Polskie Forum VTES

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Autor Wątek: "CE i jadę dalej" + Psyche!  (Przeczytany 3790 razy)

veyDer

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 156
  • Menel(e)
    • Zobacz profil
    • The veyDer Times
"CE i jadę dalej" + Psyche!
« dnia: Październik 13, 2006, 09:14:41 am »

Czy po zagraniu Psyche! w odpowiedzi na strike CE, który kontynuuje akcję (np. Form of Mist, Flow Within the Mountain, Shadow Body, Toreador's Bane) i po rozpatrzeniu drugiej walki akcja jest kontynuowana?
Zapisane
Klęska jest gorsza od śmierci, bo z klęską trzeba żyć

Duch Nyi

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1104
    • Zobacz profil
Odp: "CE i jadę dalej" + Psyche!
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 13, 2006, 10:55:54 am »

jeśli jesteś ready to tak
Zapisane
Wywróżę Ci wszystko czego pragniesz

Einstein

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Odp: "CE i jadę dalej" + Psyche!
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 13, 2006, 02:51:29 pm »

" > If my vampire play a Form of Mist at superior, and the oposing vampire
> plays a Psyche! at superior, what happen ?

Combat begins. The action continuance is lost. See the online rulings.

--
LSJ (vtes...@white-wolf.com) V:TES Net.Rep for White Wolf, Inc.
Links to revised rulebook, rulings, errata, and tournament rules:
http://www.white-wolf.com/vtes/ "
Zapisane
Tak, czy inaczej, przykro mi, ale tak się składa, że takie jest moje zdanie na ten temat.

Maeglin

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2183
  • PVPP
    • Zobacz profil
Odp: "CE i jadę dalej" + Psyche!
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 13, 2006, 03:08:08 pm »

nya oszust :!: nie wypowiadaj się jak nie znasz LSJ :!: :chainsaw:
Zapisane
Ar-Rashid said, A true assassin has no ego, which is well, for he receives no glory. The Admonitions.

Dude

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 6174
  • Archbishop of Warsaw
    • Zobacz profil
Odp: "CE i jadę dalej" + Psyche!
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 13, 2006, 05:23:45 pm »

to jest wlasnie "urok" LSJ'a, ze do kazdej zasady jest inny ruling, bo np jak zagrasz majesty i dostaniesz psyche, to efekt majesty (odtapowanie) dziala :D
kolo po prostu sam sie w tym gubi i nieraz wydaje opinie, ktore wzajemnie sie wykluczaja (przykladow jest wiele)
innymi slowy przy kazdej zasadzie spornej najlepiej zrobic to, co zrobil Einstein, czyli pogrzebac na grupie, bo na logike to nijak i za cholere nie da rady
Zapisane
"It is no measure of health to be adjusted to a profoundly sick society" - Jiddu Krishnamurti

BACK FROM RETIREMENT

ZaraZ

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2033
    • Zobacz profil
Odp: "CE i jadę dalej" + Psyche!
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 13, 2006, 05:40:00 pm »

no tu sie aqrat Dude musze nie zgodzic - majestat dziala natychmiast, wiec wampir juz w nastepnej walce jest odtapowany
w przypadku "jade dalej" owa "jazda" zostaje niejako przerwana, i bardziej sie to ma do sytuacji rotschreck+psyche - w kolejke wrzucony jest kolejny combat, wiec dalszy efekt sie fizzluje
ergo: pokretna logika, ale jednak jest :lol:
Zapisane
"Make it personal. . ."

Quellcrist Falconer
Things I Should Have Learnt By Now Vol II

Dude

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 6174
  • Archbishop of Warsaw
    • Zobacz profil
Odp: "CE i jadę dalej" + Psyche!
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 14, 2006, 01:36:50 am »

przypominam ze w tej grze nie ma timingu, jak cos dziala, to dziala od razu. wiec jak majesty dziala natychmiast, to imo form of mist tez :D psyche nie przerywa akcji, nie jest akcja sama w sobie, jest po prostu kolejnym combatem. jak dla mnie pokretna logika, stad moj post powyzej
Zapisane
"It is no measure of health to be adjusted to a profoundly sick society" - Jiddu Krishnamurti

BACK FROM RETIREMENT

veyDer

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 156
  • Menel(e)
    • Zobacz profil
    • The veyDer Times
Odp: "CE i jadę dalej" + Psyche!
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 16, 2006, 08:36:58 am »

Jak rozumiem z Telepathic Tracking nie ma takiego problemu? To znaczy jest po prostu kolejna runda walki, ale "jadę dalej"? Czy też nie?  :?
Zapisane
Klęska jest gorsza od śmierci, bo z klęską trzeba żyć

ZaraZ

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2033
    • Zobacz profil
Odp: "CE i jadę dalej" + Psyche!
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 16, 2006, 08:51:06 am »

z TT jest tak samo, wnioskuje - przynajmniej TT tez kasuje rota, takze wg tej pokretnej logiki... ;)
Zapisane
"Make it personal. . ."

Quellcrist Falconer
Things I Should Have Learnt By Now Vol II

Ivil

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 938
  • Apostół Flaków
    • Zobacz profil
Odp: "CE i jadę dalej" + Psyche!
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 16, 2006, 09:32:47 am »

ze niby jak ? masz kolejna runde z wampirem w torprze ? czy ty w torporze masz kolejna runde z zagrywajacym rota ? (przyjmujemy ze nie poleciac crosstable)
Zapisane
...Ma na imię Lucyfer... W skrócie Lucek.

O Lucyferze, ja w ciebie wierze!
czarne pacierze wyje jak zwierze!
I mówiąc szczerze złożę w ofierze
Trzy małe jeże lub nietoperze!
Tylko Szatanie, daj mi coś za nie
Bo mowiąc prawdę, nie były tanie...

ZaraZ

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2033
    • Zobacz profil
Odp: "CE i jadę dalej" + Psyche!
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 16, 2006, 10:07:32 am »

que?
myslalem ze to juz przerabialismy ;)
anyway, w skroocie:
walka ---> agravki ---> rot - w tej sytuacji jesli wamp lecacy w torpor zagra psyche lub TT, to nie leci w torpor, tylko zaczyna sie kolejna runda walki tych wampoow ktoore byly w combacie, as usual (rot jednak lezy na nim i nie odtapuje sie w swoim najblizszym untapie)
Zapisane
"Make it personal. . ."

Quellcrist Falconer
Things I Should Have Learnt By Now Vol II

mirumo

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 4025
    • Zobacz profil
Odp: "CE i jadę dalej" + Psyche!
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 16, 2006, 07:02:46 pm »

Z każdą kartą na której jest"Combat ends. I cos tam dalej" działają psyche i TT. Ważna jest ta kropka. Chociaz na ostatnim turnieju Szewski przebąkiwał ze z ilusion of the kindred jest jakos inaczej :/
Zapisane
PVP Team

Szewski

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 3523
    • Zobacz profil
Odp: "CE i jadę dalej" + Psyche!
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 16, 2006, 07:11:32 pm »

Co do iluzji:

Clarifications and Rulings

There is no room to play Psyche (superior) between the time Illusions of Kindred ends combat and when the new combat begins. So, when you play Illusions of Kindred, Psyche cannot be played. [LSJ 19971003]
Zapisane
Dlaczego jestem bucem?

a) bo usuwam posty z partyzanta korzystając z prawa administracji, które sam sobie nadałem
b) bo  moje poczucie humoru jest wysublimowane i nie takie prostackie jak te, które napotykam w postach, które z partyzanta usuwam
c) i

sinaath

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 912
  • Hitokiri Battousai
    • Zobacz profil
Odp: "CE i jadę dalej" + Psyche!
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 16, 2006, 10:08:17 pm »

ehh.. zaloguje sie bo nie moge..

psyche, tt nie ma znaczenia.. chodzi o tekst tej drugiej karty

majesty: As above, and this vampire untaps before combat ends.
rot: (...) Combat ends. This vampire is tapped and sent to torpor. (...)

a tak ogolnie, to tekscie karty oprocz tekstu sa tez kropki i przecinki.
jesli karta konczy kobat, to

- majesty: wampir sie odtapowuje, bo robi to ZANIM combat sie skonczy

- rotschreck nic nie robi, bo po zdaniu Combat ends jest KROPKA, a wszystko co za kropka zastaje anulowane, bo wlasnie w tym miejscu zostal przerwany tekst karty. tak wiec rot laduje na wampirze, ale combat idzie dalej

aha.. jeszzce do iluzji..
to sam lsj sie chyba zakrecil.. chyba, ze (ale to naciagane strasznie) chodzi o to, ze combat sie niby konczy, ale od razu zaczyna drugi i jest to kewstia tego drugiego.. dla mnie naciagane, chyba ze byly jakies migracje a nie chce mi sie teraz sprawdzac aktualnosci tekstu kart na dysku i na stronce
dla mnie to wyjasnienie jest dobre dla statuetki gargulcow, a nie dla iluzji
« Ostatnia zmiana: Październik 16, 2006, 10:12:30 pm wysłana przez sinaath »
Zapisane
- What's god?
- You know, when you want something really bad, and you close your eyes, and you wish for?
  God's the guy who ignores you.
The Island

SLave

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 3070
  • Szczecin
    • Zobacz profil
"CE i jadę dalej" + Psyche!
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 16, 2006, 10:38:34 pm »

chyba, ze (ale to naciagane strasznie) chodzi o to, ze combat sie niby konczy, ale od razu zaczyna drugi i jest to kewstia tego drugiego.. dla mnie naciagane, chyba ze byly jakies migracje a nie chce mi sie teraz sprawdzac aktualnosci tekstu kart na dysku i na stronce

Dokładnie tak wyjaśnia to LSJ.

Tekst na stronce jest aktualny:
http://vtes.pl/index.php?m=2&szukl=604&ln=
Zapisane