jakis czas temu robilem z niektorymi ludzmi w wawie zagajenie odnosnie storyline. niestety nie dalo rady wczesniej zalatwic kart, ale juz leza u Mamstera, wiec pozostaje tylko sie spotkac i je odebrac
jako ze termin zglaszania wynikow mija 01.01.2010, pozostaja dwie opcje:
- zagrac cos w tygodniu przed sylwestrem
- olac zglaszanie wynikow i zagrac w nowym roku
optowalbym za opcja pierwsza, bede jeszcze zreszta dzwonil do poszczegolnych osob. kto ma czas i ochote zagrac w tygodniu, wstepnie w ciagu dnia (np od 12 wzwyz) niech sie deklaruje tutaj albo telefonicznie.
forma gry bylaby raczej luzna, tzn nie jest to turniej, kazdy gracz dostanie promocyjne karty, zwyciezca finalu otrzyma w prezencie karty do storyline, to samo pewnie pojdzie do zwyciezcy "paraolimpiady" (jesli takowa bedzie, tzn jesli beda chetni). koszt udzialu nie bedzie wyzszy od 10 zl i zalezy od ilosci uczestnikow.
cala zabawe widze jako gre czyms w rodzaju fun-deckow, tematow zabawowych ktore lubicie, wiec nie nastawiajcie sie na turniejowa mlocke

proponuje wtorek lub srode, mam nadzieje ze w przeciagu 1-2 dni termin sie uksztaltuje
link do storyline i zasad jest tutaj -
http://www.white-wolf.com/vtes/index.php?articleid=1157mozna tam m.in. przeczytac wprowadzajace opowiadanie i zapoznac sie z zasadami
poki co prowadza guruhi, ale brujah i ventrue sa blisko, jest tez sporo klanow ktore maja po 2 zwyciestwa (guruhi maja 5), ale jeszcze nie ma wszystkich wynikow i wiele moze sie zmienic
"zwycieski" klan dostanie nagrode w postaci kart promocyjnych (ktore ukaza sie pewnie przy nastepnym storyline), tak wiec jesli chcecie, zeby wasze ulubione klany cos dostaly, moze warto zawalczyc

zasady w skrocie
- standardowe zasady storyline dotyczace deckow, czyli 75% krypty MUSI byc z jednego klanu (moze to byc tez anarch, sekta nie ma tu znaczenia)
- jako ze laiboni maja w tej grze mala przewage, kazdy gracz ktory wystawia laibona w fazie influence moze dobrac z decku dowolna karte na reke
- przez caly czas gry na stole lezy ekwipunek (codex of edenic groundkeepers), nad ktorym mozna przejac kontrole, i ktory jest dosc potezny jesli sie go dobrze uzyje

(info w zasadach)
- kazdy z graczy dodatkowo wybiera jedna z czterech motywacji - secrecy, jyhad, knowledge i gehenna. co wazne, gracz ktory wyoustuje swojego preya uzyskuje tez dodatkowo jego motywacje
zasady sa konkretnie opisane w pdf-ie na stronie, razem z tekstem kart.
dajcie znac jak to widzicie
pozdr