Polskie Forum VTES

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Autor Wątek: Pytań kilka - karty z kosztem X a obniżarki i blok na minusowym intercepcie.  (Przeczytany 857 razy)

Panda

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 808
    • Zobacz profil

Hej,

Sytuacja jest następująca. Callirus wykonuje akcję bleed. Na stole jest ścieżynka Paradoksu. Prey deklaruje blok.

Czy mogę zagrać Will - o' - the - Wisp na podstawce jeżeli intercept jeszcze nie jest wymagany by zablokować? Tzn nie dograłem modyfikatorów, a minion blokujący jest goły.

Jak rozpatruję koszt tej karty względem jej efektu przy ścieżynce? Czy, przy Will - o', na podstawce będzie to nadal x + 1 czy x + 2? Chodzi o tekst  - zapłać X by uzyskać dany efekt na poziomie X.

Co jeśli wampir ma Ankarę i zagrywa taką kartę?

Jeżeli był prowadzony taki wątek to przepraszam jeśli przeoczyłem.

Pozdrawiam.
Zapisane

Santh

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2023
    • Zobacz profil
Odp: Pytań kilka - karty z kosztem X a obniżarki i blok na minusowym intercepcie.
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 31, 2011, 09:46:54 am »

mozesz zagrac Will-o`-the-Wisp na podstawce, dawanie minusowego interceptu nie jest dodawaniem stealtha i nie ma w zasadach, ze musi byc dopiero w odpowiednim momencie zagrane.

co do zagranie, zrzucasz ja, deklarujesz jakie jest X, 1 z x pochlania sciezka, ankara obniza tez koszt o polowe.

Sa tez karty, ktore kaza spalic krew, jak np. Forced march, za takie ankara, ani zadna inna karta, kosztow nie obnizy.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 31, 2011, 10:06:40 am wysłana przez Santh »
Zapisane

Panda

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 808
    • Zobacz profil
Odp: Pytań kilka - karty z kosztem X a obniżarki i blok na minusowym intercepcie.
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 31, 2011, 10:23:41 am »

O to mi chodziło. Dzięki!
Zapisane