Polskie Forum VTES

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Autor Wątek: Agaitas  (Przeczytany 1794 razy)

gizmo666

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 502
    • Zobacz profil
Agaitas
« dnia: Listopad 06, 2006, 11:10:30 pm »

wiec tak oto tekst agaitasa:

Sabbat: When you play a card, you may draw its replacement from your prey's library instead of your own. Put the card drawn face-up in front of you. It is still considered to be in your hand, to be played or discarded as normal.

moje pytania

1)jak uzywam barrensow, noda czy czegokolwiek innego to nie moge za to dociagac od prey bo te kary nie byly "played" wiec nie replacementuja sie z jego biblioteki right? ale za to moge pociagnac z mojej a discardowac karty ktore juz sa "na agaitasie"

2) czy kartami z agaitasa moge placic na efekt Nightmares upon Nightmares? wydaje mi sie ze tak bo "It is still considered to be in your hand" right?

3)czy jak uzyje burn option to moge ciagnac karty preya? tu wydaje mi sie nie bo burn option to chyba nie jest jako "played" right?

4)czy jak karta sie nie replacementuje to czy moge pociagnac z agaitasa? IMO nie ale wole sie upewnic ;p

5) zagrywam gehenne ktora dociaga sie po spelnieniu jakiegos warunku, czy jesli ten warunek spelni sie np 3 tury potem to czy moge dobrac od preya i czy jesli w momencia zgrania gehenny nie bylo agaitasa na stole to czy moge uzyc jego zdolnnosci przy replacementowaniu tej kart?
Zapisane
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=3382045

LSJ wrote:
I have no idea what this question is asking.
But I suspect the answer is: card text.

Szewski

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 3523
    • Zobacz profil
Odp: Agaitas
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 06, 2006, 11:27:56 pm »

1) taaa
2) taaa
3) nieee (nie możesz :)) burn option to nie zagrywanie kart (a tylko wtedy działa efekt z agaitasa)
4) jak możesz dociągnąć z czegokolwiek skoro nie ma replacementu????
5) nie możesz dobrać od preya kiedy uzupełniasz ręke po evencie bo na agaitasie jest napisane: WHEN YOU PLAY A CARD!!! Uzupełnianie ręki po evencie to nie "play a card"

uuhhh generalnie pytasz o rzeczy, na które znasz (pytania) odpowiedź więc po co? :)
Tak się czepiam bo się nie wyspałem :)
pozdro
Zapisane
Dlaczego jestem bucem?

a) bo usuwam posty z partyzanta korzystając z prawa administracji, które sam sobie nadałem
b) bo  moje poczucie humoru jest wysublimowane i nie takie prostackie jak te, które napotykam w postach, które z partyzanta usuwam
c) i

gizmo666

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 502
    • Zobacz profil
Odp: Agaitas
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 06, 2006, 11:35:04 pm »

5) nie możesz dobrać od preya kiedy uzupełniasz ręke po evencie bo na agaitasie jest napisane: WHEN YOU PLAY A CARD!!! Uzupełnianie ręki po evencie to nie "play a card"

uuhhh generalnie pytasz o rzeczy, na które znasz (pytania) odpowiedź więc po co? :)

to zagranie eventu nie jest play a card? przeciez to jest karta nie ?  :wink: i ja zagrywam wiec czemu nie? tzn np jak to jest czerwona gwiazda ktora sie odrazu dociaga to nie moge od preya?

nie wiesz czemu pytam o rzyczy na ktore znam (tzn wydaje mi sie ze znam odp) ? dlatego ze jak sobie gramy i ja mowi ze tak jest a ktos inny mowi ze nie i nie mam racji a moje argumenty do niego nie trafiaja to zawsze moge powiedziec "dałem na forum wszyscy mowi ze tak jest wiec tak jest, jak niewierzysz to sobie przeczytaj "  :roll:  zreszta wole miec pewnosc ze tak jest bo jakims znawca zasad nie jestem we vtes
Zapisane
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=3382045

LSJ wrote:
I have no idea what this question is asking.
But I suspect the answer is: card text.

Szewski

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 3523
    • Zobacz profil
Odp: Agaitas
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 06, 2006, 11:41:43 pm »

dwie sprawy odnsnie eventów o które mi chodziło:
1)owszem zagrywasz event ale jeśli jest na nim napisane "do not replace" to nie dociągasz, to chyba oczywiste
2) i jak kończy sie efekt "do not replac e" to nie możesz skorzystać z cechy agaitasa by dociągnąć kartę od preya bo przecież nie zagrywałeś karty, tylko kończył sie efekt eventu, jasne??? To tak jakbyś tapnął dreamsy i zabrał jedną kartę preyowi korzystając z agaitasa :)

I rozumiem co Tobą kieruję ale zawsze znajdzie się jakiś malkontent choćby dlatego, że nie nosisz ze sobą laptopa :) i nie udowodnisz podczas grania, że faktycznie na forum (lub co więcej, na grupie) było napisane "po Twojemu" :)

pozdro
Zapisane
Dlaczego jestem bucem?

a) bo usuwam posty z partyzanta korzystając z prawa administracji, które sam sobie nadałem
b) bo  moje poczucie humoru jest wysublimowane i nie takie prostackie jak te, które napotykam w postach, które z partyzanta usuwam
c) i

gizmo666

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 502
    • Zobacz profil
Odp: Agaitas
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 06, 2006, 11:44:47 pm »

choćby dlatego, że nie nosisz ze sobą laptopa :) i nie udowodnisz podczas grania, że faktycznie na forum (lub co więcej, na grupie) było napisane "po Twojemu" :)

nie?  :roll:  :smileyevil:

wiesz wiadomo ale jak sie awanturuje to chociaz fajnie wiedziec ze sa inni ktorzy mysla tak jak ja a nie jest to wytwor mojej chorej jazni tej :) i ze ja to JA mialem racje  :roll:
« Ostatnia zmiana: Listopad 14, 2006, 07:50:14 am wysłana przez gizmo666 »
Zapisane
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=3382045

LSJ wrote:
I have no idea what this question is asking.
But I suspect the answer is: card text.

Jester Walsh

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 398
  • Dammar of Koszalin (unofficial)
    • Zobacz profil
Odp: Agaitas
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 14, 2006, 01:21:18 am »

Jak ktoś się kłuci, że masz udowodnić to wystarczy na najbliższą kawiarenkę skoczyć hłehłehłe...
Zapisane
Największym problemem ludzkości nie sa wojny czy głód... tylko ten !@#%& bug Vanish'a!!!