Polskie Forum VTES

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Raven

Strony: [1]
1
Decki / AK-47 czy Assault Rifle
« dnia: Luty 08, 2021, 12:01:17 pm »
Hej,

mam takie pytanie która z tych broni sprawdza się lepiej, krąży taka opinia że 2 szlagi za 2 są lepsze niż 1 szlag za 4, lecz szczerze nie widzę w jakich okolicznościach to by się miało sprawdzać, natomiast 1 uderzenie za 4 świetnie się sprawdza przy nephandusach.

Pewnie to wynika z mojej poniekąd słabej znajomości kart  i układów wiec zwracam się tu do bardziej doświadczonych graczy o naświetlenie sytuacji.

2
Zasady / Akcje z kart będących w grze
« dnia: Listopad 13, 2020, 07:02:18 am »

3
Zasady / Kasowanie akcji
« dnia: Listopad 06, 2020, 10:01:26 pm »
Takie coś
Jeżeli akcja polityczna zostanie skasowana to wampir który ją zagrywał może zagrać następną akcje polityczną.
http://www.vekn.net/forum/rules-questions/67835-re-no-repeat-action?start=6#101074

4
Zasady / Change of Target vs Unleashed Hell's Fury
« dnia: Wrzesień 30, 2020, 12:45:36 pm »
Jeśli wampir zostanie zablokowany przez Unleashed i zagra Change of Target, to dalej dostaje 1 Agg dmg i Unleashed się pali.

http://www.vekn.net/forum/rules-questions/3169-change-of-target-vs-unleash-hell-s-fury


postuję bo na turnieju źle zagraliśmy

5
Zasady / Torpor w trakcie walki
« dnia: Grudzień 03, 2019, 10:58:40 am »
Dla upewnienia się,

Czy jak wampir w trakcie walki podczas rozgrywania stike'ów wchodzi w torpor ( np z entombment) to czy walka jest automatycznie przerywana czy obrażenia dalej są rozgrywane?

6
Zasady / Sabbat Priest
« dnia: Październik 04, 2019, 08:37:26 am »
"Requires a Sabbat vampire.Choose a ready Sabbat vampire. Successful referendum means that until the end of the game, any vampire attempting to block the chosen vampire burns 1 blood."

Pytanie:

Czy mogę zagrać parę razy tą kartę na jednego wampira?

Jeśli tak to czy efekty sie wtedy kumulują?

7
Zasady / Capuchin
« dnia: Lipiec 12, 2019, 12:36:24 pm »
Czy jak Capuchin zostaje spalony to karty które ma dołączone i krew spadają zanim trafi do uncontrolled regionu czy jednak na nim zostają?

8
Zasady / Hard Case
« dnia: Lipiec 08, 2019, 02:53:41 pm »
Hard Case
Reaction
Only usable if this vampire blocks an ally or younger vampire, before block resolution.

[INF]Lock the acting minion and end the action.
As above, and burn a weapon or vehicle on the acting minion.


Czy to znaczy, że gdy minon przeciwnika wykonuje akcję i ja próbuję blokować, przeciwnik zagrywa stealth żeby mnie przejść to mogę wtedy zagrać powyższą reakcję żeby zakończyć jego akcję on jest stapowany a ja dalej mam prostego wampira?

9
Zasady / Powtarzalność akcji
« dnia: Czerwiec 16, 2019, 09:10:22 am »
Mam takie pytanie odnośnie akcji bezkartowych z rulebooka, przy akcji bleed w instrukcji z Black Chantry, jest napisane, że minion może zrobić tylko jeden bleed na turę, w przypadku pozostałych nie ma takiego zapisu.
Czy to znaczy że jeśli zrobiłem wampirem akcję np ratowania z torporu i potem tym wampirem jakoś wstałem to mogę ratować jeszcze raz?

To pytanie właściwie odnosi się do akcji:
-hunt
-diablerize
-leaving torpor
-rescue from torpor

10
Wymiana / Baltimore Purge
« dnia: Czerwiec 09, 2019, 05:12:12 pm »
Szukam karty

Baltimore Purge

Ktoś? Coś?

11
Zasady / Referendum
« dnia: Czerwiec 07, 2019, 09:16:13 am »
Mam takie pytanie:

czy z zgram w masterze

Día de los Muertos
The first referendum a Sabbat vampire you control calls on this turn passes automatically (skip the polling step).

to czy inni gracze mogą zagrać Delaying Tactics?


12
Zasady / Blood Hunt Referendum
« dnia: Czerwiec 03, 2019, 12:07:07 pm »
Spotkałem taka kartę

Imperator

Choose a Camarilla vampire with capacity 8 or more. Successful referendum means this card is put on the chosen vampire to represent the unique Camarilla title of Imperator (worth 3 votes). This vampire can play cards named Blood Hunt from your hand or ash heap as a prince. This vampire gets +3 votes in blood hunt referendums.

Co oznacza wytłuszczony fragment? wampiry z tytułem Prince mają jakąś dodatkową zdolność?

13
Wymiana / Potrzebuję paru kart
« dnia: Marzec 22, 2019, 10:20:33 am »
Cześć, potrzebuję paru wampirów

1x Tupdog (dość pilne)
7x Piper

Strony: [1]