Polskie Forum VTES

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Autor Wątek: Blood Brother Ambush i Potence !!  (Przeczytany 848 razy)

Mistman

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 106
    • Zobacz profil
Blood Brother Ambush i Potence !!
« dnia: Lipiec 25, 2011, 07:20:33 pm »

Mam pytanie czy Blood Brother Ambush może zagrać Burning Wratha i co się wtedy dzieje.

Blood Brother Ambush
[Action Modifier] Action Modifier
[Brujah antitribu] Brujah antitribu
[2 Blood]
Only usable when an action is blocked.
Combat does not occur. Put this card into play. While in play, this card represents an ally with 3 life and 2 strength who can strike for 2R damage; this ally enters combat with the blocking minion. Blood Brothers may play cards requiring basic Potence as a vampire with a capacity of 3. Any cost in blood is paid with life. If a card would give them blood, give them life instead. Burn this card at the end of combat or if the combat is canceled.

Burning Wrath
[Combat] Combat
[Potence] Potence
[3 Blood]
[pot] Strike: hand strike at +1 damage, aggravated.
[POT] Strike: hand strike at +2 damage, aggravated.

Zapisane
Mistman

Panda

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 804
    • Zobacz profil
Odp: Blood Brother Ambush i Potence !!
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 25, 2011, 07:37:12 pm »

Jeżeli ally z jakiegokolwiek powodu traci ostatni punk życia idze do discardu, chyba, że ktośzagra left for dead. Timing jest taki, że najpierw się płaci za kartę, nawet jeżeli jej koszt jest zerowy, a później następuje jej efekt. W przypadku karty typu strike zagrywasz kartę, ale do rezolucji nie dochodzi, bo ally umiera. Tak zawsze grałem.
Zapisane

warGrim

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5320
  • Ponury okurwieniec...
    • Zobacz profil
Odp: Blood Brother Ambush i Potence !!
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 25, 2011, 08:15:43 pm »

Jeżeli ally z jakiegokolwiek powodu traci ostatni punk życia idze do discardu, chyba, że ktośzagra left for dead. Timing jest taki, że najpierw się płaci za kartę, nawet jeżeli jej koszt jest zerowy, a później następuje jej efekt. W przypadku karty typu strike zagrywasz kartę, ale do rezolucji nie dochodzi, bo ally umiera. Tak zawsze grałem.

Odpowiedz LSJ'a :
Cytuj
   
LSJ      
Wyświetl profil   Przetłumacz na język: polski
    Więcej opcji 25 Sty 2002, 00:26

Raille wrote:
> The Blood brother Ambush allows you to play pot cards as a 3 cap
> vampire.

> Can the play this card for any effect, or do they burn prior to
> resolving damage?

Like any ally, the BBA burns when he loses his last life. [6.1.5]
Combat ends when that happens. [6.4.3]

If the BBA loses his last life before strike resolution, then the
strike doesn't resolve.

--
LSJ (vtes...@white-wolf.com) V:TES Net.Rep for White Wolf, Inc.
Links to revised rulebook, rulings, errata, and tournament rules:
http://www.white-wolf.com/vtes/
Zapisane
Every night and every morn
Some to misery are born.
Every morn and every night
Some are born to sweet delight.
Some are born to sweet delight,
Some are born to endless night.

Panda

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 804
    • Zobacz profil
Odp: Blood Brother Ambush i Potence !!
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 25, 2011, 08:58:44 pm »

Hell yeah ;)
Zapisane