - bo możesz przewinąć do 4 walkirki
1x Secure Haven - bo cwaniaki grają
1x Tension in the Ranks
4x Vessel - bardziej do odzyskiwania juchy
1x Depravity - niezdejmowany revel na brunię przed mergem
1x Dreams of the Sphinx

Action (19 cards)
==================
3x Ambush
3x Harass - nie lubię, ale tu może być ok
8x Thing - jak za mało to dodasz
5x Bum's Rush

Action Modifier (6 cards)
==================
6x Freak Drive - jak za dużo to odejmiesz, ale na 83 karty 6 winno być w pytkę

Combat (36 cards)
==================
4x Flesh of Marble
4x Form of the Ghost - paliwo do trapa docelowo do wymiany na gleam jeśli lepiej Ci będzie siadać, podbiegniesz do weenie animalism
3x Armor of Vitality - cale kombo animalistyczne idzie się kochać
2x Soak
2x Superior Mettle - można zamienić na dodatkowe flesh of marble
6x Target Vitals - interesuje CIę tu wszsytko łacznie z efektem do press.
4x Trap - można zwiększyć liczbę gdy meta będzie łaskawa.
4x Undead Persistence - kombi się z trapem jak nie masz już juchy, a trade enkidu, matasuntha, jakiś tępy *cenzura* za walkirkę to deal dobry
7x Claws of the Dead

Retainer (3 cards)
==================
3x Dog Pack - bo nikt nie będzie spierdalać od dziewczyn

Event (2 cards)
==================
2x Dragonbound - bo wpierdol trzeba kapitalizować

Do przemyślenia - Mantle of Bestial Majesty, opcja anarchowa, balans kart w combacie (to Tobie ma się grać dobrze), Direct Intervention/Dark Influences, może, wielkie może Washe,

Docelowo powinieneś wygrać 8-10 combatów zanim skończy Ci się farsz, ale i tak jak zginie Ci Brunia cały deck przechodzi w stan wegetatywny, do momentu wystawienia drugiej, ale to będzie raczej pozamiatane. Jak masz S&B na plecach to pograłeś. Piesy bym wystawiał po pierwszym kontrolnym wpierdolu w plecy lub z zaskoczki, by wiadomo było, że będzie kręcić się na ostro. Założenie jest proste, twój predator musi być szybko przekonany, że robienie czegokolwiek w przód to pomysł z gatunku siadania na słoik - ma pęknąć mu dupsko. Tu potrzebny jest specyficzny mindset, ale sprawa jest prosta i polecam przeczytać poradnik Zica tudzież wyrobić sobie nawyki tzw. "karcianej erotyki bojowej" ;)
Zapisane