Polskie Forum VTES

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Mistman

Strony: [1]
1
Zasady / Combat ends przed zasięgami.
« dnia: Marca 22, 2014, 04:23:09 pm »
Outside the Hourglass
[TEM] Only usable before range is determined. Inflict 2 damage on the opposing minion. A vampire can play only one Outside the Hourglass at superior each round.

Domain of Evernight
[tem] If this action is blocked, all damage done to vampires in the resulting combat is aggravated.

Maman Boumba
During a referendum, Maman may burn a conviction [1 CONVICTION] to get 3 votes against the referendum. You may tap Maman before range is determined in a combat between two monsters to end that combat.


Pytanie:
Leci sobie TrueB, blokuje jakikolwiek wampir. Bam leci kombinacja - wszystko w walce zadaje agrawki. Dochodzimy do przed zasięgami jako acting TrueB odpala Outside the Hourglass zadając 2 agr dmg. Teraz pytanie: czy Maman Boumba (kontrolowana przez innego gracza niż TrueB) w swoich przed zasięgach da radę zakończyć tą nierówną walkę, czy najpierw trzeba rozpatrzeć efekt karty Outside the Hourglass.


2. Obiecałem, że się dopytam aby było to napisane. Kiedy deklaruje się efekt zagrywanej karty. Chodzi mi o trzy sytuacje.
    1. Deklaracja efektu referendum np. KRC.
    2. Deklaracja kart grzebiących w śmieciach np. Sudario.
    3. Zagranie 3 ashura. Czy najpierw pokazuje karty a ja mogę wtedy sudenować, czy najpierw suden potem efet ashury.

Pozdrawiam.



2
Zasady / imbued i war ghule
« dnia: Stycznia 16, 2013, 10:14:58 pm »
W zmęczonym starym umyśle pojawił się dziwny deck. Tylko pytanie jest następujące : Czy z huntera (imbued) da się wyprodukować war ghula.

Na moje się da ale staram się utwierdzić.

Pozdrawiam.

3
Decki / Hordy do kontroli
« dnia: Marca 05, 2012, 08:41:51 am »
Witam,
Ostatnio bawię się dekiem opartym na Hordach. Działa nawet przyjemnie, udało mi się tym zgarnąć nawet parę GW.
Jednak największy problem tego deka to pool. Zazwyczaj gram na 2 wampirach aby mieć go zaoszczędzone trochę.
Poproszę o krytykę i opinie.

Crypt (12 cards; Capacity min=1 max=7 avg=3.92)
===============================================
 3x  Anarch Convert     1  -none-           Caitiff:ANY
 3x  Andrea Giovanni    7  pot vic DOM NEC  Giovanni:2
 1x  Gloria Giovanni    4  nec DOM          Giovanni:2
 2x  Isabel Giovanni    5  pot DOM NEC      Giovanni:2
 1x  Lia Milliner       3  dom nec          Giovanni:3
 2x  Rudolfo Giovanni   3  NEC              Giovanni:2

Library (70 cards)
==================
Master (15)
 1x Blood Doll
 1x Charisma
 1x Fame
 1x Giant's Blood
 1x Glass Walker Pact
 1x Lilith's Blessing
 1x Liquidation
 1x Mob Connections
 1x Morgue Hunting Ground
 1x Path of Bone, The
 1x Pentex(TM) Subversion
 2x Perfectionist
 1x Powerbase: Cape Verde
 1x Wider View

Event (2)
 1x FBI Special Affairs Division
 1x Unmasking, The

Action (11)
 1x Aranthebes, The Immortal
 2x Compel the Spirit
 1x Dominate Kine
 1x Far Mastery
 2x Govern the Unaligned
 1x Graverobbing
 3x Sudario Refraction

Ally (16)
15x Shambling Hordes
 1x Tye Cooper

Action Modifier (8)
 6x Call of the Hungry Dead
 2x Conditioning

Reaction (8)
 5x Deflection
 3x On the Qui Vive

Combat (5)
 1x Fake Out
 2x Spiritual Intervention
 2x Trap

Combo (5)
 5x Spectral Divination

4
Zasady / Blood Brother Ambush i Potence !!
« dnia: Lipca 25, 2011, 07:20:33 pm »
Mam pytanie czy Blood Brother Ambush może zagrać Burning Wratha i co się wtedy dzieje.

Blood Brother Ambush
[Action Modifier] Action Modifier
[Brujah antitribu] Brujah antitribu
[2 Blood]
Only usable when an action is blocked.
Combat does not occur. Put this card into play. While in play, this card represents an ally with 3 life and 2 strength who can strike for 2R damage; this ally enters combat with the blocking minion. Blood Brothers may play cards requiring basic Potence as a vampire with a capacity of 3. Any cost in blood is paid with life. If a card would give them blood, give them life instead. Burn this card at the end of combat or if the combat is canceled.

Burning Wrath
[Combat] Combat
[Potence] Potence
[3 Blood]
[pot] Strike: hand strike at +1 damage, aggravated.
[POT] Strike: hand strike at +2 damage, aggravated.


5
Zasady / Prosty problem blokowania.
« dnia: Grudnia 13, 2010, 05:43:30 pm »
Niestety wynikło to ostatnio podczas gry i obiecałem, że Wam o wielcy zadam to pytanie.
Sytuacja dotyczy wykonywania akcji. Dokładnie etapu gdzie się gra reakcje i akcję.
Według instrukcji akcja składa się z trzech faz:
1- Deklaracja akcji.
2- Deklaracja obrony.
3- Rozstrzygnięcie akcji.
Instrukcja mówi też, że można zagrywać karty modyfikatorów i reakcji w dowolnej fazie.
Niestety stronę dalej jak przechodzimy do opisu fazy rozstrzygania napisane jest, że zbieramy karty i aplikujemy efekty.

Teraz do pytania zasadniczego: czy mogę zagrywać modyfikator/reakcję w ostatniej fazie??

Pytanie jest związane z sytuacją taką:
Bleed, kolega nie blokuje bo nie ma odtapowanych wampirów. Zagrywamy + do bleada, on w tym momencie kładzie kołki (WWeF) i chce zablokować tą akcję. Czy ma do tego prawo, wcześniej stwierdzając, że nie blokuje akcji bo nie ma odtapowanych wampirów. Znajduje w instrukcji, że ma prawo do zagrania karty reakcji gdyż może odpowiedzieć na nową kartę. Zgadzamy się, ale czy może blokować, po tym jak wcześniej zrezygnował z bloku.

Poproszę o wyczerpującą odpowiedź, abym miał co mu przesłać. Dyskusja na te temat zabrała nam ostatnio 20 min z gry.

6
Zasady / Concealed Weapon + Broń + Di
« dnia: Listopada 18, 2010, 07:28:33 pm »
Concealed Weapon
Only usable before range is determined.
This minion equips with a non-unique weapon card from your hand (requirements and cost apply as normal). The weapon cannot cost 3 or more pool or inflict (with a regular strike) aggravated damage or 4 or more damage.

Direct Intervention
Master: out-of-turn.
Cancel a minion card as it is played. No cost is paid. (If it was an action card, the acting minion doesn't tap. If it was a strike card, the minion chooses another strike.)

A teraz pytania:

1 - czy mogę zagrać Concealed Weapon pustego, nie mając w dłoni broni spełniającej wymagania ?
2 - czy można za pomocą DI usunąć wystawianego magnuma, czy tylko Concealed Weapona, jeśli można magnuma to czy mogę dołożyć inna broń np snajperke, czy poprostu paczuszka się spala??



7
Zasady / Vidal Jarbeaux
« dnia: Listopada 02, 2010, 08:26:10 am »
Vidal Jarbeaux Toreador Capacity: 8 Group: 5
Camarilla: Vidal can meet the clan, sect, or non-infernal vampire trait (e.g., anarch) requirement to play any card. He can meet a given requirement only once each game. +1 bleed.

Mam pytanie co do jego specjalnej zdolności. Czy mam rację i Vidal może użyć tej zdolności wiele razy w grze, ale za każdym razem wybierając inny requirement. Mianowicie raz spełni warunek
bycia sabarnikeim, raz anarchistą, raz bycia gangrelem itd. Nawet może być bahari i red listem, prawda ??

Proszę o rozwianie moich wątpliwości, bo na chwilę obecną jest on fajnie kombinatorski :)

8
Zasady / Lilith blessing i Villein
« dnia: Października 26, 2010, 03:05:54 pm »
Mam pytanie odnośnie tych dwóch kart:
1. Villein - W Bydgoszczy doszły mnie słuch, że można tą kartę zagrać i zabrać 0 krwi z wampira. Czy to naprawdę tak działa??

2. Lilith blessing - Czy z dostaniem traita Bahari wiążą się jakieś konsekwencje? Czy ta karta daje 3 krwi na wampira w masterach i działa na niego raz w grze??

Dziękuje za wytłumaczenie tego łopatologicznie bo nie mogę się tego z tych kart doczytać.
 

9
Decki / Lasombra Trophy Hunters
« dnia: Września 13, 2010, 07:06:20 am »
Na początek chciałbym wszystkich serdecznie przywitać.
Minęło kilka pięknych lat od kiedy ostatnio udzielałem się na forum.
Po paru latach przerwy wracam do Vtes'a i na dodatek mobilizuje Gdynię do obudzenia się na nowo.


Dobra a teraz bez ogródek. Pomysł jest prosty. Chcemy się bawić w egzekutora red listów.
Każda krytyka mile widziana, sugestie dotyczące ulepszenia deku jeszcze milej widziane.
Dek zaranie przeszedł dwa testy bojowe, o dziwo radził sobie całkiem znośnie. Prawda, że nie było na stole
stricto S-B, bo pewnie bym umarł zanim bym coś zrobił.

(Wiem, że zabawa w red list huntera jest skazana na porażkę, ale fanie się przy tym bawi)

Deck Name: Lasombra Trophy Hunters
Author: Mistman
Description:
I wanted to play as a trophy hunter and made something like this. Idea is simple, make a vampire a red list, then kill and burn it. If you have political strength on you side pick any trophy, if not pick diablerie. Don't forget you can put a trophy on the table and take it as you getting another one from a deck/ash heap.

Crypt (12 cards; Capacity min=2 max=10 avg=6.75)
================================================
 2x  Alvaro, The Scion of Angelica            9  dom pre OBT POT          Lasombra:2
 1x  Ambrosio Luis Monçada, Plenipotentiary  10  aus for DOM OBT POT PRE  Lasombra:2
 1x  Angelica, The Canonicus                 10  cel obf DOM OBT POT      Lasombra:2
 2x  Dr. Julius Sutphen                       5  dom obt POT              Lasombra:3
 2x  Gratiano                                 8  obf pot DOM OBT          Lasombra:2
 1x  Hester Reed                              3  obt pot                  Lasombra:3
 1x  Mitchell, The Headhunter                 2  obt pot                  Pander:2
 2x  Talley, the Hound                        6  aus dom OBT POT          Lasombra:2

Library (76 cards)
==================
Master (16)
 1x Black Forest Base
 1x Channel 10
 1x Elysian Fields
 1x Fame
 1x Giant's Blood
 1x Path of Night, The
 1x Powerbase: Barranquilla
 1x Trophy: Diablerie
 1x Trophy: Domain
 1x Trophy: Hunting Ground
 1x Trophy: Revered
 4x Villein
 1x WMRH Talk Radio

Action (12)
 2x Abbot
 5x Big Game
 5x Red List

Political Action (2)
 2x Trumped-Up Charges

Equipment (1)
 1x Ivory Bow

Ally (1)
 1x Mylan Horseed (Goblin)

Action Modifier (7)
 5x Shadow Play
 2x Tenebrous Form

Reaction (11)
 3x Deflection
 5x Eyes of the Night
 3x On the Qui Vive

Combat (26)
 2x Amaranth
 3x Arms of the Abyss
 2x Disarm
 3x Earthshock
 3x Entombment
 3x Immortal Grapple
 5x Slam
 5x Torn Signpost

Created with Secret Library v0.9.3. (Sep 13, 2010 08:55:41)

Strony: [1]