Polskie Forum VTES

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Autor Wątek: Pytanka z Wrocławia  (Przeczytany 656 razy)

Wok

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 47
  • Twierdza wrocław
    • Zobacz profil
Pytanka z Wrocławia
« dnia: Październik 07, 2012, 06:52:06 pm »

Witam,
graliśmy ostatnio z Klockiem i wynikły pewne wątpliwości w sprawie zasad.

1. Wchodzę w combat z ambush. Przeciwnik rzuca wake. Rozumiem, że akcja nie wchodzi jeśli wampir jest odtapowany. Aczkolwiek część waków jak np. on the qui vive nie odtapowuje wampira, tylko pozwala mu blokować. Czy w takiej sytuacji akcja dalej ma cel? (choć oczywiście wampir który rzucił wake może blokować)

2. Które karty zostają na stole po tym jak gracz spadnie? Tzn. czy zostają karty które były pod wampirami innych graczy? Co z gehennami?

3. Jeśli wchodzę w combat z bum's rush i akcja jest blokowana to przestają mnie obowiązywać restyrkcje z bum's rusha i normalnie moge dociągnąć do 7 kart?



 on the qui vive (Only usable by a tapped minion. This reacting minion can play reaction cards and attempt to block as though untapped until the current action is concluded. If this minion is an ally, he or she does not untap as normal during his or her next untap phase. A minion may play only one On the Qui Vive between his or her untap )

bum's rush (Do not replace until the end of this action.
(D) Enter combat with a ready minion controlled by another Methuselah. The acting minion gets an optional maneuver during this combat.)

AMBUSH ((D) Enter combat with a ready tapped minion controlled by another Methuselah. The acting minion gets an optional maneuver during this combat.)

pozdrawiam
Zapisane
Lepiej przegrać dziesięć partii i się czegoś nauczyć, niż dziesięć wygrać i popaść w pychę.

Santh

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2023
    • Zobacz profil
Odp: Pytanka z Wrocławia
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 07, 2012, 07:10:14 pm »

1. jak wchodzisz z ambusha i ten sam koles bedzie probowal Cie zblokowac z 2tradycji na przyklad, to jesli go przestealt*cenzura*esz to nie bedzie combatu, bo Twoj target jest odtapowany, a jak zblokuje, to tak czy siak go oklepiesz, ale bez manewru. Reakcje jak wake, on the qui vive, czy forced awakening nie fizluja akcji, bo nadal jest tapniety, ale moze dzialac jak odtapowany

2. Gehenny spadaja.

3. akcja trwa dalej, wiec dopiero po skonczeniu calej akcji dobierasz do 7, tj. po bloku i kilku psychach nadal nie replaceujesz
Zapisane