Polskie Forum VTES

VTES CCG => Zasady => Wątek zaczęty przez: Wrobz w Wrzesień 27, 2011, 07:19:30 pm

Tytuł: Massassi's Honor
Wiadomość wysłana przez: Wrobz w Wrzesień 27, 2011, 07:19:30 pm
Karta:

Massassi's Honor
Only usable when this Osebo is blocked (play before combat, if any). Choose a ready untapped Osebo you control who could take that action, put this card in play, and move any other cards this Osebo played this action from your ash heap to this card. After this action, the chosen Osebo must attempt the same action (with the same target, if any). He or she may play cards from this card as if from your hand. Burn this card at the end of that action or if the action is not possible.

Pytanie:
Przykładowo wchodzę w combat ze zdolności Massassi. Zostaję zblokowany. Mogę wybrać w takim wypadku innego Osebo, rozegrać combat i jeżeli delikwent będzie jeszcze żył, wejść w combat Massassi i użyć ponownie kart które zagrywał w combacie Osebo wybrany przez Massassi's Honor ?
Mam nadzieję że nie zakręciłem za bardzo  :D
Tytuł: Odp: Massassi's Honor
Wiadomość wysłana przez: SLave w Wrzesień 27, 2011, 07:52:50 pm
Cytuj
Massassi can enter combat with a ready vampire as a (D) action.

Drugi wampir nie moze wykonac tej akcji.
Tytuł: Odp: Massassi's Honor
Wiadomość wysłana przez: Santh w Wrzesień 27, 2011, 09:31:58 pm
ta karte zagrywasz przed combatem zaraz po bloku, a jest napisane "and move any other cards this Osebo played this action from your ash heap to this card" - czyli polozysz na to wszystkie karty jakie zagral do momentu bloku

 tak jak Slave zauwazyl, musi byc to akcja, ktora inny wampir moze wykonac, np. pojscie po aranthebesa, albo carltona, wtedy jak Cie zblokuja, to inny wampir bedzie mogl isc znowu z ta akcja
Tytuł: Odp: Massassi's Honor
Wiadomość wysłana przez: Dude w Wrzesień 28, 2011, 02:12:29 am
long story short - działa jak zagrasz np. bum's rush, nie działa ze zdolności massasi (= inny wamp osebo nie ma wbudowanego rusha)
Tytuł: Odp: Massassi's Honor
Wiadomość wysłana przez: Maeglin w Październik 20, 2011, 11:11:16 am
long story short - działa jak zagrasz np. bum's rush, nie działa ze zdolności massasi (= inny wamp osebo nie ma wbudowanego rusha)

A nawet jeśli by miał to nie byłby to rush ze zdolności massassi.