Polskie Forum VTES

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Autor Wątek: Two Wrongs  (Przeczytany 1151 razy)

Manit0u

  • Global Moderator
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1467
    • Zobacz profil
Two Wrongs
« dnia: Maj 27, 2013, 10:05:40 am »

Cytuj
Master: out-of-turn. Trifle.
Play when a minion controlled by a Methuselah other than your predator is bleeding you after blocks are declined. That minion is now bleeding his or her prey. The next card that would change the target of this bleed is canceled as it is played.

Chciałem się tylko upewnić. Czy mogę próbować blokować odbitego we mnie bleed'a, pozrzucać się z reakcji, ceptów itp. i jak nie złapię albo dostanę świeczką czy czymś to mogę potem jeszcze rzucić TW?
Zapisane
Time is precious. Waste it wisely.

SLave

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 3070
  • Szczecin
    • Zobacz profil
Two Wrongs
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 27, 2013, 10:22:09 am »

Jak najbardziej.
Zapisane