Polskie Forum VTES

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Autor Wątek: eagles sight  (Przeczytany 3569 razy)

CEZAR

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 181
    • Zobacz profil
eagles sight
« dnia: Grudzień 02, 2014, 05:56:22 pm »

Czy można zagrać Eagles Sight na akcie preya lub predatora tylko po to żeby się zrzucić z karty ?
Zapisane

Slanesz

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 98
    • Zobacz profil
Odp: eagles sight
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 02, 2014, 11:36:29 pm »

To jest chyba tak, że możesz, ale wtedy kiedy akcja nie idzie w Ciebie i jak już zagrasz, to jest jednak równoznaczne z próbą bloku(?) Nie bierz tego pod uwagę, bo wiesz, że tak naprawdę to się nie znam i wymądrzam się, bo po prostu nikt inny nic nie napisał hi hi
Zapisane

Kuba

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 943
    • Zobacz profil
Odp: eagles sight
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 03, 2014, 12:22:34 am »

"This reacting vampire ATTEMPTS TO BLOCK THE CURRENT ACTION, ignoring ..." czyli rzucajac ta karte automatycznie podejmujesz probe bloku. Target akcji nie jest wazny, mozesz wtedy blokowac kazda akcje na stole.
Zapisane

SLave

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 3070
  • Szczecin
    • Zobacz profil
Odp: eagles sight
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 03, 2014, 07:27:46 am »

"This reacting vampire ATTEMPTS TO BLOCK THE CURRENT ACTION, ignoring ..." czyli rzucajac ta karte automatycznie podejmujesz probe bloku. Target akcji nie jest wazny, mozesz wtedy blokowac kazda akcje na stole.

Correct.

Najskuteczniej zmielić się z ES gdy akcja posiada już [+ stealth], gdyż zwyczajnie block kończy się porażką (jesli nie masz stałego intercepta, oczywiście).
Zapisane

CEZAR

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 181
    • Zobacz profil
Odp: eagles sight
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 03, 2014, 08:39:32 am »

OK dzięki ...
Zapisane

Slanesz

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 98
    • Zobacz profil
Odp: eagles sight
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 03, 2014, 08:43:28 am »

O proszę, a wydawało mi się, że ktoś mówił, że na akcje w Ciebie to nie rzucisz, pewnie nie słuchałam uważnie i coś pokręciłam. Baby tak mają, źle usłyszą, a i tak powtarzają  :wink:
Zapisane

CEZAR

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 181
    • Zobacz profil
Odp: eagles sight
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 03, 2014, 01:56:41 pm »

Dzięki Slave w zasadzie chodziło mi o to czy mogę rzucić Eagel Sight na akcję preya lub predatora oczywiście z zamiarem bloku
Zapisane

sbodek

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1274
    • Zobacz profil
Odp: eagles sight
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 03, 2014, 02:05:23 pm »

Dzięki Slave w zasadzie chodziło mi o to czy mogę rzucić Eagel Sight na akcję preya lub predatora oczywiście z zamiarem bloku

w takim razie wykorzystaj go jako intecept

a jesli intercept nie jest potrzebny to znaczy że chcesz sie po prostu pozbyć karty  :wink:
Zapisane
bodek
 
miałem klopoty ze skrzynką pocztową  - z tego powodu zmieniłem maila:
 
boski50@wp.pl

Ice_S5

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 224
    • Zobacz profil
Odp: eagles sight
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 03, 2014, 05:03:06 pm »

Dzięki Slave w zasadzie chodziło mi o to czy mogę rzucić Eagel Sight na akcję preya lub predatora oczywiście z zamiarem bloku

w takim razie wykorzystaj go jako intecept

a jesli intercept nie jest potrzebny to znaczy że chcesz sie po prostu pozbyć karty  :wink:

No właśnie jak intercept nie jest potrzebny, to wedle 6.2.2.2 z rulebooka nie masz jak go zagrać:

Stealth can be added during an action only when needed (that is, only if the action is currently being blocked and the blocking minion has enough intercept to block the acting minion). Likewise, intercept can be added during an action only when needed (that is, only by a blocking minion when the acting minion's stealth exceeds his intercept).

W miarę swobodnie można zrzucić ES na akcję która idzie ze stealthem (pod warunkiem że twój minion nie ma permacepta).
Zapisane